Niin, haussa olisi hyvä partatrimmeri. Olisi kiva kuulla käyttäjäkokemuksia: ostaako Braun, Philips, Remington vai joku muu?
Partatrimmeri
2
12045
Vastaukset
- ELina
Hei,
Ostin miehelleni Stockkan hulluilta päiviltä Babyliss -trimmerin 25 €. Erinomainen laita.
Sillä voi leikata/ohentaa hiuksia sekä muotoilla parran. Suosittelen. Hinta varmaan normaalisti noin 50 €. - Sittemmin siistipartainen
Hei,
Ostin joku vuosi sitten Braunin partatrimmerin, joka kuitenkin hajosi vajaat kuusi vuotta palveltuaan. Aika lailla samaa laitetta Braun näyttää myyvän edelleen.
Aivan portaatonta ajopituuden säätöä ei Braunissa ole, mutta kumminkin aika monta pituusasetusta. Parran reunakarvoja saattaa joutua ajamaan vaikkapa pienellä paristokäyttöisellä matkapartakoneella, kuten joskus muistan tehneeni.
Ostin sitten Philipsin em. Braunia selvästi halvemman laitteen. Philipskin tekee tehtävänsä, mutta on kyllä selvästi heppoisempi kuin Braun. Philipsillä saattaa olla vankempikin trimmerimalli, mutta sitten hintakin on samaa luokkaa kuin Braunilla eli jotakin 80-90 EUR. Em. Philipisin osin n. vuosi sitten hinnan ollessa muistaakseni alle 40 EUR.
Ehkä muillakin valmistajilla on trimmereitä, mutta niitä en tunne.
Samoin on partakoneita, joissa on jonkinlaisena lisäominaisuutena parrantrimmaus, mutta silloin leikkuupituuksia saattaa olla vain muutama harva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797