Charlie Daniels Band

fiddle player

Onko tuttu bandi ? mitä mieltä? mielestäni yksi parhaita country/ southern rock bandeja. dvd ilmestyy marraskuussa.

4

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Redneck Pohjanmaalta

Kyllä vaan on tuttu bändi. Mulla on melkein kaikki heidän levynsä ja näin bändin viime keväänä Floridassa kahdessa konsertissa. Villitsi siellä yleisön nuorisosta vanhuksiin !!! Todellakin yleisössä oli kaikenikäistä väkeä ja tunnelma oli MAHTAVA !
      DVD täytynee hankkia heti kun se ilmestyy. Onko tietoa minkä niminen se on ja mistä sitä Suomesta saisi ?
      Charlie Daniels Band on todellakin aito Amerikan musiikin tulkitsija, YKSI PARHAISTA !

• Bocephus

Tuntuu että monet country-diggarit suomen maassa pitää CDB:tä suurinpiirtein hevibändinä. Mun suosikkeja tää live levy mikä tuli joku vuosi sitten ja olikohan sen levyn nimi tai ainakin se biisi löytyy sieltä eli"What this world need is few more rednecks" ja kovempaa tykitystä "Roaddogs" sekä viimesin pitkäsoitto "Redneck fiddlin man".

• fiddle player

uuden dvd:n nimi on lyhyesti live-dvd ja luulen että sitä saa tilattua musiikki-alan liikkeistä ja on muistaakseni r0, eli soi kaikissa laitteissa.cdb on kova live bandi ja olisi kova juttu kun pääsis kattomaan sitä

• Teemu.

Tuttu yhtye on ja oma henk koht suosikkini. Melkein kaikki levyt löytyy ja olen kuunnellut bandia jo 10 vuotta!

Kiva että muitakin faneja löytyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10835
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8077
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3538
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      112
      3538
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      32
      3492
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3380
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      53
      2464
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1966
    Aihe