Onko tuttu bandi ? mitä mieltä? mielestäni yksi parhaita country/ southern rock bandeja. dvd ilmestyy marraskuussa.
Charlie Daniels Band
4
541
Vastaukset
- Redneck Pohjanmaalta
Kyllä vaan on tuttu bändi. Mulla on melkein kaikki heidän levynsä ja näin bändin viime keväänä Floridassa kahdessa konsertissa. Villitsi siellä yleisön nuorisosta vanhuksiin !!! Todellakin yleisössä oli kaikenikäistä väkeä ja tunnelma oli MAHTAVA !
DVD täytynee hankkia heti kun se ilmestyy. Onko tietoa minkä niminen se on ja mistä sitä Suomesta saisi ?
Charlie Daniels Band on todellakin aito Amerikan musiikin tulkitsija, YKSI PARHAISTA !- Bocephus
Tuntuu että monet country-diggarit suomen maassa pitää CDB:tä suurinpiirtein hevibändinä. Mun suosikkeja tää live levy mikä tuli joku vuosi sitten ja olikohan sen levyn nimi tai ainakin se biisi löytyy sieltä eli"What this world need is few more rednecks" ja kovempaa tykitystä "Roaddogs" sekä viimesin pitkäsoitto "Redneck fiddlin man".
- fiddle player
uuden dvd:n nimi on lyhyesti live-dvd ja luulen että sitä saa tilattua musiikki-alan liikkeistä ja on muistaakseni r0, eli soi kaikissa laitteissa.cdb on kova live bandi ja olisi kova juttu kun pääsis kattomaan sitä
- Teemu.
Tuttu yhtye on ja oma henk koht suosikkini. Melkein kaikki levyt löytyy ja olen kuunnellut bandia jo 10 vuotta!
Kiva että muitakin faneja löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818