Onko tuttu bandi ? mitä mieltä? mielestäni yksi parhaita country/ southern rock bandeja. dvd ilmestyy marraskuussa.
Charlie Daniels Band
4
528
Vastaukset
- Redneck Pohjanmaalta
Kyllä vaan on tuttu bändi. Mulla on melkein kaikki heidän levynsä ja näin bändin viime keväänä Floridassa kahdessa konsertissa. Villitsi siellä yleisön nuorisosta vanhuksiin !!! Todellakin yleisössä oli kaikenikäistä väkeä ja tunnelma oli MAHTAVA !
DVD täytynee hankkia heti kun se ilmestyy. Onko tietoa minkä niminen se on ja mistä sitä Suomesta saisi ?
Charlie Daniels Band on todellakin aito Amerikan musiikin tulkitsija, YKSI PARHAISTA !- Bocephus
Tuntuu että monet country-diggarit suomen maassa pitää CDB:tä suurinpiirtein hevibändinä. Mun suosikkeja tää live levy mikä tuli joku vuosi sitten ja olikohan sen levyn nimi tai ainakin se biisi löytyy sieltä eli"What this world need is few more rednecks" ja kovempaa tykitystä "Roaddogs" sekä viimesin pitkäsoitto "Redneck fiddlin man".
- fiddle player
uuden dvd:n nimi on lyhyesti live-dvd ja luulen että sitä saa tilattua musiikki-alan liikkeistä ja on muistaakseni r0, eli soi kaikissa laitteissa.cdb on kova live bandi ja olisi kova juttu kun pääsis kattomaan sitä
- Teemu.
Tuttu yhtye on ja oma henk koht suosikkini. Melkein kaikki levyt löytyy ja olen kuunnellut bandia jo 10 vuotta!
Kiva että muitakin faneja löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157