Olen alkanut pitää jatsista enemmän ja enemmän, erityisesti sellaisesta, missä laulaja on nainen. Kysynkin teiltä, että keihin kotimaisiin jatsia esittäviin naisartisteihin kannattaa tutustua? Erityisen kiinnostunut olen vielä elossa olevista, koska menisin mielelläni keikallekin.
Kotimaisia naisartisteja
5
755
Vastaukset
- jats
No ainakin Johanna Iivanainen on loistava.
- juuffo
Anna-Mari Kähärä !!! Joku voisi kysellä"kuinka jazz" hän nyt sitten on. Vastaan PALJON! Kanatta kuulostella levynsä. Keikoilleen en ole vieläpäässyt, mutta kehutaan hienoiksi. Orkesterinsa on timangi !
- Smiley
Kähärä ja Saara Soisalo.
- kylläjoo!!!
Emma Salokoski; sekä Quintessencessä että omassa Emma Salokoski Triossaan !!!!
- diggailija
tässä keskeisiä nimiä:
-Johanna Iivanainen (levyjä mm. Antti Sarpilan kanssa, yksi soololevy ja Eero Koivistoisen kanssa tehty upea Suomalainen-levy)
-Emma Salokoski (Quintessence, Don Johnson Big Band ja juuri ulos tullut soololevy)
-Anna-Mari Kähärä (mm. Zetaboo, Anna-Mari Kähärän Orkesteri, How Many Sisters)
-Reija Lang (tutustumisen arvoinen Transit-levy yhdessä Mikko-Ville Luolajan-Mikkolan kanssa)
-Jenny Robson
-Mia Simanainen
-Mirja Mäkelä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912