laulaako Mäenpää enää Iron levyssä vai kerkeskö se lähtee ennen levyn tekoa. et Mäenpää lauloi/kitara Ensiferumin ja Demo levyyn
Ensiferum
9
713
Vastaukset
- Hippimönkkis
Tieto löytyy levyn kannesta.
- Mä vaan ...taas!
Onkohan kaikki "Enskat" kanta-astujia??? ;-)
- plah...
Jari lauloi siis Ensiferumin, Ironin ja tietty niitten demojen biisit.. Sitten jätkä lähti.. :/
Ei pete voi koskaan korvata Jaria..- ...
Kuunnelkaa wintersunia... Jari on ny siellä.
- Humppapitti
Mun mielestä ihan jees, että Pete on Enskassa ja Jari Wintersunissa. Ompahan kaksi tosi hyvää bändiä sitten.
Tosiaan niiden jotka tykkää erityisesti Jarin aikaan tehdyistä Enskan kahdesta ekasta albumista kannattaa tutustua Wintersuniin koska Jari on siellä ja tyyli muistuttaa vanhaa Enskaa.
Ja Pete taas sopii Enskaan pirun hyvin. Onhan sillä erilainen tyyli, mutta itse tykkään.
- dvsadfsdf
Sami kai hinkkaa vielä bassoa Enskassa?
- Mrbassman
Kyllä
- NightRider
Viime joulukuulta Ensiferumin Acoustiselta kiertueelta veikeä David Hasselhoff coveri. Sulaa hulluutta :D
Looking for Freedom
https://www.youtube.com/watch?v=7L0-kbPEZVY - parasbändi
Enska oli kyllä mahtava Tampereen Sauna Classic:ssa 2017
https://www.youtube.com/watch?v=bMVqoyoIUc8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442