laulaako Mäenpää enää Iron levyssä vai kerkeskö se lähtee ennen levyn tekoa. et Mäenpää lauloi/kitara Ensiferumin ja Demo levyyn
Ensiferum
9
714
Vastaukset
- Hippimönkkis
Tieto löytyy levyn kannesta.
- Mä vaan ...taas!
Onkohan kaikki "Enskat" kanta-astujia??? ;-)
- plah...
Jari lauloi siis Ensiferumin, Ironin ja tietty niitten demojen biisit.. Sitten jätkä lähti.. :/
Ei pete voi koskaan korvata Jaria..- ...
Kuunnelkaa wintersunia... Jari on ny siellä.
- Humppapitti
Mun mielestä ihan jees, että Pete on Enskassa ja Jari Wintersunissa. Ompahan kaksi tosi hyvää bändiä sitten.
Tosiaan niiden jotka tykkää erityisesti Jarin aikaan tehdyistä Enskan kahdesta ekasta albumista kannattaa tutustua Wintersuniin koska Jari on siellä ja tyyli muistuttaa vanhaa Enskaa.
Ja Pete taas sopii Enskaan pirun hyvin. Onhan sillä erilainen tyyli, mutta itse tykkään.
- dvsadfsdf
Sami kai hinkkaa vielä bassoa Enskassa?
- Mrbassman
Kyllä
- NightRider
Viime joulukuulta Ensiferumin Acoustiselta kiertueelta veikeä David Hasselhoff coveri. Sulaa hulluutta :D
Looking for Freedom
https://www.youtube.com/watch?v=7L0-kbPEZVY - parasbändi
Enska oli kyllä mahtava Tampereen Sauna Classic:ssa 2017
https://www.youtube.com/watch?v=bMVqoyoIUc8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583006
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!141051- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595