Hyviä RnB biisejä tanssimiseen?

RnB-tyttönen

Tutustuin vasta R'n'B musaan ostamalla kauan radiossa soitettujen Black Eyed Peasin biisien johdosta heidän albuminsa. Sen jälkeen on tullut ostettua useita albumeita R'n'B genrestä, mutta ne ovat olleet pettymyksiä, sillä itse haluasin löytää artisteja, jotka tekevät tanssittavaa R'n'B:tä, jossa on voimakas bassolinja, kuten esim. Black Eyed Peasin - Shut Up:issa.

Jos jollakulla on hyviä artisteja tai biisejä mielessä, niin kuulen ne mielelläni.

Kiitos jo etukäteen. :)

20

18083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonymous

      Kenen levyjä olet ostanut? Itse olen ainkakin tykännyt Mariah Careyn uusimmasta, The Emancipation Of Mimi, levystä. Se sisältää enemmän nopeatempoisempia kappaleita kuin balladeita. Toinen hyvä, ei-balladipainotteinen levy on Whitney Houstonin Just Whitney.

      Mainittakoon vielä, että The Black Eyed Peas ei ole R'n'B:tä parhaimmillaan. Lähes kaikki "R'n'B", mitä nykyään julkaistaan, on paskaa. Eli jätä ne The Pussycat Dollsien ja Black Eyed Peasien levyt kaupan levyhyllylle!

    • carey...

      mariah careyn uusin levy the emancipation of mimi kannattaa ostaa!siinä on aivan loistavia rnb kipaleita.kannattaa myös katsastaa mariahin aiempi tuotanto.

    • joku1

      Kokeile Diana Rossin tuotantoa!

    • jos totta puhutaan...

      ..niin black eyed peas ei todellakaan ole mitään r'n'b:tä, vaan puhdasta poppia. Hyvää, tanssittavaa r'n'b:tä on esim. Usher, ehkä nimenomaan levy 8701.

      • Joku1

        ja Usheriasta voi myös olla montaa mieltä...


      • brown girl
        Joku1 kirjoitti:

        ja Usheriasta voi myös olla montaa mieltä...

        Aaliyah, Brandy, Usher, Destiny`s child ja Ciara(crunk`n`b)...
        Black eyed peas ei ole todellakaan r`n`b!


    • Poo

      Eli noitahan on miljoona, laitan tähän nyt muutamia omia suosikkeja.. (osa on suoraan niitä, mitä tanssitaan clubeilla, toiset taas joko vanhempia tai vähemmän tunnettuja/soitettuja)
      *Nina Sky-Move ya body
      *Nina Sky-Oye mi cato
      *Rihanna-Pon de replay
      *Eve-who's that girl
      * -Melkein kaikki Missy Elliotin biisit on TOSI hyviä tanssittavia tosin ehkä hieman hankalampia tanssittavia; esim. -Get ur freak on
      -Gossip Folks
      -Work it
      -I'm really hot
      -Let it bumb
      -Lose control
      -Don't be cruel
      *Ja Rule-Murder reigns
      *Lorna-Papi chulo
      *Khia-My neck, my back
      *Aaliyah-Try again
      *Aaliyah-We need a resolution
      *Ashanti-Only you
      hyviä vinkkejä tanssimusiikiksi saa esim. tanssielokuvien soundtrackeiltä, esim. Save the last dance, U got served jne..
      Siinä nyt oli muutamia, toivottavasti oli hyötyä!

      • joku1

        Nuo on just niitä joita radiot soittavat puhki ja kun ihmiset saavat niistä tarpeekseen, ne unohtuvat. Erityisesti Ashanti, Nina Sky ja Rihanna ovat näitä.

        Ainoat joita noista kannattaa kokeilla on missy Elliott ja Eve (taitavat kumminkin olla hip hoppia/räppiä).

        Ainoa, joka noista on R'n'Btä on Aaliyah, mutta sen kappaleet ovat niin moneen kertaan kierrätettyjä, joten sekään ei tarjoa mitään uutta.

        Suosittelen Diana Rossia ja Donna Summeria!


      • Ei kai välii

        Moi!
        Toi Ja Rulen biisi oli niin huippu että olisko sul antaa lisää samanlaisii?


      • joku1
        Ei kai välii kirjoitti:

        Moi!
        Toi Ja Rulen biisi oli niin huippu että olisko sul antaa lisää samanlaisii?

        Kenelle viesti on sunnattu?


      • Ei kai vieläkää välii
        joku1 kirjoitti:

        Kenelle viesti on sunnattu?

        Eli missäs noita sunnattuja valmistetaan..no ei kai,eli ku"my"sys oli tarkoitettu aiheen vastaajalle,kuka antoi tipseinä mm.Ja Rulen biisin mut jos sultakin löytyy jotain vastaavaa ni en kai panisi pahakseni jos sellaista kerran saisi.. Ps.Älä laita mua vastaamaan seuraavaan viestiin että edel. Ei kai TAAS välii


      • joku1
        Ei kai vieläkää välii kirjoitti:

        Eli missäs noita sunnattuja valmistetaan..no ei kai,eli ku"my"sys oli tarkoitettu aiheen vastaajalle,kuka antoi tipseinä mm.Ja Rulen biisin mut jos sultakin löytyy jotain vastaavaa ni en kai panisi pahakseni jos sellaista kerran saisi.. Ps.Älä laita mua vastaamaan seuraavaan viestiin että edel. Ei kai TAAS välii

        Ei kyllä ole mtään Ja Rulen tapaista, mutta kokeile

        Diana Ross - Take Me Higher
        http://www.megaupload.com/fi/?d=DDHMC92Z


      • Poo
        joku1 kirjoitti:

        Nuo on just niitä joita radiot soittavat puhki ja kun ihmiset saavat niistä tarpeekseen, ne unohtuvat. Erityisesti Ashanti, Nina Sky ja Rihanna ovat näitä.

        Ainoat joita noista kannattaa kokeilla on missy Elliott ja Eve (taitavat kumminkin olla hip hoppia/räppiä).

        Ainoa, joka noista on R'n'Btä on Aaliyah, mutta sen kappaleet ovat niin moneen kertaan kierrätettyjä, joten sekään ei tarjoa mitään uutta.

        Suosittelen Diana Rossia ja Donna Summeria!

        Tarkoitus oli vissiinkin laittaa hyviä r'n'b -biisejä tanssimiseen, ja noi oli niitä, ainakin mun mielestä hyviä..En ole väittänyt,että noi aina jäisi mieleen jne, kyse oli tanssittavista r'n'b-biiseistä.


      • Hipsulihapsulo
        joku1 kirjoitti:

        Ei kyllä ole mtään Ja Rulen tapaista, mutta kokeile

        Diana Ross - Take Me Higher
        http://www.megaupload.com/fi/?d=DDHMC92Z

        Mun mielestä tanssiin sopii esim: Kat deluna - run the show , itse olen tanssinu siihen kappaleeseen ja sitten on myös hyvä tuo janet jackson - feedback :)


    • Poo

      Eli nyt ei ihan heti tuu mieleen samantyyppistä ku Ja Rule, en saa tältä istumalta mitään päähän, se lyö tyhjää.. :) Mutta, muutamia biisejä.. (Tanssittavia, ei välttämättä mitään sellaisia, mitä ei kulutettaisi joskus loppuun, vaan sellaisia mitä on hauska tanssia, jos joku nyt haluaa vielä alkaa mussuttaa..) En yhtään muista mitä kaikki kirjoitin edelliseen, eli jos tulee toistoa, niin pahoittelen! :)
      *Gwen Stefani - Hollaback Girl
      *Ciara - 1, 2 step
      *Brandy - What About Us ja Afrodisiac
      *Ashanti - Only You
      *Alicia Keys - Karma
      *Mary J. Blige feat. Ja Rule - Rainy Dayz (vähän hitaanpuoleinen)
      *Mary J. Blige feat. The Game - Hate it or love it

      Lisäks kannattaa kattoo näitä artisteja läpi..
      Faith Evans, Tweet, Tamia, Blaque, Jamie Foxx, Syleena Johnson, D'Angelo, Anthony Hamilton, Bobby Valentino, Teairra Mari, Keyshia Cole, Amerie, John Legend, 112, ja Nivea..
      Siinä "muutama" :D

    • Backbeat Man

      Itse tykkään eniten r&b:stä, jossa on soulista ja funkista periytyvä napakka backbeat. Oma suosikki-r&b-albumini on Koffee Brown-tyttö/poikaduon Mars/Venus (v. 2001), jossa on svengaavat rytmit, hyviä melodioita ja sielukasta laulua.

      Pistän tähän jatkoksi oman ehdokaslistani tanssittavista r&b-biiseistä: Cleopatra: Yes This Party´s Going Right (2000), Blackstreet & Janet Jackson: Girlfriend/Boyfriend (1999), Jagged Edge: Can I Get With You (1999), Nivea: Don´t Mess with My Man (2003), Next: Too Close (1997), Carl Thomas: Anything (2004), Carl Thomas & LL Cool J: She Is (2004), Shola Ama: Still Believe (1999), Blaque: Roll With Me (1999), R.Kelly: Step in the Name of Love

    • lil^n

      Nämä ei oikeastaan ole niinkään rnb biisejä mut ehkäpä sellasia mitä haet: Chris Brownilla on hyviä biisejä. Oot varmaan jo kuullu "Run it" biisin!? Sean Paul-we be burnin, Nelly-flap your wings, Pussycat dolls- Don't cha, Kelis- Milkshake, Beyoncé- Check it out ja Kanye West- Gold digger ja paljon muita biisejä. Toivottavasti olin avuksi! Hyviä kuunteluhetkiä!

    • dontafraidson

      Graig Davidilta löytyy hyviäkin tanssibiisejä, nimiä ei vaan muistu mieleen.
      Nelly-Grillz
      Beyonce-Check on it
      Chamillion-Turn it up

    • Sebo17

      Mun mielestä K'Maron uudella levyllä on parikin tosi tanssittavaa biisiä, tosin osa vähän hitaanpuoleisia mutta esim. kpl 11 Nouveau Millenaire toimii oikein hyvin..tsekatkaa ihmeessä koko levy muutenkin, yhtä hyviä biisejä ku Femme Like U oli.

    • ann-

      vai alukuviestist on jo vuosi, bongasin tän vast nyt ja täs ois jotain:

      teairra mari - no daddy
      cassie - me & u
      pussycat dolls - buttons
      ray j - keep sweatin'
      ciara - goodies & 1, 2 step

      ei millää nyt tuu muuta mielee

      mut laittakaa ihmees jotai, mäki haluisin just tanssittavaa r'n'b:tä, ku tykkäilen kans :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1976
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      249
      1974
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1656
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1481
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      944
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe