Mistäpä löytyisi sanat tähän vanhaan lännenlauluun? Ainakin Kukonpojat ovat sen levyttäneet, kappaleen nimi oikeassa muodossa kait Balladi yksisilmä-Jackista. Laulut.fi ei auttanut, olisiko muita sivustoja?
Jack Yksisilmäinen
8
1758
Vastaukset
- -S-
KELTARUUSU
1. Minä keltaruusun kerran
näin mailla Texasin.
Vain mulle hymyn silloin
soi ruusu kaunehin.
Kun luotaan minä lähdin,
jäi kukka itkemään,
vaan onnellinen silloin
en kai ollut minäkään.
...Moni poika hänen laistaan
ei kohtaa milloinkaan.
Kuin kastehelmet kirkkaat
on hällä katseessaan.
Monta sievää kukkaa elämä
myös minun tiellein toi,
mutta keltaruusun vertaa
minä en vain löytää voi...
2. Kerran Rio Granden rantaa
kun hiljaa astelin,
niin siellä keltaruusun
ma jälleen kohtasin.
Kun kuljin häntä kohden,
hän katsoi kysyen:
Kai vielä sentään muistaa voit
sä keltaruususen?
...Moni poika...
3. Häntä etsimään nyt lähden
ja löydän varmaankin.
Suo mulle hymyn jälleen
tuo ruusu kaunehin.
Ma silloin tartun banjoon
ja ryhdyn laulamaan:
Oi keltaruusu Texasin,
oon luonas ainiaan.
...Moni poika...- Keltaruusu Texasin
tarkoitin sanoja lauluun nimeltä Balladi Yksisilmä-Jackista.
Kiitos kuitenkin ja hyvää joulua! - -S-
Keltaruusu Texasin kirjoitti:
Kiitos kuitenkin ja hyvää joulua!Anteeks.Minä välkky taas vauhdissa...Olis pitäny taas kunnolla keskittyä lukemiseen.
Toivottavasti löydät laulun sanat jostain.
Hyvää joulua sullekkin! - tamtami1
Kiitos kuitenkin ja hyvää joulua!Balladi Jack-Yksisilmäisestä
Kun kuumana päivänä kauppalaan, tuli Jack-Yksisilmäinen.
Veti Longfield Coltin lonkaltaan, oikein suurireikäisen.
Hän muisti että Jack oli suudellut, kerran tyttöä sheriffin ja sheriffi Longfield kostoaan silloin Jackille vannoikin.
””Tuo Jack-Yksisilmäinen on kauhu ihmisten! Katsoo silmät tummin, ammottavan julmin.
Jackkii yksisilmäiseen ei voi luottaa milloinkaan.
Yksi puoli vain on kasvoillaan, paholainen sen toisen vei!””
Löi sheriffi Jackiä nyrkillään, mutta Jack huusi uhmaillen:”Vedä pyssys kii ja jäätte hengestään, en kuulaa väistäis, en!”
Mut sheriffi ei tarttunut aseisiin, vaan hän vankinsa tyrmään toi. Ja sanoi hän: ”Nyt on juttu niin, että hirteen Jack päästä voi.”
””Tuo Jack-Yksisilmäinen on kauhu ihmisten! Katsoo silmät tummin, ammottavan julmin.
Näin joutui se Jack-roisto vankilaan, mutta yö kun jo saapuikin. Tuli aaveen lailla auttamaan jo tyttö sheriffin.
Nyt sheriffikin sai unen silmistään, hän jo pyssyynsä tarttui mut, ei ehtinyt kunnolla tähtäämään, kun jo Jack oli ampunut!
Jack-Yksisilmäineeeennn! - Kuumana päivänä
Kiitos kuitenkin ja hyvää joulua!Multa löytyy singlenä jos haluat tarkistaa sanoja
- tamtami1
Terve
Alla sanat suoraan vanhasta levystä ylös kirjoitettuna ja tulkittuna. Välimerkit lähinnä lauluteknillisissä paikoissa. Ei siis oikeinkirjoitusasussa, välttämättä.
Olkaa hyvä.
Balladi Jack-Yksisilmäisestä
Kun kuumana päivänä kauppalaan, tuli Jack-Yksisilmäinen.
Veti Longfield Coltin lonkaltaan, oikein suurireikäisen.
Hän muisti että Jack oli suudellut, kerran tyttöä sheriffin ja sheriffi Longfield kostoaan silloin Jackille vannoikin.
Löi sheriffi Jackiä nyrkillään, mutta Jack huusi uhmaillen:”Vedä pyssys kii ja jäätte hengestään, en kuulaa väistäis, en!”
Mut sheriffi ei tarttunut aseisiin, vaan hän vankinsa tyrmään toi. Ja sanoi hän: ”Nyt on juttu niin, että hirteen Jack päästä voi.”
Näin joutui se Jack-roisto vankilaan, mutta yö kun jo saapuikin. Tuli aaveen lailla auttamaan jo tyttö sheriffin.
Nyt sheriffikin sai unen silmistään, hän jo pyssyynsä tarttui mut, ei ehtinyt kunnolla tähtäämään, kun jo Jack oli ampunut!
Jack-Yksisilmäineeeennn! - tamtami1
Joo, tuplana jne. Taitaa muuten olla tuo sheriffi Longworth eikä Longfield niinkuin väitin.
- tamtami1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992