Miten on tikittääkö teillä miehellä se biologinen kello?
Kysyypi YH nainen joka ei enään ole kiinnostunut
vauvaprojekteista.
Haluuko kaikki 30+ miehet saada omia lapsia?
8
1860
Vastaukset
- m78.........
vielä yli tuota rajapyykkiä, mutta kait se on ihan ymmärrettävää, jos ei ennestään ole lapsia,
jos sinullakaan ei olisi lasta/lapsia, luultavasti haluaisit. Mutta vaimolla kyllä.
- Single White Female
Tuu minulle mieheksi. Ikää on kohta 30 v. Tällä ei tikitä :)
- Smurffi
Jos muksuja niin sietää olla omia.
En rupea toisten lehtolapsien elättäjäksi.- Yksinhuoltaja
Mä olen kyllä ainakin ihan itse elättänyt lapseni (HUOM! ei myöskään soisaalihuolto eikä muukaan instanssi), mutta lapsen isä ei elätä omaansa vaan kahta vierasta. Mites nyt suu pannaan?
- Pienituloinen äiti
Minun lapsella taas on rikas isä, joka elättää miltei kokonaan. Voisi luultavasti elättää sinuakin, mikäli rakastamasi naisen lapsen elättäminen on noin ahdistava ajatus. Antaa sulle vähän bensarahaa, antaa vanhoja vaatteita ym.
- hömmöm
Mies kun voi saada lapsia teoriassa koko elämänsä ajan, eikä mitkään kellot tikitä. Vauvakuume on vain naisten juttu.
- YH-isä 36
Ei tikitä. Yksi 8-vuotias riittää varsin hyvin. Olisi raskasta aloittaa se kaikki vauvarumba taas alusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787