Vastineeksi romanttisille miehille, Onko kokemuksia...
MInkä nimiset naiset ovat petollisimpia
16
4957
Vastaukset
- DieBitches
Elina, Sini ja Taina nimiset ainakin mulle olleet petollisia.
- varma nakki
Pirjo Irmeli, saa kuka haluaa.
- elinA
eipä leimata meidän nimeä. se on nätti ku mikä. eläköön elinat.
- Stoa
Sirpa, ehdottomasti. Vieraassa kullissa kiinni heti kun silmä välttää. Ja kirkkain silmin valehtelee.
- elikkäääs
sirpa on kylmissään
- kaikki tyyni
..ovat juonipukkeja.. ja petollisia..
- MiracleMike
Ei yleistystä mutta kokemusta :)
Maija, Mia, Mari, - jotain yleistettävääkin löytynee :) -
Hutsut ovat kyllä parhaita muijia. Harmi kun niitä ei voi yksin omistaa :) - jaska jokunen
Katjat on pahoja uskokaa pois
- hassisen kone
Sammaa mieltä katjat levittää kelle vaan ku päivää sanoo.
- no katjoja
osaavat pettää ja ovat muutenkin vittumaisia kusipäitä
no katjoja kirjoitti:
Vai nimen perusteella olette tietävinänne,ketkä naiset on petollisia.voi miten tyhmiä olette.Mites jos naisetkin ajattelis noin.
- 123
arial kirjoitti:
Vai nimen perusteella olette tietävinänne,ketkä naiset on petollisia.voi miten tyhmiä olette.Mites jos naisetkin ajattelis noin.
mitäs Katja? ;)
- Katjuska
no katjoja kirjoitti:
;) Katjat ovat ihania
Terv. Katja - blackmagictiger
123 kirjoitti:
mitäs Katja? ;)
EN MÄ TIEDÄ..
- jörö
Eli Mailis-nimiset ovat petollisimpia mitä maa päällään kantaa
- että,
Arja Kyllikki, on tosi petollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859