En tiedä mitä pitäisi ajatella kun olen tapaillut yhtä miestä kahden kolmen viikon aikana.ja olen huomannut , että hänen profiilinsa on lähes aina aktiivisena netissä.
Olen itse käynyt silloin tällöin tsekkaamassa omaa postiani koska profiilini on ollut netissä melko kauan ja minulla on muutamia nettituttavuuksia, joiden kanssa kirjoitan- tosin ystävänä tai tuttavakuulumisia.Heitä en edes ole tavannut.
Silti- joka kerta kun avaan profiilini kultani on on tilassa.
Herää tietysti ikävä tunne että hän ei olekaan mitenkään vakavalla mielllä kanssani.
suru mielessäin..ehkä sittenkään ei........
kertokaa minulle..........
39
5143
Vastaukset
- kokemusta on
mutta noin kävi minullekin. Itse kävin vain viestit lukemassa, ja välillä jopa poistinkin profiilini. Toisella vaan oli jatkuvasti profiili on-tilassa. Sitten siinä kävi niin, että meidän tarina loppui. Ja jännä juttu, saman aikaisesti loppui myös hänen käyntinsä treffit-palstalla. Luulenpa, että hänellä oli koko tuon ajan joku toinen kierrossa. Paskaltahan se tuntui. Mutta minkäs teet. En halua maalata piruja seinille, joten parempi on, että kysyt asiaa häneltä suoraan, niin siitä sillä pääsee. Tiedätkö, tuota samaa asiaa kyselee joka viikko tällä joku. Et ole ainoa.
- annika...
mistä on kysymys, kertokaa, en halua elätellä turhia toiveita, pettyä mutta en haluaisi olla epäluuloinenkaan tietysti...
- annika
annika... kirjoitti:
mistä on kysymys, kertokaa, en halua elätellä turhia toiveita, pettyä mutta en haluaisi olla epäluuloinenkaan tietysti...
olenkohan vähän vanhanaikainen näihin deitteihin kun itse tapailen yhtä kerrallaan.en halua tai pysty samanaikaisesti tapailemaan useita.miten muilla?
- vanhanaikainen
annika kirjoitti:
olenkohan vähän vanhanaikainen näihin deitteihin kun itse tapailen yhtä kerrallaan.en halua tai pysty samanaikaisesti tapailemaan useita.miten muilla?
Minäkin pidin periaatteenani, että voin kyllä kirjoitella useammalle, mutta tapaan vain yhtä kerrallaan. Olen huomannut, että se ei todellakaan ole tapana.
Kirjoittelin mukavalta vaikuttavan miehen kanssa, joka itse ehdotti tapaamista. Tavattiin ja meillä oli mukava ilta. Koko ajan minulla oli kuitenkin tunne, että hän jotenkin jarruttelee. Syykin selvisi. Hänellä oli useita naisia kierroksessa ja halusi tietysti käydä kaikki läpi ja valita parhaan päältä. Onnea valinnalle.
Tunsin itseni idiootiksi. Ihan kuin olisin ollut myytävänä - todella alentavaa. Näillä säännöillä nettideittailu ei ole minun juttu, vaikka periaatteessa se on ihan hyvä tapa tutustua ihmisiin. Pitää siis nauttia edelleen omasta viehättävästä seurastaan;) - Treffeilijä
vanhanaikainen kirjoitti:
Minäkin pidin periaatteenani, että voin kyllä kirjoitella useammalle, mutta tapaan vain yhtä kerrallaan. Olen huomannut, että se ei todellakaan ole tapana.
Kirjoittelin mukavalta vaikuttavan miehen kanssa, joka itse ehdotti tapaamista. Tavattiin ja meillä oli mukava ilta. Koko ajan minulla oli kuitenkin tunne, että hän jotenkin jarruttelee. Syykin selvisi. Hänellä oli useita naisia kierroksessa ja halusi tietysti käydä kaikki läpi ja valita parhaan päältä. Onnea valinnalle.
Tunsin itseni idiootiksi. Ihan kuin olisin ollut myytävänä - todella alentavaa. Näillä säännöillä nettideittailu ei ole minun juttu, vaikka periaatteessa se on ihan hyvä tapa tutustua ihmisiin. Pitää siis nauttia edelleen omasta viehättävästä seurastaan;)olen käynyt useilla treffeillä. 80%:lla naisista on ollut miesten valkkauskierros meneillään. on jopa kerrottu että ollaan tekemässä valintaa kenet otetaan. Ei es ymmärretä että ei miestä nyt ihan niin vaan oteta, etenkään kuningatarasenteella.
kun lähtee treffeille pitäisi ainakin kännykkä sulkea tai laittaa äänettömälle. ei ole kohteliasta vastailla ja kikattaa siihen. tai tekstailla kesken tapaamisen.
itse otin profiilen pois kun en halua tavata naisia joilla on kierros menossa. ei kukaan mies todella halua sellaista naista itselleen, jolla on tapaamishetkellä menossa valkkauspeli. kyllä pitäisi yhteen ihmiseen kerralla keskittyä.
aivan kuin moposta ois bensa lopussa ja kierrokset vaan nousee ennen kuin se bensa sit loppu
sokkotreffit on vaikein ihmisen kohtaamismuoto. tavata melkein tuntematon ihminen joka arvostelee toista ihan mielivaltaisesti ilman mitään logiikkaa.
onnea treffeille kuitenkin - ~xena~
Treffeilijä kirjoitti:
olen käynyt useilla treffeillä. 80%:lla naisista on ollut miesten valkkauskierros meneillään. on jopa kerrottu että ollaan tekemässä valintaa kenet otetaan. Ei es ymmärretä että ei miestä nyt ihan niin vaan oteta, etenkään kuningatarasenteella.
kun lähtee treffeille pitäisi ainakin kännykkä sulkea tai laittaa äänettömälle. ei ole kohteliasta vastailla ja kikattaa siihen. tai tekstailla kesken tapaamisen.
itse otin profiilen pois kun en halua tavata naisia joilla on kierros menossa. ei kukaan mies todella halua sellaista naista itselleen, jolla on tapaamishetkellä menossa valkkauspeli. kyllä pitäisi yhteen ihmiseen kerralla keskittyä.
aivan kuin moposta ois bensa lopussa ja kierrokset vaan nousee ennen kuin se bensa sit loppu
sokkotreffit on vaikein ihmisen kohtaamismuoto. tavata melkein tuntematon ihminen joka arvostelee toista ihan mielivaltaisesti ilman mitään logiikkaa.
onnea treffeille kuitenkinSellanen olo mulle tuli parissa viikossa! Ei kiitos enempää nettideittailua.
- mies 31v
Se että profiili näkyy aktiivisena, voi johtua myös siitä että käyttäjä on ainoastaan sulkenut selaimen, eikä kirjautunut ulos. Tällöin profiili näkyy muille online-tilassa.
- testannut
itselle on monestikin käynyt niin, että olen "tippunut" langoilta, ja kun olen käynyt katsomassa omaa profiiliani off-tilassa, niin off-tilaa se myös näyttää silloinkin. Hyvä yritys, mutta ontuva selitys.
- niin se on
testannut kirjoitti:
itselle on monestikin käynyt niin, että olen "tippunut" langoilta, ja kun olen käynyt katsomassa omaa profiiliani off-tilassa, niin off-tilaa se myös näyttää silloinkin. Hyvä yritys, mutta ontuva selitys.
Ei ollutkaan kyse siitä että "tippuu" ulos kesken kaiken, vaan siitä että sulkee selaimen kirjautumatta ulos. Joskus jää sillä tavoin roikkumaan ehkä jopa tunneiksi, joskus "katoaa onlinestä" aika nopeastikin.
Ei mullakaan ole tarvetta "selitellä", minun nettituttavani tietävät että tarkoituksella olen onlinessä mahdollisimman paljon koska se lisää profiilin lukijoiden määrää. - autuaan tietämätön
niin se on kirjoitti:
Ei ollutkaan kyse siitä että "tippuu" ulos kesken kaiken, vaan siitä että sulkee selaimen kirjautumatta ulos. Joskus jää sillä tavoin roikkumaan ehkä jopa tunneiksi, joskus "katoaa onlinestä" aika nopeastikin.
Ei mullakaan ole tarvetta "selitellä", minun nettituttavani tietävät että tarkoituksella olen onlinessä mahdollisimman paljon koska se lisää profiilin lukijoiden määrää.olet on-linsessä, koska se lisää profiilisi lukijoiden määrää. En voi olla nauramatta... Ihan hyvä selitys tuokin. Mutta siinähän sitten ihmettelet, kun joku tyttö ei enää olekkaan kiinnostunut sinusta, kun profiilisin on aina on-linessa. Ihan ittees saat syyttää.
- niin se on
autuaan tietämätön kirjoitti:
olet on-linsessä, koska se lisää profiilisi lukijoiden määrää. En voi olla nauramatta... Ihan hyvä selitys tuokin. Mutta siinähän sitten ihmettelet, kun joku tyttö ei enää olekkaan kiinnostunut sinusta, kun profiilisin on aina on-linessa. Ihan ittees saat syyttää.
Jos se tyttö ei saa suutaan auki niin että kertoisi minulle itselleni online-tilani häiritsevän, vaan kyselee asiaa keskustelupalstalta, niin ei liene mikään iso menetys. Täälläkö ne parisuhdeongelmat jatkossakin ratkottaisi?
Jos onlinetilassa roikkuminen karsii keskustelukyvyttömät, herään tästedes öisinkin tunnin välein kirjaamaan itseni takaisin onlineen. =) - testattu on toistamiseen.
niin se on kirjoitti:
Ei mullakaan ole tarvetta "selitellä", minun nettituttavani tietävät että tarkoituksella olen onlinessä mahdollisimman paljon koska se lisää profiilin lukijoiden määrää.ja sontaa puhut edelleen. Jos lähden pois istunnosta, ilman, että kirjaudun ulos, en ollut on-line-tilassa enää. Olet niin väärässä, kuin vaan olla ja voi.
- ja pitää paikkansa
testattu on toistamiseen. kirjoitti:
ja sontaa puhut edelleen. Jos lähden pois istunnosta, ilman, että kirjaudun ulos, en ollut on-line-tilassa enää. Olet niin väärässä, kuin vaan olla ja voi.
Äänin 1 vastaan 2 olet häviöllä. :) Kirjauduin sisään ja suljin selaimen. Avasin selaimen ja hain nimimerkkini hakutoiminnolla: olen yhä muka onlinessa. Nyt oli siis kyse treffipalstan onlinessa näkymisestä, mitähän sinä testailet, chattiako?
Olen ollut jopa ulkona kävelemässä kun sain puhelun nettituttavalta, joka väitti minun olevan onlinetilassa. Varmasti profiilini olikin onlinessa, mutten minä silti ollut lähelläkään konettani vikittelemäsä ketään. ;)
Sehän nyt ihan sama jos täällä yksi jääräpää väittää muuta, vai perustetaanko uusi ketju jossa jokainen käy testaamassa ja raportoi tuloksen? ;) niin se on kirjoitti:
Jos se tyttö ei saa suutaan auki niin että kertoisi minulle itselleni online-tilani häiritsevän, vaan kyselee asiaa keskustelupalstalta, niin ei liene mikään iso menetys. Täälläkö ne parisuhdeongelmat jatkossakin ratkottaisi?
Jos onlinetilassa roikkuminen karsii keskustelukyvyttömät, herään tästedes öisinkin tunnin välein kirjaamaan itseni takaisin onlineen. =)...on laittaa selain päivittymään tietyin väliajoin, niin olen joskus tehnyt sähköpostin kanssa kun sieltä ainakin kirjautuu ulos itsekseen tietyn ajan kuluttua.
Alkuperäiseen kysymykseen tosiaankin saa todennäköisimmin oikean vastauksen kysymällä asianosaiselta. Omalla kohdalla syy oli (tosin profiilin olemassaolosta kyse) kun en halunnut ihan noin vain, ilman selitystä yhteyttä katkaista toisiin naisiin. Ilman mitään taka-ajatuksia varanumeroista... Ehkä selittelyn makua mutta kuitenkin yksinkertainen totuus.- annika
elin_tilaa kirjoitti:
...on laittaa selain päivittymään tietyin väliajoin, niin olen joskus tehnyt sähköpostin kanssa kun sieltä ainakin kirjautuu ulos itsekseen tietyn ajan kuluttua.
Alkuperäiseen kysymykseen tosiaankin saa todennäköisimmin oikean vastauksen kysymällä asianosaiselta. Omalla kohdalla syy oli (tosin profiilin olemassaolosta kyse) kun en halunnut ihan noin vain, ilman selitystä yhteyttä katkaista toisiin naisiin. Ilman mitään taka-ajatuksia varanumeroista... Ehkä selittelyn makua mutta kuitenkin yksinkertainen totuus.Kiinnostaa kuulla miten sinun juttusi etenivät.
annika kirjoitti:
Kiinnostaa kuulla miten sinun juttusi etenivät.
Ainakaan mitään vakavampaa ei mistään ole seurannut :). Sentään joihinkin pidän yhteyttä mutta on vaihdettu tuolta treffeistä sähköpostiin.
Tietysti totuuden kertominen siitä ettei toiveita parisuhteesta ole, saa useimmat kyllä jättämään asian sikseen. Ja niin kai asia onkin ettei kovin montaa rautaa voi olla tulessa yhtäaikaa, olkoonkin kyseessä "vain" ystävyys... sekin kun vaatii aikaa (tulipahan taas tuollainen huomio tehtyä kun yksi tuttava kyllästyi odottelemaan viestejä minulta eikä enää ilmeisestikään välitä vastailla).elin_tilaa kirjoitti:
Ainakaan mitään vakavampaa ei mistään ole seurannut :). Sentään joihinkin pidän yhteyttä mutta on vaihdettu tuolta treffeistä sähköpostiin.
Tietysti totuuden kertominen siitä ettei toiveita parisuhteesta ole, saa useimmat kyllä jättämään asian sikseen. Ja niin kai asia onkin ettei kovin montaa rautaa voi olla tulessa yhtäaikaa, olkoonkin kyseessä "vain" ystävyys... sekin kun vaatii aikaa (tulipahan taas tuollainen huomio tehtyä kun yksi tuttava kyllästyi odottelemaan viestejä minulta eikä enää ilmeisestikään välitä vastailla)....selittely profiilin olemassaolosta kyllä ilmeisestkikin oli tyydyttävä, se suhde loppui muista syistä.
- mikkis_
ja pitää paikkansa kirjoitti:
Äänin 1 vastaan 2 olet häviöllä. :) Kirjauduin sisään ja suljin selaimen. Avasin selaimen ja hain nimimerkkini hakutoiminnolla: olen yhä muka onlinessa. Nyt oli siis kyse treffipalstan onlinessa näkymisestä, mitähän sinä testailet, chattiako?
Olen ollut jopa ulkona kävelemässä kun sain puhelun nettituttavalta, joka väitti minun olevan onlinetilassa. Varmasti profiilini olikin onlinessa, mutten minä silti ollut lähelläkään konettani vikittelemäsä ketään. ;)
Sehän nyt ihan sama jos täällä yksi jääräpää väittää muuta, vai perustetaanko uusi ketju jossa jokainen käy testaamassa ja raportoi tuloksen? ;)mulla on käynyt monesti samanlailla, eräskin naisystävä ihmetteli et miten sä ehdit olla kokoa ajan treffeissä onlinessa? Vaikka olen ainoastaan käynyt aamulla vilkaisemassa viestit, tuo palsta on välillä niin sekaisin et tuohon online tilaan ja pvm./kello aikaan ei ole luottamista!!
On varmaan monet suhteet jäännyt puolitiehen kun luullaan toisen vikittelevän, jotain toista :-)
Tämän takia on parempi ottaa profiili pois, jos on joku mielenkiintoinen juttu työnalla :-) - just joo
testattu on toistamiseen. kirjoitti:
ja sontaa puhut edelleen. Jos lähden pois istunnosta, ilman, että kirjaudun ulos, en ollut on-line-tilassa enää. Olet niin väärässä, kuin vaan olla ja voi.
Ehh...Jos sinulla systeemi toimii ok, niin se automaattisesti tarkoittaa että se toimii muillakin? Ei hyvää päivää...
- sinisilmä_
aikuisten ajanvietepeli tämä Suomi24deitti ja profiilit ym. Suurin osa pitää varalla monta sen yhden lisäksi joita tapaavat. Jos vaikka osottautuisikin ettei tulisi mitään suhdetta, niin aina on seuraava odottamassa. Törkeää tällainen, mutta mitä me voidaan me rehelliset, jotka tapaamme vain yhtä kerrallan.
Ja tämä pätee yhtä lailla miehiin sekä naisiin. - sellaita tää on
Itselleni kävi tälläi:
Tapasin miehen. Ihastuimme molemmin puolin (niin luulin). Otin oman profiilini pois, mutta mies jatkoi vain. Yritin puhua asiasta, mutta ei auttanut. Asia ahdisti kuitenkin siinä määrin, että lopulta luotamus alkoi rakoilla, ja aloin tarkkailla käytöstä. Aika pian sen jälkeen päättyi myös suhde. Miehellä mitä ilmeisimmin oli monta kierroksessa, vaikka muuta väittikin. Nyt sitten kärvistelen sydän särkyneenä.
Ole varovainen. Tässä pelissä ei näytä olevan sääntöjä. - mies_vm56
ole treffi-palstalla vaikka profiili aktiivisena näkyykin. Voihan hän olla vain kirjautuneena tänne keskusteluun. Ja täällä on niin paljon muutakin asiaa. Itsekkin olen lähes jatkuvasti kirjautuneena keskusteluun vaikka vain silloin tällöin käväisen katsomassa onko tullut mielenkiintoisia uusia viestejä.
- sanon mä
on ne mielenkiintoiset viestit? Ei ainakaan siltä tyypiltä, josta sanoo tykkäävänsä. Kyllä miehet on sitten kieroja!
- realist56
sanon mä kirjoitti:
on ne mielenkiintoiset viestit? Ei ainakaan siltä tyypiltä, josta sanoo tykkäävänsä. Kyllä miehet on sitten kieroja!
viesteistään en tiedä mutta itselläni esim. koirapalsta, tietotekniikka ja tämä suhteet. Siis ei mitään mikä kilpailisi profiilini kautta yhteyttä ottaneen naisen kanssa.
Miksei hänen tapauksessaan voisi olla kyse ihan samasta. Vaan yhtä lailla voisi deittailla muitakin naisia, sitähän minä en voi tietää. - mies_vm56
sanon mä kirjoitti:
kun on käytössä kaksi nimimerkkiä, eri palstoja varten, että sekaanushan siitä tulee ennen pitkää.
- FCeg
Hän vikittelee ja yrittää saada treffeille muitakin naisia. Miehille kun ei kelpaa yksi nainen. Ehkä sä et ole hänelle se oikea. Hän ei koe niin ja jatkaa touhujansa ja toisten tapailua..
- Ei sinisilmäinen
En luottaisi sellaiseen ihmiseen tippaakaan, joka roikkuu koko ajan online-tilassa. Eräskin tyyppi kehui kuinka pyörittää kymmentä naista samaan aikaan :) Uskokoon ken tahtoo näiden treffi-miesten juttuihin :) Minä en!!
- MUUT EI !
Tuliko mieleen että mies katsoo samaa sinusta, olet aina onlinessa kun hän vilkasee tänne, et siis ole kiinnostunut hänestä.
Hänelläkin voi olla niitä nettituttavuuksia joiden kanssa hän vaihtelee kuulumisia. Vai eikö se ole mahdollista, vain sinulla on sellaisia ja vain sinulla saa olla? - tupurnaakkeli
ensiksi täytyy todeta että se on todellakin totta että jos sulkee ruksista selaimen eikä kirjaudu ulos, jää ns. online tilaan eikä välttämättä ole oikeesti on linessä! ja sekin täytyy todeta, että täällä harmiteltavan useat miehet ja varmasti myös naiset harrastavat tuota ns. monen katsastamista yhtä aikaa, silloin on helppoa turvautua siihen vähemmän hyvään kun ei ole muitakaan!! se on vain ikävä tosiasia ja tämän päivän nettideittailun tulos! onneksi poikkeuksia löytyy, on vain erotettava jyvät akanoista. hyvää jatkoa sinulle ja kysy suoraan henkilöltä itseltään!
- annika
Niin teenkin - puhun asiasta. Sehän se paras tapa on .Silti tuntuu kurjalta kysyä asiaa joka sisältää epäilyksen. Onpa hankalaa tämä tutustuminen.
- vaan...
annika kirjoitti:
Niin teenkin - puhun asiasta. Sehän se paras tapa on .Silti tuntuu kurjalta kysyä asiaa joka sisältää epäilyksen. Onpa hankalaa tämä tutustuminen.
Nyt kannattaa kysyä. Tuollaiset mieltä painavat asiat jäävät kaivertamaan ja jos niitä ei voi nyt ottaa esiin, miten myöhemmin?
Ja jos käy niin, että vastaus ei ole tyydyttävä, tee ihmeessä omat johtopäätöksesi riittävän jämäkästi. Maailmassa on paljon hyviä ihmisiä, kaikille löytyy se oikea. Olen ihan varma.
Sen oikean tuntee myös siitä, että hän ei pahastu mistään puheenaiheesta, joka on tarpeen yhteisen ymmärryksen kehittämiseksi. - annika
vaan... kirjoitti:
Nyt kannattaa kysyä. Tuollaiset mieltä painavat asiat jäävät kaivertamaan ja jos niitä ei voi nyt ottaa esiin, miten myöhemmin?
Ja jos käy niin, että vastaus ei ole tyydyttävä, tee ihmeessä omat johtopäätöksesi riittävän jämäkästi. Maailmassa on paljon hyviä ihmisiä, kaikille löytyy se oikea. Olen ihan varma.
Sen oikean tuntee myös siitä, että hän ei pahastu mistään puheenaiheesta, joka on tarpeen yhteisen ymmärryksen kehittämiseksi.Jämäkkyyttä tarvitaan.Ehkäpä se, että tässä kyselen jo kertoo kaiken. Jos kontakti olisi välitön - en kyselisi täältä vaan puhuisin hänen kanssaan.
Mistä kumma fiilis johtuu. Siitä, että kun soitan hänelle hän ei ilahdu vaan on monotooninen ja vähäpuheinen.Sitä tietysti haluaa selittää asian parhain päin, että ihmiset on erilaisia tempperamentiltaan. Silti haluan kuulla jopa äänestä sen, että olen toivottu vieras. - pinja
annika kirjoitti:
Tapailin pitemmän aikaa miestä, jonka treffasin S24 kautta. Itse poistin profiilini kun tapaaminen alkoi olla tiiviimpää. Mies ei. Kun huomasin, että hän kävi joka päivä sivuilla ja oli online-tilassa pitkiäkin aikoja niin kysyin asiasta. Mies suutahti minulle, syytti kyttäämisestä ja selitti että oli chatissa ja käytti sähköpostiaan.
Kunnes sitten alkoi viestittelemään ystävättärelleni. Selitti, ettei ole vielä löytänyt täältä ketään ja on ihan tositarkoituksella liikkeellä. Samana aamuna olin herännyt hänen vierestään...
Joten täällä sitä taas ollaan, sekä minä että mies!
- N50-
Olenko minäkin kavala nainen?
Olen vasta tutustunut mieheen, joka on ihan toiveita herättävä. Olen pitänyt kumminkin profiilini netissä, niin mieskin.
Minulla on useita mukavia tuttavuuksia, olen tavannutkin heitä, ja uusia treffejäkin on esitetty.
yritän pitää rajan siinä, että seksiä vain tämän toiveita herättävän kanssa, ja uskon että pidän rajani. pettänyt en ole vielä koskaan ketään, enkä haluaisi itseni vuoksi laajentua sille rintamalle.
Mistä minä kumminkaan tiedän varmasti,mihin tiemme kulkee. Enkö saisi pitää muista ihmisistä, ja pitäisikö lopettaa kaikki ja antautua nyt vain uudelle tuttavuudelle.
Eipä ole kihloja vaihdettu : )
Mustasukkaisuus olisi hyvä pitää aisoissa ja hyväksyä se, että nettiystävyyksiä on. - Mies....
Minä en voi sanoa teille kaikille muuta kuin sen, että opetelkaa ihmiset: puhumaan, kuuntelemaan ja keskustelemaan toistenne kanssa. Se vaatii tietysti sitä rohkeutta, ja välillä se totuus varmasti sattuukin, mutta olenpahan sen itse ainakin elämäni varrella huomannut, että kyllä se palkitsee ja helpottaa.
Enemmän mielestäni kuitenkin sattuu se että asioita ei selvitetä ja ne sitten roikkuvat mielissä ties miten kauan, pahimmilllaan hamaan hautaan saakka.
Siinä vaan rikkoo pikkuhljaa itsensä jos ei muuta! - Ai että säälittää
oppia kantapään kautta. Mutta se, että ylipäätään tällaista joutuu kyselemään... on jo asia, että mies pitäisi dumpata heti...eikä edes kysellä. Johan olet vastauksen saanut itseltäsi! Unohtakaa jo hyvät naiset nämä "sairaat" nettimiehet! HE OVAT SÄÄLITTÄVIÄ LUUSEREITA...RUIKUTTELEVIA ITSESÄÄLISIÄ YKSINKERTAISIA ÄÄLIÖITÄ! NÄMÄ TYYPIT VALTAA TÄMÄN MAAN, JOS TE NAISET ANNATTE SILLE MAHDOLLISUUDEN! UNOHTAKAA JO!
- LietsovaLiekki
Niin, jos äijä on paljon online-tilassa kertoo se siitä että tietokoneella vietettään aikaa,ja tuskin illalla enää aina työasioissa, siis olisiko tämä mieskandidaattisi pesunkestävä nörtti?
Hyvä että huomasii asian itse, nyt voit alkaa etsimään oikeaa miestä jolla on myös muutakin elämää kuin virtuaalinen sellainen. - bugittaa
Juuh, omasta kokemuksesta voin sanoa ett tuo online homma voi joskus kusta. Yksi plikka näytti olevan aina online, mutta kun katsoi profiilisivua niin eipä hän siellä ollutkaan!
- mr.bondi
...tunteen, mutta mua oikeastaan vituttaa se... että eikö saisi tapailla muita... ymmärrän enemmän kuin hyvin sen että haluiaisit hänen keskittyvän sinuun ja osoittavan kanken huomionsa sinulle. Ei ketään voi omistaa... Mutta rajahan on siinä että jos vähänkään pidempään on tapaillut, niin ei missään nimessä enään siinä vaiheessa mitään muitten kanssa... Ei ainakaan seksiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410511Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418774Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906067Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604268Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut524219Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804070Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503719Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673179Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73107IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k672955