Bussien STOP-nappien painaminen

Onkos joku joskus harrastanut bussien STOP-nappien painamista? Siis, idea on yksinkertaisesti tämä:
-lähdet lähtöpysäkiltä ja painat STOP-nappulaa ennen ensimmäistä pysäkkiä
-kun bussi lähtee pysäkiltä, painat STOP-nappulaa ennen toista pysäkkiä
-kun bussi lähtee toiselta pysäkiltä, painat STOP-nappulaa ennen kolmatta pysäkkiä
-jatkat saman kaavan mukaan...
Pisteitä saa jokaisesta bussin pysähtymisestä, yhden jos joku nousee, kolme jos kukaan ei nouse.
Peli luonnollisesti päättyy kunnes astut bussista tai sinut pakotetaan bussista pois. Et saa pisteitä pysähdyksestä, jos sinut poistetaan tai poistut vapaaehtoisesti. Et saa pistettä, jos joku ehtii painamaan nappulaa ennen sinua.
On tietysti valitettavaa kun jotkut ihmiset haluavat käyttää bussia omitusiiin tarkoituksiin, kuten töihin tai kouluun menemiseen. Kuitenkin kaikki pysähtymiset lasketaan.

Onko kukaan kokeillut? Mun oma jenkkani on 27 pistettä (6x3 9x1)p .
19 pisteen kohdalla kohdalla kuski oli jo aika vihainen - vaikka olikin siitä lempeämmästä päästä.

Seuraavaksi yritän kulkea kaikki Turun bussireitit mahdollisimman nopeasti. Onko jollain tästä ennätystä?

6

5378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sianteurastaja

      Jos tollanen omasta mielestään hauska kusipää eksyy samaan bussiin mun kanssa niin mä kyllä väännän sen kaulan korkkiruuville!

      Mua vituttaa ihan tarpeeksi jo se kun bussi pysähtyy ihan asiallisten ihmisten takia kun joka stoppiin menee kuitenkin se puoli minuuttia. Jos joku ääliö pysäyttelee bussia turhaan kun mä olen palaamassa töistä niin se paska saattaa menettää henkensä...

      • Mua harmittaa kun joku nousee bussista pois... :D

        Menetän kaksi pojoa!!! Voisitte ajatella vähän!!!


    • AROSUSI-09

      tollasesta leikkimisestä heitetään pellolle aika nopeasti,joten en katso voivani osallistua kilpailuun...dösän takapenkeillä kyllä likimain kaikki muu on sallittua...Kilpailtasko vaikka siitä,kuinka monta pulloa bisseä pystyt kiskomaan vartin matkalla?:) Mun enkka on 4. Kyse siis puolen litran pulloista...

      • Voinko osallistua vodkapulloilla? Sitten voidaan kisailla.

        Joo, kyllä se kuski muhun kattoo nykyään vähön omituisesti. Oikeastaan suurin osa Turun kuskeista on äreitä...


    • Moppiliisa

      Auto!
      Toi on perseestä toi puuha!
      Onneks en käytä dösää...

      • Miten toi kisa autolla onnistuu? Ainakaan se ei ole yhtä hauskaa...sitä paitsi on kiellettyä pysähtyä auton kanssa bussipysäkille. :D

        Mutta joo...mut tunnetaan jo aika hyvin täälläpäin. :D

        ON tärkeää että busseissa istuu takapenkillä ... edestä kun huomataa helposti kuka nappia painaa.

        Ihmeellistä että jotkut ottaa "varaslähdön" nappien painamisessa. :#


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe