Olen huomannut, kun ajelen omalla AUTOLLANI (Mercedes-Benz 500SE), minua suorastaan kunnioitetaan. Toiset tiellä liikkujat antavat tilaa oma-aloitteisesti, ehkä jääräpäisimpiä on hiillostettava hiukan. Kateellisuuttakin on toki havaittavissa.
Ajellessani (onneksi harvoin)vaimoni autolla (Toyota Yaris) olen tientukkona, vaikka ajaisin ylinopeuttakin, ohi on päästävä vaikka missä.
Toki Mersulla ajellessa ajotyylikin on erilainen, enemmän muita halveksuva, mutta antaahan tähti keulalla siihen etuoikeudenkin.
Saan kunnioitusta liikenteessä
20
1636
Vastaukset
- olet
samanlainen tollo kuin muutkin.
- Hyvin Kunnoton
Käypäs sanomassa ihan kelle vaan tuo sama noin naamatusten ja katso, kuinka pitkään kaveri jaksaa nauraa! Kunnioitusta...heeeehheee!
- respectii
seuraavan kerran kylkimyyryn muodossa jos nään mesen. Ostin vanhan ruosteisen ladan (hinta 50e), bonukset on siinä 0, omavastuu vahingossa on 150e, eli kun kurautan largolla mersun kylkeen niin sen hinnaksi tulee mulle vaan 200e. Mutta sulle paljon vaivaa kun joudut korjauttamaan mesen kolariautosi arvo tippuu..hähähä
- paskaa!
Eihän liikennevakuutuksessa ole mitään omavastuuta!
Tosin en mitenkään dikkaa noista elvistelijöistä, joten sietääkin vähän ladalla kopauttaa. - tapa `
paskaa! kirjoitti:
Eihän liikennevakuutuksessa ole mitään omavastuuta!
Tosin en mitenkään dikkaa noista elvistelijöistä, joten sietääkin vähän ladalla kopauttaa.ole se kun parkkipaikalla ohi kävellessä sattumalta avain piirtää pitkän viirun auton kylkeen.
Vahinko mikä vahinko. Ja paskamainen korjata.
- wsxedc
En ole mikään MB-asiantuntija, mutta luulisin että suurin osa autoilijoista ei kiinnitä sinuun mitään huomiota. M-B:tä liikkuu niin paljon ettei se juuri erotu joukosta. Samoja takseja kaikki.
- Kyljys Seppinen
Miks aina jotku menee näihin lapsellisiin provoihin mukaan??!
- leuhka
Pitihän se arvata että heti täälläkin joku kateellinen riisikippokuski alkaa väittämään provoksi.
Onko vaikea sulattaa sellaista asiaa että minulla on Mercedes-Benz 500SE? - niin menny
leuhka kirjoitti:
Pitihän se arvata että heti täälläkin joku kateellinen riisikippokuski alkaa väittämään provoksi.
Onko vaikea sulattaa sellaista asiaa että minulla on Mercedes-Benz 500SE?miksei sitä uskois etteikö sulla sitä 500se:tä olis, mut kysehän olikin siitä että provo oli se että joku todellakin muka olis siitä kateellinen...ja jos vaivaudut vastaamaan tähänkin uhoamalla ni uhoappa samalla syitä MIKSI joku voisi siitä sun autosta ylipäätään kateellinen edes olla.
- lopullinen sellainen
Just joo.
Kunnioitusta tulee.
Mutta jos otettaisiin todesta tämä höpinä, voitaisiin liikennevahingot poistaa kokonaan ja helposti!
Miten?
No, joka ukolle ja eukolle mersu alle, niin kaikki kunnioittaisivat toisiaan.
Olisi se näky: Risteyksissä annettaisiin kilvan toisille tietä ja kiireisimmät saisivat aina latua.
Nyt on kuulkaas noopelit lähellä. - Yess
liikenteessä,minkä merkkisillä autoilla muut ajelee,riittää kun omani tiedän,minkään hiillostuksen päälle en ymmärrä mitään,milläs meinasit mut ajatuksistani herättää liikenteessä,ajamalla päin vai.No sulla on varmaan varaa vakuutusiinkin,eks toi sun autoskin ollu joku kalliskin vai,mä en noista mersun numeroista tiedä hevon mitään,pakoonkaan en vissiin pääse,jos oikeen meinasit kunnioitusta kerjätä,kun valmistaja ei lupaa mun autolle,kuin 251 km/h huippuja.
- naapuri.
Komee on auto. Vielä kun saat sen omiin nimiis... Ei vaan, eihän kovinkaan usein tapaa hienoa autoa millä ajaisi sen rekisteriin merkitty omistaja.
- niiiiiiiino
noinhan meidänkin naapurit luulee. Muusta eivät puhukaan. Eivät kai osaa elää omaa elämäänsä.
Alkuperäinen kirjoitus on kyllä silti aivan syvältä. Mitä se kellekään kuuluu, että minkä auton kukakin alleen valitsee?
Auto on kulkuneuvo maksaa se sitten 15000 tai 70000.
Ainakaan minun tuttavistani suurin osa ei omista sitä 10000 autoakaan vaan se on lainalla hankittu.
Meillä kyllä on tota käteistä. Mutta mitä se taas muille kuuluu? - Olkoon käteisestä
niiiiiiiino kirjoitti:
noinhan meidänkin naapurit luulee. Muusta eivät puhukaan. Eivät kai osaa elää omaa elämäänsä.
Alkuperäinen kirjoitus on kyllä silti aivan syvältä. Mitä se kellekään kuuluu, että minkä auton kukakin alleen valitsee?
Auto on kulkuneuvo maksaa se sitten 15000 tai 70000.
Ainakaan minun tuttavistani suurin osa ei omista sitä 10000 autoakaan vaan se on lainalla hankittu.
Meillä kyllä on tota käteistä. Mutta mitä se taas muille kuuluu?Paljonko sitä mahtaa olla kun se pitää erikseen mainita?
- oksennettu
Tämmösiä vanhoja takseja hommaa semmoset kuskit jotka haluaa ajaa autolla minkä takapenkille on oksennettu. Kenen sitä pitäs kunnioittaa...
- leuhka
500SE ei ole entinen taksi, toki voit kateellisena kuvitella niin.
- tietää?
leuhka kirjoitti:
500SE ei ole entinen taksi, toki voit kateellisena kuvitella niin.
Sinähän puhuit jostakin "kunnioituksesta" MB:täsi kohtaan. Kyllä se varmaan on hyvä auto mutta mersuja nyt vaan on niin paljon etteivät ne herätä mitään erityistä tunnetta mihinkään suuntaan. Ellei tuo mersusi nyt sitten ole joku voimistelu- tms auto, niin jos nyt yleensä jotain tulee mieleen MB:stä niin se on juuri tuo "taksi". Kuten näytti tässäkin keskustelussa juuri käyvän.
- CadillacMan
se on Cadillac, eikä mikään mb. Hajoo mitättömyyteesi.
- Maikki
Hurauttelin tässä eilen illalla sekä cadillakin että mp:n ohitse vaatimattomalla nissanillani ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827