Ne jotka ovat kuulleet Klamydian "nina aution" niin varmasti olette tietoisia biisin lopussa olevasta piilobiisistä, haluaisinkin nyt tietää biisin oikean nimen/esittäjän, miksei myös molemmat. En tiedä mitä ne siinä laulaa, mut todella villi veikkaus: Farmer/father and his scum and his motherfucking bääbä(?!) i make a bumbum blää...nyt kun moni on saanut todella hyvät naurut niin tietävät voisivat kertoa mikä biisi/esittäjä on kyseessä...:)
Mikämikä biisi?
Ana Niutio
4
1940
Vastaukset
- Yoge
Biisin alkuperäinen esittäjähän on Snow ja biisin nimi on "Informer". Oli tosi kuumaa kamaa vuonna '93 =)
www.snowontheweb.com- Ana Niutio
Mahtavaa...olipas erittäin nopeaa palvelua :)
- Ana Niutio
Biisi on reggae/hip-hop henkinen ja siin on mies laulaja..Ja siis piilobiisin nimeä haetaan. Tiedän sen olevan ihan oikea biisi, pari kertaa olen se onnistunut kuulemaan.
- Anonyymi
Mutta mikä on se suomalainen pilaversio? Kuka esittää? Mistä sen löytää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302786Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081817Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711279- 241235
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431168Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761131- 311008
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa98993