Mies ei lämpene...

Winona_

Ongelmani on se, että poikaystäväni ei tunnu enää lämpenevän millekään romanttiselle, mitä yritän tehdä. On turhauttavaa, kun hän vain mököttää ja juroilee, kun minä yritän ja yritän..

Vähän taustatietoa ensin. Olen 21v. mies 22v. seurusteltu 6kk. Aluksi ehkä pari viikkoa oli molemmilla "yliyrittämistä" ja yltiöromanttista touhua, sen jälkeen tasaisesti hiipunut. Molemmat tykkäämme toisistamme, mutta se romanttisuus on kadonnut kaiken arkikiireiden ja työstressin ym.alle.

Mies on hieman "masentunut" myös, koska töissä on kiirettä muita huolia.

Näitä on kokeiltu:
- teen ruokaa kotona, syödään "romanttisesti" kynttilänvalossa.
--> mies: ei pidä kokkauksistani (en todellakaan ole hyvä tekemään ruokaa, aina jotenki pilaan sen..) Ei pidä kynttilöistä, laittaa tv:n aina päälle, vaikka sanoisin, että pitäisi sen hetken kiinni..

- hieronta
----> mies: Sattuu, älä niin kovaa, älä niin hiljaa, älä hipelöi, onko pakko näin... ainaista kitinää.

- seksiin lämmittely
----> mies: ei jaksa, ei huvita, tulee hyvä tv-ohjelma... Sitten yön puolella, kun ollaan menossa väsyneinä nukkumaan, mies haluaakin, ja nopea pikapano ja nukkumaan.

- hempeily esim. sohvalla, pussailu, halailu ym.
----> mies: ei jaksa, ei halua hiplailla, jos ei kerta saa seksiä sitten heti (ei siis hempeilyä, jos ei saa seksiä)...

- ravintola-illalliset, leffakäynnit
----> mies: menee rahaa, ei jaksa lähteä kotoa.

- seksikkäät uudet alusvaatteet minulla
----> mies: ei kommentoi, ei kiinnitä huomiota.

Saunaa meillä ei valitettavasti ole, joten se on poissuljettu vaihtoehto.
Yhteiset suihkusessiot hän yleensä torjuu.

Tässä alkaa keinot pian loppua! Molemmilla pinna hieman kireällä.
Mies kuitenkin haluaa olla yhdessä, sanoo rakastavansa ym. mutta tuo romantiikkapuoli tökkii.

Mies on "perusmies", ahkera työssään, hieman juro, ei puhu avoimesti tunteistaan... Joten tässä on vähän sormi suussa koko tilanteen suhteen.

Olisiko kellään vinkkejä??? Olisin todella kiitollinen...

69

28517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

      mutta halusin vaan kommentoida, että samassa veneessä ollaan, sister. =/
      Itse olen jo alkanut miettiä niinkin radikaalia ratkaisua kuin ero. Monta vuotta on mennyt ja useista keskusteluista huolimatta minkäänlaista parannusta asioissa ei ole tapahtunut. Olen yrittänyt siltä kantilta, että molemmat tehtäisiin kompromisseja. Minä en kinuaisi päivittäin hellyyttä ja romantiikkaa, hän puolestaan antaisi näitä vaikka kerran viikossa. Turha toivo näköjään...

      • Winona_

        Kieltämättä itselläkin heikkoina hetkinä käy mielessä ero, mutta kun tämä ihminen on kuitenkin se, jonka kanssa haluan elämäni jakaa, ja josta oikeasti välitän.

        Parisuhde on kuitenkin kahden kauppa, ei sitä yksin voi pitää hengissä tai vain toinen ei voi päättää, miten suhde toimii. Saa kai minullakin olla vaatimuksia ja toiveita suhteelle?!

        Miksi miehet sitten ovat tuollaisia?! Väittävät, että haluavat miellyttää naista, ja tehdä tyttöystävän olon mukavaksi jne. Kuitenkaan eivät TEE mitään! Vaativat kyllä itse suihinottoa ym. turhankin usein, mutta eivät ole itse valmiita tekemään naisen hyväksi mitään!


      • kommentti
        Winona_ kirjoitti:

        Kieltämättä itselläkin heikkoina hetkinä käy mielessä ero, mutta kun tämä ihminen on kuitenkin se, jonka kanssa haluan elämäni jakaa, ja josta oikeasti välitän.

        Parisuhde on kuitenkin kahden kauppa, ei sitä yksin voi pitää hengissä tai vain toinen ei voi päättää, miten suhde toimii. Saa kai minullakin olla vaatimuksia ja toiveita suhteelle?!

        Miksi miehet sitten ovat tuollaisia?! Väittävät, että haluavat miellyttää naista, ja tehdä tyttöystävän olon mukavaksi jne. Kuitenkaan eivät TEE mitään! Vaativat kyllä itse suihinottoa ym. turhankin usein, mutta eivät ole itse valmiita tekemään naisen hyväksi mitään!

        minä olen juuri tuo toinen osapuoli. puoli vuotta takana ja ei enää innosta.. Rakastan tyttöäni paljon, enkä voisi kuvitellakaan eloa ilman häntä. Alkuinnostuksessa sen kaiken hömpän, jonka nainen kokee romanttisena kestää, koska on luvassa uutta ja jännää seksiä jne. Mutta nyt huuman jälkeen, niin kaikki naisen mielestä romanttinen ei saa minussa aikaan muuta kuin nolostumista, myötähäpeää, vaivaantuneisuutta. Kynttilät, pusuttelut, hieronta, "lässytys" jne. eivät vain kiihota minua eivätkä luo mitään TUNNELMAA minulle. Ja se, että ei haluta/jaksa on naiselle yhtä kuin hänen hylkääminen, kun taas jos naista ei haluta, ei siinä paljon mieheltä kysytä, miten nyt koet kun tulit torjutuksi ehdottaessasi toiselle maailman arinta asiaa eli seksuaalista kanssakäymistä. Ja sitten jos "pakolla" joutuu puuhiin, niin sitähän se on sitten mielikuvituksetonta ja tylsää jyystöä, josta ei kenellekään jää hyvä mieli..
        summa summarum: Vaikka loppukaneettini ei asiaa parannakaan, niin on jotenkin surkeata, että miehen kieltäytyminen on epämiehekästä ja loukkaavaa toista kohtaan, kun taas naisen taholta "painostaminen seksiin" tai kieltäytyminen siitä ovat ok ja hieno juttu, oikea feministisen onnistumisen manifesti! Totuushan on vain se, että niin tai näin, niin naisen mielipide ja kanta on ainoa oikea tulkinta ja toimintatapa. Miehen etääntyminen ja kylmeneminen seksin ja läheisyyden suhteen tarkoittaa sitä, että ei halua antaa itseään enää alttiiksi omien mielipiteiden, halujen ja toivomusten sataprosenttiselle jyräämiselle. Naiset vastatkaapa minulle, miksi se on väärin ja puute miehessä, naisen tasa-arvoista mielipidettä polkeva ja kerrassaan anteeksiantamaton asia, jos mies on eri mieltä ja haluaa erilaisia asioita? Esim.: nainen haluaa romanttisen illan ja hellää seksiä, mutta mies ei sydämessään saa tästä romanttisuudesta mitään irti, haluaa uutta ja kiehtovaa seksiä, ja siksi ei halua viettää iltaa kuten nainen haluaa.


      • vielä jatkaa..
        kommentti kirjoitti:

        minä olen juuri tuo toinen osapuoli. puoli vuotta takana ja ei enää innosta.. Rakastan tyttöäni paljon, enkä voisi kuvitellakaan eloa ilman häntä. Alkuinnostuksessa sen kaiken hömpän, jonka nainen kokee romanttisena kestää, koska on luvassa uutta ja jännää seksiä jne. Mutta nyt huuman jälkeen, niin kaikki naisen mielestä romanttinen ei saa minussa aikaan muuta kuin nolostumista, myötähäpeää, vaivaantuneisuutta. Kynttilät, pusuttelut, hieronta, "lässytys" jne. eivät vain kiihota minua eivätkä luo mitään TUNNELMAA minulle. Ja se, että ei haluta/jaksa on naiselle yhtä kuin hänen hylkääminen, kun taas jos naista ei haluta, ei siinä paljon mieheltä kysytä, miten nyt koet kun tulit torjutuksi ehdottaessasi toiselle maailman arinta asiaa eli seksuaalista kanssakäymistä. Ja sitten jos "pakolla" joutuu puuhiin, niin sitähän se on sitten mielikuvituksetonta ja tylsää jyystöä, josta ei kenellekään jää hyvä mieli..
        summa summarum: Vaikka loppukaneettini ei asiaa parannakaan, niin on jotenkin surkeata, että miehen kieltäytyminen on epämiehekästä ja loukkaavaa toista kohtaan, kun taas naisen taholta "painostaminen seksiin" tai kieltäytyminen siitä ovat ok ja hieno juttu, oikea feministisen onnistumisen manifesti! Totuushan on vain se, että niin tai näin, niin naisen mielipide ja kanta on ainoa oikea tulkinta ja toimintatapa. Miehen etääntyminen ja kylmeneminen seksin ja läheisyyden suhteen tarkoittaa sitä, että ei halua antaa itseään enää alttiiksi omien mielipiteiden, halujen ja toivomusten sataprosenttiselle jyräämiselle. Naiset vastatkaapa minulle, miksi se on väärin ja puute miehessä, naisen tasa-arvoista mielipidettä polkeva ja kerrassaan anteeksiantamaton asia, jos mies on eri mieltä ja haluaa erilaisia asioita? Esim.: nainen haluaa romanttisen illan ja hellää seksiä, mutta mies ei sydämessään saa tästä romanttisuudesta mitään irti, haluaa uutta ja kiehtovaa seksiä, ja siksi ei halua viettää iltaa kuten nainen haluaa.

        Niin, valitettavasti en näe sitä mahdottomana, että harrastaisin myöhemmin kotona seksiä 2krt/kk ja olisin "tyytyväinen" seksiin hänen kanssa. Mutta seksiä ylipäänsä haluan varmaan päivittäin, mutta ne kohteet ovat sitten muita kuin se "sydämeni valittu".. Provosoimatta haluan sanoa, että miestä ei ole rakennettu pitämään parisuhdeseksistä kovin kauaa. Hellyys ja läheisyys suhteessa ovat toki ihania ja minullekin mieluisia asioita, mutta ei ne herätä minua seksuaalisesti! Paijaaminen ja pusuttelu minulle on eri asia kuin totaalisen tyydyttävä seksi.


      • kumpikas...
        kommentti kirjoitti:

        minä olen juuri tuo toinen osapuoli. puoli vuotta takana ja ei enää innosta.. Rakastan tyttöäni paljon, enkä voisi kuvitellakaan eloa ilman häntä. Alkuinnostuksessa sen kaiken hömpän, jonka nainen kokee romanttisena kestää, koska on luvassa uutta ja jännää seksiä jne. Mutta nyt huuman jälkeen, niin kaikki naisen mielestä romanttinen ei saa minussa aikaan muuta kuin nolostumista, myötähäpeää, vaivaantuneisuutta. Kynttilät, pusuttelut, hieronta, "lässytys" jne. eivät vain kiihota minua eivätkä luo mitään TUNNELMAA minulle. Ja se, että ei haluta/jaksa on naiselle yhtä kuin hänen hylkääminen, kun taas jos naista ei haluta, ei siinä paljon mieheltä kysytä, miten nyt koet kun tulit torjutuksi ehdottaessasi toiselle maailman arinta asiaa eli seksuaalista kanssakäymistä. Ja sitten jos "pakolla" joutuu puuhiin, niin sitähän se on sitten mielikuvituksetonta ja tylsää jyystöä, josta ei kenellekään jää hyvä mieli..
        summa summarum: Vaikka loppukaneettini ei asiaa parannakaan, niin on jotenkin surkeata, että miehen kieltäytyminen on epämiehekästä ja loukkaavaa toista kohtaan, kun taas naisen taholta "painostaminen seksiin" tai kieltäytyminen siitä ovat ok ja hieno juttu, oikea feministisen onnistumisen manifesti! Totuushan on vain se, että niin tai näin, niin naisen mielipide ja kanta on ainoa oikea tulkinta ja toimintatapa. Miehen etääntyminen ja kylmeneminen seksin ja läheisyyden suhteen tarkoittaa sitä, että ei halua antaa itseään enää alttiiksi omien mielipiteiden, halujen ja toivomusten sataprosenttiselle jyräämiselle. Naiset vastatkaapa minulle, miksi se on väärin ja puute miehessä, naisen tasa-arvoista mielipidettä polkeva ja kerrassaan anteeksiantamaton asia, jos mies on eri mieltä ja haluaa erilaisia asioita? Esim.: nainen haluaa romanttisen illan ja hellää seksiä, mutta mies ei sydämessään saa tästä romanttisuudesta mitään irti, haluaa uutta ja kiehtovaa seksiä, ja siksi ei halua viettää iltaa kuten nainen haluaa.

        Osapuolista on sitten luonut täysin vääriä mielikuvia itsestään toiselle? Jos ei romantiikkaa ja läheisyyttä koe millään tavalla tärkeänä, ei sitä todellakaan kannata käyttää saadakseen toisen rakastumaan. Se nyt on päivänselvää, että siitä seuraa suuria ongelmia jatkossa.


      • pop
        vielä jatkaa.. kirjoitti:

        Niin, valitettavasti en näe sitä mahdottomana, että harrastaisin myöhemmin kotona seksiä 2krt/kk ja olisin "tyytyväinen" seksiin hänen kanssa. Mutta seksiä ylipäänsä haluan varmaan päivittäin, mutta ne kohteet ovat sitten muita kuin se "sydämeni valittu".. Provosoimatta haluan sanoa, että miestä ei ole rakennettu pitämään parisuhdeseksistä kovin kauaa. Hellyys ja läheisyys suhteessa ovat toki ihania ja minullekin mieluisia asioita, mutta ei ne herätä minua seksuaalisesti! Paijaaminen ja pusuttelu minulle on eri asia kuin totaalisen tyydyttävä seksi.

        hyvä ratkasu sulle ois ärsyttävän huomion kipee kultanennoutaja ja runsas valikoima pumppu-ellejä,hellyyttä koiralle ja raakaa menoa pumppisten kera!


      • naisen!!

      • Albertti

        Teille naisille mikään kelpaa! Aina jatkuvaa kitinää joka asiasta!


      • tai sitten...
        Winona_ kirjoitti:

        Kieltämättä itselläkin heikkoina hetkinä käy mielessä ero, mutta kun tämä ihminen on kuitenkin se, jonka kanssa haluan elämäni jakaa, ja josta oikeasti välitän.

        Parisuhde on kuitenkin kahden kauppa, ei sitä yksin voi pitää hengissä tai vain toinen ei voi päättää, miten suhde toimii. Saa kai minullakin olla vaatimuksia ja toiveita suhteelle?!

        Miksi miehet sitten ovat tuollaisia?! Väittävät, että haluavat miellyttää naista, ja tehdä tyttöystävän olon mukavaksi jne. Kuitenkaan eivät TEE mitään! Vaativat kyllä itse suihinottoa ym. turhankin usein, mutta eivät ole itse valmiita tekemään naisen hyväksi mitään!

        "Miksi miehet sitten ovat tuollaisia?! Väittävät, että haluavat miellyttää naista, ja tehdä tyttöystävän olon mukavaksi jne. Kuitenkaan eivät TEE mitään! Vaativat kyllä itse suihinottoa ym. turhankin usein, mutta eivät ole itse valmiita tekemään naisen hyväksi mitään!"

        HUOM! Tai joskus se menee myös toistenpäin, kuten meillä...pimpit nuollaan päivittäin, mutta itselleen ei suuhoitoa saa.


    • mari27

      oli kuin meikäläisen suhteesta.minä 27 ja mieskin 27.yhdessä kohta 7v ja kihloissa 6v.lapsia 2.mullekki jotain vinkkejä että sais taas miehenki herämään

      • sss

        anna sähköshokkeja niin herää varmasti


    • SaveIt

      No katselet nyt sitä touhua velä hetken aikaa, ja jos ei mitään tapahdu, ja jos sua alkaa ärsyttämään tilanne kovasti, niin sitten vaan alat suunnittelemaan suhteen lopettamista.

    • pasanari

      no niin yksi ehdotus rauhoitu anna tilanteen rauhoittua 4viikkoa niin katsot kuinka usein miehesi haluaa hellytellä, jatkat tätä niin kauan kunnes huomaat sen. niin ja kun malttaa odottaa niin hellyys ja seksi paranee, nimittäin olen ollut 13 vuotta naimisissa,ja meillä toi toimii mutta on siinä yksi mutta itse haluaisin hiukan useammin kuin "2" kertaa kuussa on itselläkin ollut fiilis että voi v...
      mutta kyllä sit hellyttely ja seksi ok,
      kun minä haluaisin osoittaa hellyyttä hieroa hiuksia ja vartaloa niin emäntä sanoo et inhoo tollasta mut kyl se tästä;D

    • n a i n e n

      Vuosia sitten olin vuosia samantyyppisessä tilanteessa...lapsiakin.

      Tilanne ei muuttunut, mies oli tyytyväinen tilanteeseen, minä en.

      Jossain vaiheessa erosimme, ehkä molemmat helpottuneina.

      Sen jälkeen on seksielämäkin ollut välillä todella antoisaa. Realistihan kannattaa olla, harva suhde koko ajan kiihkeä.

      Eli, kommenttin asiaan: voi olla, että teilläkään tilanne ei parane. Mies saattaa esim. pelätä sinun seksuaalisuuttasi. Tai todellakin olla tyytyväinen kertaan kahteen viikossa.

    • neitilyne

      Sulla paljon samoja ongelmia kuin mulla, toivottavasti se edes yhtään sua helpottaa! Kaikkea olen yrittänyt ja ottanut puheeksikin, mutta ei tunnu auttavan. Eroa olen harkinnut ja harkitsen yhä edelleen. En silti kiellä, ettenkö välillä olisi onnellinen suhteessani, siksi olen jaksanut mieheni kanssa ollakin (6v).

      Tässä olen huomannut jo kiinnostuneeni samasta sukupuolesta. Mailaa osoitteeseeni, jos susta tuntuu samalta, myös muut naiset jotka seurustelette miehen kanssa, olisi kiva vaihtaa ajatuksia tyttöjen välisestä kivasta: [email protected]

    • tätä..

      Ostaa sille kaljaa (jos vain juo) tupakkia?mikäli se polttaa), jotain purtavaa,sipsiä,dippiä, vaikka grilliruokaa jos se niistä pitää jne. Jos samaan aikaan tulee joku hyvä ohjelma mistä se pitää niin paa telkku päälle ja mee kattoon samalla,vaikka kuinka itteäs vituttais. Meet tyylikkäästi sen viereen ja oot niinku se sun teko ei olis sua hetkauttanu. Eli oot vaan niinku normaalisti..kato miten se reagoi. Anna miehes päättää mitä kattoo,oot vaan messis mukana. Jos se ei viel seuraavanakaa päivänä tajua sun tekoa,niin kannattais miettiä todella jatkoa. Tai sit alat pauhata niinku perussuomalainen,laitat sellasen riidan pystyyn että sen jälkeen seksi maistuu tuplasti. Toiminu mmonta kertaa kun itellä ollu samat tilanteet..niin tai herätät sen aamulla että nyt hei hommiin..ja vikittelet niin kauan että se on valmis..tai toinen vaihtoehto on että se todella suuttuu mut eikös kaikilla oo oikeus siihen. =) Onnea Yritykselle!!

      • paneminen..

        Toi on just sitä, että kun eukko tarpeeksi kauan yrittää romanttisine juttuineen saada sinut kiinnostumaan seksistä, mies panee sitten velvollisuuden tunnosta. Ei miehet kiihotu mistään vaaleanpunaisista pupujussinkorvista, kissapostikorteista, kynttilöistä ja kiltistä höpsöttelystä nyyhkyleffaa katseltaessa! Jos sen jälkeen mies myöntyy seksiin, se on koska se on velvollisuus. Siinä pitää olla syntiä, kielletyn makua ja panemisen meininkiä, eikä mitään tuoksuöljyjä!


      • KOS
        paneminen.. kirjoitti:

        Toi on just sitä, että kun eukko tarpeeksi kauan yrittää romanttisine juttuineen saada sinut kiinnostumaan seksistä, mies panee sitten velvollisuuden tunnosta. Ei miehet kiihotu mistään vaaleanpunaisista pupujussinkorvista, kissapostikorteista, kynttilöistä ja kiltistä höpsöttelystä nyyhkyleffaa katseltaessa! Jos sen jälkeen mies myöntyy seksiin, se on koska se on velvollisuus. Siinä pitää olla syntiä, kielletyn makua ja panemisen meininkiä, eikä mitään tuoksuöljyjä!

        Niin no, mitäpä sillä tuoksuöljyllä tehdään. Vaikka nainen olenkin, niin harvoi sen takia olen kynttilöitä poltellut seksin takia.. saatika tuoksuöljyä käytellyt. Tavallinen öljy käy hyvin ja sitä käytetään lähinnä toisen öljyämiseen... Nopean panon naisia olen minäkin enimmäkseen, mutta saattaa olla joskus aika mukavaa pitkittää nautintoa, katsella, kosketella ja NAUTTIAAAAAAAAA! Seksi on kivaa ja tuottaa suunnatonta mielihyvää, mitäs sitä pihtaamaan herran jestas sentään...


      • ............................
        KOS kirjoitti:

        Niin no, mitäpä sillä tuoksuöljyllä tehdään. Vaikka nainen olenkin, niin harvoi sen takia olen kynttilöitä poltellut seksin takia.. saatika tuoksuöljyä käytellyt. Tavallinen öljy käy hyvin ja sitä käytetään lähinnä toisen öljyämiseen... Nopean panon naisia olen minäkin enimmäkseen, mutta saattaa olla joskus aika mukavaa pitkittää nautintoa, katsella, kosketella ja NAUTTIAAAAAAAAA! Seksi on kivaa ja tuottaa suunnatonta mielihyvää, mitäs sitä pihtaamaan herran jestas sentään...

        Joo, ei nuo tuoksukynttilät jne. oikein mullekaan esileikistä käy..


    • asia

      se ukkos nai naapurin akkaa:))))))

    • mies vastaa

      Jos mies ei ole enään sinusta kiinnostunut. Tämäkin mahdollisuus on olemassa.

      • että olen kaunis ja ihana..

        Niin, miksi miehet latelevat niin vähän niitä kohteliaisuuksia, ovat mykkiä ja puhumattomia? Koska ne koettaa pitää rehellisyydestään kiinni loukkaamatta kumppaniaan..


    • mies vastaa

      Oletko sulkenut pois masennuksen tai alkavan sellaisen.Yksi oireista on juuri seksin lakkaaminen ja mielihyvän tuntemisen katoaminen. mies ei välttämätää tätä itse ymmärrä, vaikka muut sen näkevätkin.

    • kahden lapsen äiti

      tervetuloa todellisuuteen...kuvittelitko että se olisi semmoista loppuelämän..kaikki asiat tasaantuvat aikaa myöten jopa seksielämä yms..odotas kun saatte lapsia ja aika menee niihin?=)

    • en jaksais

      tuollaisessa suhteessa, sori vaan. Teillä "mättää" kyllä nyt joku ja pahasti jos 6 kk:n seurustelun jälkeen on jo romanttisuus kadonnut.Minä olen ollut 30 v.saman miehen kanssa ja meillä menee vieläkin loistavasti.Anteeksi en halua mitenkään pahoittaa sun mieltä enkä kehuskella mutta näin vaan on.Mitä se yhdessäolo on jonkun 30 v.kuluttua jos siinä ei nytkään oo mitään hohtoa.
      Tuli kans mieleeni masennus.Puhukaa ja kerro avoimesti miehellesi miltä sinusta tuntuu.Tsemppiä!

    • Cobra

      Joskus vaan miehet ovat sellaisia, että liika päällekäyminen rupeaa ahdistamaan. Saattaa tuntua siltä, että koko ajan pitäisi olla hempeilemässä. Ehkä kannattaa jättää hiukan ilmaa ja etäisyyttä ja odottaa, että mies itse huomaa jotain puuttuvan. Saattaapa sitten yllättää vaikkapa romanttisella illallisella.
      Jos pienen etäisyydenkään jälkeen ei ala lähentyä..... hhmmm onkohan sitten tunteet laantuneet.

      • paineetta

        Luomakunnassa nyt vaan taitaa olla yleistä, että kukko ei käskien laula. Eläintieteilijä Lorenz sai taistelukalanaaraan lähentelemään urosta, joka menetti kaiken kiinnostuksensa.

        Jos seksuaalisuuden liittyy suorituspaineita, niin siitä ei iloa synny.


      • pahantuulinen

        hah. ei ne ikinä mitään yllätä. ei ainakaan puolen vuoden jälkeen. tai itseasiassa saattaa yllättääkin, pettämällä työkaverin (tms) kanssa.
        olette miehet ihania.


    • miesmiekin

      1. Keskustele asiasta hänen kanssaan suoraan ja oikeilla nimillä, tietysti hienotunteisesti, ei haukkuen.

      2. Älä ole itse yliaktiivinen, anna hänelle tilaisuus (en tiedä tulisiko vastaan)

      3. Kehu häntä sellaisen pikapanon jälkeen, mutta jotenkin viestitä, että olisi hienoa, kun voitaisiin olla näin pidempään, kun olet niin hyvä.

      4. Jos asia ei etene, ja seksi on sinulle tärkeää, puhu asiasta uudelleen ja ilmoita, että et kestä enää tilannetta ja lähdet jos mitään ei muutu.

      5. Jos tilanne ei parane, jätä hänet. Ehdottomasti noin. Olet nuori, älä hukkaa elämääsi. Monen muun asian kanssa voi elää, mutta et noin epätyydyttävässä suhteessa, se tulee raunioittamaan sinut. Asia pyörinee päässäsi koko ajan, etkä tule pääsemään siitä irti.

      Ja kuules, kyllä sä opit kokkailemaankin!

    • egg

      Kokeilehan sieltä muutamasta paikasta huulilla, kielellä ja suulla, eiköhän poika hyppää.

      • Rockk

        Ai persereijästäkö kielellä???


      • ..ei paha ollenkaan.. :)
        Rockk kirjoitti:

        Ai persereijästäkö kielellä???

        Minulle voisi toimia tuokin. Mutta yleensä kaikki toimii, eikä edes tarvi naisen mihinkään napatanssiin vaivautuakaan..


    • tim35_pks

      älä anna enää ku pakottavasta tarpeesta...
      hanki ittelles sauva ja vaikkapa liuta rakastajia...ehkäpä sun olo siitä paranee...

      • nainenkin haluu

        väärä konsti!
        Nainen istuu vieläkin miesten luomassa illuusiossa että "mies ottaa tai saa ja nainen antaa" asiahan on oikeasti että nainen haluaa ja ottaa ja miehet antaa. Molempien "itsetunnon" takia se on alistettu tälle väärälle illuusiolle että naisen valta ja muu tarve hallita miestä toteutuisi.
        Älkää hyvät miehet enää tässä "roikkuko" menaiset ollaan otettu ja ajat siten teiltä se mitä tarvitaan ja silloin kun sitä tarvitaan. Te vain luulette saavanne!


    • `Pässi

      Olet löytänyt pohjalaisen miehen !!!

    • enemmän

      Mulla ei onneks oo noin paljon ongelmia, enää. Mutta oon huomannu, et jos ite on liian aktiivinen hellyydessä, ei saa miestä innostumaan. Anna miehellesi lisää tilaa. Mulla ainaki on tuo toiminu. Ku oon itte ollu ihan normaalisti, enkä oo yrittäny pussailla tai halailla, niin poikaystävä on tullut hellimään mua. Tuosta miehen kommentista, kyllä jotku miehet on sikoja. En mä tollasta miestä kauaa jaksais katella!

      • ..useimmiten me ollaan..

        ..sikoja.. Lirjkuttelut ovat vain tapa saada pesää. Pimpsa on pääasia. Kuinka elämä onkaan yksinkertaista.


      • on.
        ..useimmiten me ollaan.. kirjoitti:

        ..sikoja.. Lirjkuttelut ovat vain tapa saada pesää. Pimpsa on pääasia. Kuinka elämä onkaan yksinkertaista.

        Yllätys, yllätys, sulla on housuissas jotain joka on meille naisille elämän tärkein asia. Oliko uutta? Mullistuikos maailmasi. vai eikö nainen saa nauttia?!


    • Frank05

      ..eli emäntää ei jaksa kiinnostaa mikään, ei puhu eikä pussaa, seksikin alkuinnostuksen jälkeen on lähinnä mennyt oman käden kautta kun sitä saa vaan kerran kuussa. en tiedä mitä asialle voisi tehdä, mutta keinot tuntuvan olevan aika vähissä.

      • ......

        ehkä sul on tekniikka hakusessa ja nainen ei kehtaa sanoo...tai eri toiveet tuolla sängyn puolella...moni nainen tympee silloin ku ei kehtaa tunnustaa jotain..tai sit se vaan on nii poikki tai jotai=)she knows...


    • kohtalotoveri

      Tuttu ongelma, ja yllättävän yleinen. Syyt ovat joka parisuhteessa yksilöllisiä. Sen takia se, mikä yhdellä auttaa ei toisella autakaan. Jos huonosti käy, molemmille hyvää ratkaisua ei löydy koskaan.

      Oletko huomannut, että täällä on myös keskusteluketjuja haluttomuudesta? Kuvauksesi perusteella minulle jäi epäselväksi, onko ongelmana romantiikan puute vai haluttomuus.

      Varmasti miehillä ja naisilla on erilainen suhde romantiikkaan. Siinä saattaa keskustelu auttaa. Ja kannattaa muistaa, että puoliso ei välttämättä arvaa sinun toiveitasi. Tosin naisena minusta tuntuu, että kynttiläillallista ei voi ymmärtää väärin edes mies...

      Suorapuheisuus voi joskus auttaa. Olen kuullut parisuhteista, joissa on yhdessä suoraan sovittu, mikä on sopiva määrä seksiä viikossa. Ei kuulosta romanttiselta, myönnän. Mutta silloin kummankaan ei tarvitse olla jatkuvasti pyytämässä. Ja suoran keskustelun etuna on se, että teille selviää nopeasti, jos teidän tarpeenne ovat ihan erilaiset.

      Jos keskustelu ei kahdestaan onnistu, voi mennä parisuhdeterapiaan.

      Ensi huuman mentyä parisuhde on tilassa, jossa kompromisseja tarvitaan. Todellisessa elämässä ihmisten tarpeet eivät niin täysin kohtaa toisiaan, ettei kummankaan tarvitse tehdä mitään myönnytyksiä.

      Kauhean kauaa en sinuna tilannetta katselisi. Kokemuksesta voin sanoa, että ei se itsestään mene ohi.

    • Mullaki on

      Tuohan on ihka tavallinen suomalainen perusmies!

    • page12

      juurinäin.. tää saattaa tulla yllätyksenä ja vahvana sellaisena.. merkit pitävät paikkansa niistä ei voi erehtyä..
      kyseessä on mitä todennäköisesti.. saatikka varmasti..
      avioliittoo.. hah haaaaaaa..
      tuolta se pitkä suhde jatkos tuntuu.. hah haaaaa...
      mitä ihmettä nää oikee kuvittelee.. hahha haaaa..
      et joku ropiviljams tulee yks päivä ja hyyssää ja passaa aamusta iltaaa.. hahahh aahhhaaaaaa... jeesus make my dying badddddddd....
      hhahh haaaaaaaaaa..... hahhahahhaaa...

    • JaPi

      Tervetuloa Suomeen...

      Tätähän se on, paitsi tietysti niissä talouksissa joissa harrastetaan seksiä ainakin 5 kertaa viikossa ja muutenkin menee niiiin kivasti.

      Eikös se perinteisesti ole kerran viikossa saunan jälkeen ja siitäkin voi tinkiä.

    • Siri

      Totta se on, että jos on parisuhteessa siis kattelee samaa pärstää päivästätoiseen sitä KYLLÄSTYY! Ei kiinnosta saman kanssa samat lässytys kuviot. Oletkos kenties liian määräilevä nainen? Miehen pitää saada tuntea olevansa perheenpää. Pää joka päättää kaiken. Tekeydy heikoks naiseksi niin mies herää kuin upea urosleijona tai kuin apinamies ja kantaa naisensa lemmenpesään takaisin ja innokkaana. KOKEILE ! Tai etsi joku toinen!

    • Tyypillistä

      Täs taitaa olla tyypillinen esimerkki siitä, et mies kyllästyy ainaiseen hemmotteluun. On jätskiä, ruokia, viiniä, kynttilöitä, hierontoja ja eteerisiä öljyjä. Seksi vähenee ja peräsin kasvaa. Lopulta hemmottelu ja herkuttelu muuttuu niin itsestäänselväks asiaks, ettei sitä jaksa loputtomasti. Harmaa arki alkaa tuntuu tosi harmaalta, eikä siinä auta farkkukasan kasvamisen kattelu. Silmä alkaa helposti viivähtää muualla kuin oman kullan pepussa.

      Keksikääs naiset miestenne kanssa joku sellanen harrastus, jossa molemmilla on kehittymismahiksia ja voi ylittää ittensä fyysisesti ja henkisesti. Sil taval mielenkiinto pysyy yllä. Oon eläny itteni kans 35 vuotta ja kokemuksesta meihin miehiin pätee sama ku koiriin - pysyy tosi hyvällä tuulella ku on jotain tekemistä. Toisen lihomisen kattelu käy pitemmän päälle työstä!

      Eli ei jatkuvaa hemmottelua, kiitos. Siten se sunkin äijän pää ja masu pysyy kuosissa. Ellet sit jo oo päästäny tilannetta riistäytyyn hanskasta...

    • Tyypillistä

      Älä turhaan huoli siitä keittotaidosta. 20 kilsan lenkin jälkeen hernekeittoki maistuu gourmet'lta ja ainakin ite osaan mahdottomasti arvostaa hyvää yritystä (ja monet muutki miehet varmaan osaa). Uskon et seksipuoliki alkaa sujuu. Uudet kalsarit ei kyl tarjoo varsinaisesti mitää uutta ja ihmeellistä jos muuten oot pullamössöä. Katopas noita yrityksiäsi: aika ykspuoliselta näyttää. Vaikee miehen on rakkaalleen sanoo et nyt ois laihdutuksen paikka ja heitetään ne hemmottelut helvettiin.

      Liikunnasta sen verran et ratsastusta ei kannata ehdottaa ellei äijä oo ihan lapanen.

      • Anu

        Miten tää keskustelu kiloihin siirtyi? Oliko kyse lihavuudesta, kun tyttö sanoo kokkaavansa? Outoa...Taitaa olla asialla joku perfektionisti himoliikkuja, jonka kumppanin perseen pitää olla niin piukee, että siitä ponnahtaa isommatkin esineet. Tärkeäähän kunnosta huolehtiminen on, en mä sitä kiellä, mutta sillä nyt ei välttämättä ole tekemistä tämän asian kanssa. Mistä sä tiedät vaikka neuvojen kyselijä olis viimosen päälle herkkupeppu...?


      • Tyypillistä
        Anu kirjoitti:

        Miten tää keskustelu kiloihin siirtyi? Oliko kyse lihavuudesta, kun tyttö sanoo kokkaavansa? Outoa...Taitaa olla asialla joku perfektionisti himoliikkuja, jonka kumppanin perseen pitää olla niin piukee, että siitä ponnahtaa isommatkin esineet. Tärkeäähän kunnosta huolehtiminen on, en mä sitä kiellä, mutta sillä nyt ei välttämättä ole tekemistä tämän asian kanssa. Mistä sä tiedät vaikka neuvojen kyselijä olis viimosen päälle herkkupeppu...?

        En oo himoliikkuja - päinvastoin - enkä vaadi mitään tiukkaa kamaa, mut aika yleistä on et naiset (ja jotkut miehet) rupee nosteleen tehokkaasti kiloja. Voi olla et toi on timmi daami ilman ongelmia mut voi olla toisinkin. Kunhan veikkailin. Mul vaan on sellanen tuntuma et joidenkin mielestä elämän pitäis olla hirveen helppoo hemmotteluu koko ajan. Sit kun puoliso siihen kyllästyy ja tulee vastoinkäymisiä ni ei oo enää varaa kiristää ruuvia! Eikä vyötä...


    • jerrycottonnnnnnnnn

      eiköhä topicissa tullu kaikki tarpeellinen

    • kovis

      miehesi on väärällä alalla/ ei pidä työstään ?
      ...on asia joka heijastuu yksityiselämäänkin

      • Winona_

        Totta, mies on todella stressaantunut töistään ym. mutta ei tee asialle mitään. Valittaa vain. Onpa vielä niin pohjalainen luonto, että työtä tehdään paahtamalla kuin puolihullut konsanaan. Ylitöitä, iltatöitä, ylimääräisiä työkeikkoja jne.

        Oikeuttaako työkiireet miehen välinpitämättömäksi? Tarvitaanhan suhteeseen jotain romantiikkaa ja hellyyttä, että se toimii! Kuka jaksaa puhumatta ja koskematta elää toisen kanssa PARISUHDETTA?!


    • kassinsa

      toisaalla?On vähän huono omatunto sitten sinun romantiikan nälkäsi edessä.Kaikenkaikkiaan ei taida tarpeeksi pitää sinusta.

    • esim.minä

      Kuitenkin niiden kanssa on pakko pyöriä että saa pillua. Tämä alkaa pidemmän päälle ärsyttämään, jotkut peittävät sen paremmin jotkut huonommin. Naiset yksinkertaisesti vaativat liikaa siihen nähden mitä heillä on tarjota. Tämä on myös syy miksi miehet katselevat pornoa mieluummin kuin naivat naistaan; se on helpompaa. Ajatelkaapas jos paskallakäyminen (samanlainen perustarve) olisi yhtä vaivalloista kuin naiminen. Oisko kivaa?

      • minun ei

        naisena koskaan tarvitse tutustua sinuun.Hanki pumpattava Barbara. Se ei tarvitse tyydytystä. Olet tosi laiska mies. Kuitenkaan naisen syttymiseen ei paljon tarvii, sekin vähä näyttää sinulta puuttuvan.


      • Blondi

        Tuoko on siis totuus? No, on kyllä huomattu! Ennemmin tekevät käsitöitä kun viitsivät vaivautua "hommiin" Ja sitten laiskat suomalaiset kaljamahat vielä ihmettelevät, miks naiset rakastuvat tummiin ja tulisiin ulkomaalaisiin miehiin.


      • Esim.minä
        Blondi kirjoitti:

        Tuoko on siis totuus? No, on kyllä huomattu! Ennemmin tekevät käsitöitä kun viitsivät vaivautua "hommiin" Ja sitten laiskat suomalaiset kaljamahat vielä ihmettelevät, miks naiset rakastuvat tummiin ja tulisiin ulkomaalaisiin miehiin.

        Muslimimaissa porno on kielletty, näin ollen miehet joutuvat turvautumaan lampaisiin tai toisiinsa. Ei ole ihme että vanhemmalla iällä kelpaa suomityttökin, kyllä kelpais mullekin jos vaihtoehtona olisi lammas tai pönäkkä pohjolan neito. Meillä täällä on onneksi valinnanvapaus, netistä löytyy himokas kaunotar (joka suostuu mihin vaan) alle minuutissa, ei tarvi kuunnella jatkuvaa kitinää eikä neuvotella saako vetää takapaxiin.


      • Esim.minä
        minun ei kirjoitti:

        naisena koskaan tarvitse tutustua sinuun.Hanki pumpattava Barbara. Se ei tarvitse tyydytystä. Olet tosi laiska mies. Kuitenkaan naisen syttymiseen ei paljon tarvii, sekin vähä näyttää sinulta puuttuvan.

        Se on naisen tehtävä miellyttää miestä, muuten saa olla ilman. Tosimiehen esileikki on se kulunut mutta hyvä: "räplää sää ittes märäks sillä aikaa kun mää käyn paskalla." Todella ovela mies ei käykkään paskalla vaan vetää vessassa valmiiksi käteen niin että pannessa ei ehdi tulla edes kuuma kun jo mälli lentää.


    • tämä toimii

      Ota sivuhoito! Kyllä sitten alkaa maistua, kun huomaa että muut käyvät panemassa sinua. Unohtele kortsuja pöydälle, käytettyjä solmussa tyynyn alle jne.

      • page12

        juuri näin..
        tää toimi jo muinaiste roomalaiste aikaan..
        vanha fakta on.. anteeksi vaan.. nainen löytää miehen tulee heti 10 kg lisää.. viiniä ..pullaa.. hyvää ruokaa.. naminami pusipusi.. tulee ero 10 kg veke.. hah haaaa.. on muute satavarma ja kokeiltu ja testattu..
        miehes näkyy oman habituksen siistimisenä ja kavereil soitteluina... hah haaaaa..

        piiri pieni pyörii ... siiinä hyörii.. toisiansa tervehtii.. yksin paikalleensa jää... hyvää yötä hanna ja lapset.. hha haaaaaaa...
        jeessus gonna make my gying badddddd... yes you gonna make make makeeee....... hah haaaa...


      • miehet...
        page12 kirjoitti:

        juuri näin..
        tää toimi jo muinaiste roomalaiste aikaan..
        vanha fakta on.. anteeksi vaan.. nainen löytää miehen tulee heti 10 kg lisää.. viiniä ..pullaa.. hyvää ruokaa.. naminami pusipusi.. tulee ero 10 kg veke.. hah haaaa.. on muute satavarma ja kokeiltu ja testattu..
        miehes näkyy oman habituksen siistimisenä ja kavereil soitteluina... hah haaaaa..

        piiri pieni pyörii ... siiinä hyörii.. toisiansa tervehtii.. yksin paikalleensa jää... hyvää yötä hanna ja lapset.. hha haaaaaaa...
        jeessus gonna make my gying badddddd... yes you gonna make make makeeee....... hah haaaa...

        ...kyllä täytyy olla oikeus sanoa E1 -

        Voihan se olla vaikeeta jo on naisestaan riippuvainen taloudellisesti.
        Tai jos se tekee kuten suom.perusnainen; lähtee panolle muualle ja vie lapset mennessään.

        Mutta vapautus seksipakosta on hieno juttu. Ensin tuntui aika kamalalle ku lekurit totesivat impotentssini. Mutta vajaassa vuodessa järki voitti. Nyt voin ihailla naiskauneuttakin ihan uudella vapaalla tavalla. Sanoa kauniiksi yms. Hurmaan kevyesti 30 - 40 vuotta nuoremman naisen. Orkut puhumalla !

        Eräskin kassaneiti kysyi lopulta: "Onko sulla poikaa ? Voisko häneen tutustua..."

        Sattumalta poika onkin vielä sinkku 35v. Taidankin alkaa etsimään hänelle tulevien lastensa äitiä. Irtonumeroita vaan taitaa kundilla olla liikaakin.


    • reetta

      No minusta tuntuu, että jos tuossa vaiheessa seurustelua ja tuossa iässä on tuollaista niin kannattaako jatkaa väkisin. Elämässä tulee viellä eteen uusia rakkauksia ja ihastuksia.

    • kaisa

      siinä vaiheessa on vähä mettään menossa jos täytyy valehella rakastavansa. käyttäydyin its ejoskus juuri niinku miehesi ja tuo nyt on selvä tapaus.

    • Haavehuuto

      Mielestäni romanttisuutta ei pitäisi liikaa ohjailla. Mieheni kanssa huomataan joskus, että ohhoh, olipa tämä nyt romanttista. Sitten nautitaan siitä, mitä hetki on tuonnut tullessaan. Kunnioitamme toisiamme, siitä se kai kaikki lähtee. Ollaan romanttisia spontaanisti, eli silloin kun tuntuu siltä.

      Meille nuo kynttilät ja muut järjestämällä järjestetyt hieronnat eivät ole tuttuja. Oikeastaan tuollainen suorittava romanttisuus kuuluu mielestäni jo paljon kauemmin parisuhteessa eläneille. Onhan se varmaan mukava yllättää mies alusvaattein tai muutein vihjailevasti, mutta esimerkiksi me ei sitä vielä tarvita, kun ollaan vasta reilu pari vuotta oltu yhdessä - tietysti ihmiset ovat erilaisia!
      Kipinä välillemme tulee arjesta: keittiössä yhdessä hääräily on romanttista, sunnuntaiaamuisin pitkään peiton alla sylikkäin nukkuminen myös. Kaikki tuollainen pieni riittää tuomaan valtavaa tyydytystä kummallekin, sillä toisinaan asiat voivat olla myös hieman huonommin, joko äköittää töiden takia tai muuten ei huvita.

      Kerroit, että ootte pakonomaisesti olleet romanttisia aivan alusta lähtien. Ette siis ole ollut aitoja toisillenne? Jokainen on sisimmässään pieni romantikko, mutta liika on aina liikaa, luulen. Hellitä hetkeksi. Teidän täytyis viettää aikaa ihan muuten vaan yhdessä ilman mitään lavastusta. Kun päätät olla romanttinen, pakotat miehesikin olemaan sitä. Jos kotiin tullessa on viikottain kynttiläjono eteisessä oottamassa, tai ruusuja, illallinen ja alaston vaimo, niin (vaikka kuinka hyvältä tuo saattaa kuulostaakin) voi se toisesta osapuolesta tuntua usein toistettuna kaavana vaatimukselta.

    • välitä enää

      Ratkaisu on ero!Miehesi ei enää välitä sinusta,tai sitten hänellä on toinen.Merkit ovat selvät.

    • Surusilmä

      Ihan uteliaisuuttani kysyisin, että mikähän nykytilanteesi on? Vieläkö olette yhdessä, parantuiko tilanne kenties vai päädyittekö eroon?Itse olen taistellut samankaltaisessa tilanteessa melkein vuoden, eli lähes koko sen ajan kun muutimme yhteen 5 kuukauden seurustelun jälkeen.Tarpeet eivät kohtaa juurikaan koskaan suhteessamme.Miehen työ ja stressi vie suurimman osan hänen ajastaan.

    • Anonyymi

      Vieläkö oot saman kanssa?

    • Anonyymi

      Äh, kauhee

    • Anonyymi

      mulle kävisit nainen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe