Mitäs mieltä olette? Toki naiset on varovaisempia ja ajavat hiljempaa kuin miehet, mutta onko näin? Antaa tulla esimerkkejä puolesta tai vastaan.
Ovatko naiset parempia kuskeja?
10
324
Vastaukset
- Doe-01
puhuu puolestaan...;=) http://www.cs.helsinki.fi/u/mtkahkon/hamsteri.html
- Sydän.Ystävä
vai hiljempaa ;)))....öhömmmmm
- Doe-01
En tarkoita tällä yleistää.Tottakaihan mä sinun ajotaitoosi luotan:))Et vain uskalla oikein parkkeerata joka paikkaan...
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
En tarkoita tällä yleistää.Tottakaihan mä sinun ajotaitoosi luotan:))Et vain uskalla oikein parkkeerata joka paikkaan...
vai tänne,no nyt minä vasta hokasin ;))))
Osaan mä myös parkkeeratakkin,melkein joka paikkaan :)) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
vai tänne,no nyt minä vasta hokasin ;))))
Osaan mä myös parkkeeratakkin,melkein joka paikkaan :))erään majoitusliikkeen pihalle tulo vähän pelottaa...;=))))No seuraavaksi sinne perälle sitten...puitten siimekseen..;)
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
erään majoitusliikkeen pihalle tulo vähän pelottaa...;=))))No seuraavaksi sinne perälle sitten...puitten siimekseen..;)
jos veisin uuden hienon mersuni sinne pihalle,niin saisin sit pelätä,että joku tumpelo törmää siihen ja naarmuttaa...aijaijai ;))) ja sitäpaitsi, puiden siimeksessä on niin romanttistakin :)
- Doe-01 evk
Sydän.Ystävä kirjoitti:
jos veisin uuden hienon mersuni sinne pihalle,niin saisin sit pelätä,että joku tumpelo törmää siihen ja naarmuttaa...aijaijai ;))) ja sitäpaitsi, puiden siimeksessä on niin romanttistakin :)
Jospa nyt vain ensiviikolla katellaan partsilta syysviileää järveä,nauttien samalla kuumasta kahvista ja vähän muustakin...:)
Vahdataan Mersua sitten sivusilmällä..
- parempia
Iltasanomissa tänään:Brittitiedemiesten mielestä naishormoni estrogeeni tekee naisista parempia ajajia. Naiset ajavat paljon miehiä vähemmän vakavia kolareita. Esimerkiksi Suomen tieliikenteessä kuolleista moottoriajoneuvojen kuljettajista oli vuonna 2004 naisia 39 ja miehiä 149.
Tutkimukseen on uskominen, miehen putkiaivo ei pysty suoriutumaan samanaikaisesti useasta tehtävästä.
Tietysti vanhemmalla iällä ajamaan oppineet ovat riskiajajia. parempia bussikuskeja...eivät oo heti häätämässä, jos painaa STOP-nappulaa!!! Siksi kannattaa valita nainen ja mieluiten nuori!!!
ei kaikki naiset aja hiljempaa kun miehet meinaan mun kavarit pelkää mun kyydissä...eikä oo taidosta kiinni..hah
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27317645Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212532Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736252MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny405250Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään845083Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594213NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun704036Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja603810Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1043726Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463189