Ovatko naiset parempia kuskeja?

pettynyt

Mitäs mieltä olette? Toki naiset on varovaisempia ja ajavat hiljempaa kuin miehet, mutta onko näin? Antaa tulla esimerkkejä puolesta tai vastaan.

10

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01
    • Sydän.Ystävä

      vai hiljempaa ;)))....öhömmmmm

      • Doe-01

        En tarkoita tällä yleistää.Tottakaihan mä sinun ajotaitoosi luotan:))Et vain uskalla oikein parkkeerata joka paikkaan...


      • Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

        En tarkoita tällä yleistää.Tottakaihan mä sinun ajotaitoosi luotan:))Et vain uskalla oikein parkkeerata joka paikkaan...

        vai tänne,no nyt minä vasta hokasin ;))))
        Osaan mä myös parkkeeratakkin,melkein joka paikkaan :))


      • Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        vai tänne,no nyt minä vasta hokasin ;))))
        Osaan mä myös parkkeeratakkin,melkein joka paikkaan :))

        erään majoitusliikkeen pihalle tulo vähän pelottaa...;=))))No seuraavaksi sinne perälle sitten...puitten siimekseen..;)


      • Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

        erään majoitusliikkeen pihalle tulo vähän pelottaa...;=))))No seuraavaksi sinne perälle sitten...puitten siimekseen..;)

        jos veisin uuden hienon mersuni sinne pihalle,niin saisin sit pelätä,että joku tumpelo törmää siihen ja naarmuttaa...aijaijai ;))) ja sitäpaitsi, puiden siimeksessä on niin romanttistakin :)


      • Doe-01 evk
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        jos veisin uuden hienon mersuni sinne pihalle,niin saisin sit pelätä,että joku tumpelo törmää siihen ja naarmuttaa...aijaijai ;))) ja sitäpaitsi, puiden siimeksessä on niin romanttistakin :)

        Jospa nyt vain ensiviikolla katellaan partsilta syysviileää järveä,nauttien samalla kuumasta kahvista ja vähän muustakin...:)

        Vahdataan Mersua sitten sivusilmällä..


    • parempia

      Iltasanomissa tänään:Brittitiedemiesten mielestä naishormoni estrogeeni tekee naisista parempia ajajia. Naiset ajavat paljon miehiä vähemmän vakavia kolareita. Esimerkiksi Suomen tieliikenteessä kuolleista moottoriajoneuvojen kuljettajista oli vuonna 2004 naisia 39 ja miehiä 149.
      Tutkimukseen on uskominen, miehen putkiaivo ei pysty suoriutumaan samanaikaisesti useasta tehtävästä.
      Tietysti vanhemmalla iällä ajamaan oppineet ovat riskiajajia.

    • parempia bussikuskeja...eivät oo heti häätämässä, jos painaa STOP-nappulaa!!! Siksi kannattaa valita nainen ja mieluiten nuori!!!

    • ei kaikki naiset aja hiljempaa kun miehet meinaan mun kavarit pelkää mun kyydissä...eikä oo taidosta kiinni..hah

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe