..aloite liikenne-ja viestintäministerille,jotta puhelinvaihteen omistajat ja hallinnoijat,joilla toimintotila odota/jonota, joutuisivat vähintään imoittamaan,onko jonotusaika maksullinen/maksuton. nimim."turhan kallista musaa kuunnella."
pistetääns...
18
783
Vastaukset
- quistis
huonoa musaa:o/
- AMR-52
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
- Nimetön
quistis kirjoitti:
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
Läts! ;P
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Läts! ;P
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
- Nimetön
quistis kirjoitti:
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla. - quistis
Nimetön kirjoitti:
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla.Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-)nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
- Nimetön
quistis kirjoitti:
nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-)vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
makeahkokin...sisältä...:)
Siellä oli kerran jotain albanialaista kidutusmusiikkia taustalla!!! Tajuatko kuinka arvokasta se on???
- AMR-52
...korkeatasoista..))) lienee Enver Hoxhan aikoihin levytetty,aidois tilanteis..
- kippari
sellaisia juttuja et mulla meinaa palaa hihat kun koittaa päästä jonnekin niin jotain kamalaa musaa joutuu kuuntelemaan ja viellä pahimassa tapauksessa maksaa siitä musiikista kovan hinnan:=(
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634