..aloite liikenne-ja viestintäministerille,jotta puhelinvaihteen omistajat ja hallinnoijat,joilla toimintotila odota/jonota, joutuisivat vähintään imoittamaan,onko jonotusaika maksullinen/maksuton. nimim."turhan kallista musaa kuunnella."
pistetääns...
18
767
Vastaukset
- quistis
huonoa musaa:o/
- AMR-52
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
- Nimetön
quistis kirjoitti:
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
Läts! ;P
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Läts! ;P
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
- Nimetön
quistis kirjoitti:
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla. - quistis
Nimetön kirjoitti:
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla.Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-)nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
- Nimetön
quistis kirjoitti:
nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-)vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
makeahkokin...sisältä...:)
Siellä oli kerran jotain albanialaista kidutusmusiikkia taustalla!!! Tajuatko kuinka arvokasta se on???
- AMR-52
...korkeatasoista..))) lienee Enver Hoxhan aikoihin levytetty,aidois tilanteis..
- kippari
sellaisia juttuja et mulla meinaa palaa hihat kun koittaa päästä jonnekin niin jotain kamalaa musaa joutuu kuuntelemaan ja viellä pahimassa tapauksessa maksaa siitä musiikista kovan hinnan:=(
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151