..aloite liikenne-ja viestintäministerille,jotta puhelinvaihteen omistajat ja hallinnoijat,joilla toimintotila odota/jonota, joutuisivat vähintään imoittamaan,onko jonotusaika maksullinen/maksuton. nimim."turhan kallista musaa kuunnella."
pistetääns...
18
763
Vastaukset
- quistis
huonoa musaa:o/
- AMR-52
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
- Nimetön
quistis kirjoitti:
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
Läts! ;P
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Läts! ;P
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
- Nimetön
quistis kirjoitti:
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla. - quistis
Nimetön kirjoitti:
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla.Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-)nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
- Nimetön
quistis kirjoitti:
nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-)vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
makeahkokin...sisältä...:)
Siellä oli kerran jotain albanialaista kidutusmusiikkia taustalla!!! Tajuatko kuinka arvokasta se on???
- AMR-52
...korkeatasoista..))) lienee Enver Hoxhan aikoihin levytetty,aidois tilanteis..
- kippari
sellaisia juttuja et mulla meinaa palaa hihat kun koittaa päästä jonnekin niin jotain kamalaa musaa joutuu kuuntelemaan ja viellä pahimassa tapauksessa maksaa siitä musiikista kovan hinnan:=(
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013