Laitas nyt hieman tota tarkkaavaisuutta peliin enemmän. Kaikki mollaavat yms viestit pois täältä.!
Kehuit, että palsta on suosituin, niin mielestäni jo se tekee seriffinä olosta täällä hieman tärkeämmän ja valppaamman.
Jos sinulla ei riitä aika poistella ja tarkkailla viestien kulkua täällä niin anna homma sellaiselle joka täällä oikeasti viihtyy tai sanotaan, että seuraa mitä täällä tapahtuu.
Voin kyllä sanoa, että täällä ei viihdy kohta kukaan ja moni on varmasti jo jättänyt tämän palstan noiden häriköiden takia.
Oli sitten kenen fani tahansa niin on todella mautonta ruveta haukkumaan ketään ulkonäön tai olemuksen perusteella. Kaikki ollaan erillaisia ja tavan "tallareitahan" BB-aukitkin ovat.
Varmaan kiva sitten jatkossa heidänkin lueskella jos tänne eksyvät tekstejä heistä itsestään.
Kohdelkaa muita niin kuin itse haluaisit kohdeltavan sinua!
Kiitos
Nyt Cesar oikeesti!
7
676
Vastaukset
- eve-liina
Olen samaa mieltä, herjaukset on poistettava!
- staatana
Jos lakia (tai sääntöjä) ei rikota, viestit täytyy jättää. Muuten rikotaan sananvapautta!
- HUH HUH !
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa että sanan vapaus se onn viellä Suomessa toistaiseksi!!!!
- herjaus kielletty
HUH HUH ! kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa että sanan vapaus se onn viellä Suomessa toistaiseksi!!!!
Sananvapaus tarkoittaa asioita, mielipiteitä asioista, mutta ketään ei saa herjata, loukata tahallisesti, laki koskee myös näitä keskustelupalstoja. Herjaus on rikos. Tästä on laissa säädökset, josta tuo tämän palstan yläpuolella olevat kohdat osittain on. Siellä on myös herjauksesta, pilkkauksesta ja halventavista nimityksistä nimeltä osoitetulle henkilölle säädös. En jaksa näin myöhään yöllä etsiä noita säädöksiä, jotta se olisi oikeassa sanamuodossa. Tämän palstan ylläpitäjä ja hoitaja tietävät niissä olevista vastuista ja seuraamuksista.
- edellinen myös sinulle!
herjaus kielletty kirjoitti:
Sananvapaus tarkoittaa asioita, mielipiteitä asioista, mutta ketään ei saa herjata, loukata tahallisesti, laki koskee myös näitä keskustelupalstoja. Herjaus on rikos. Tästä on laissa säädökset, josta tuo tämän palstan yläpuolella olevat kohdat osittain on. Siellä on myös herjauksesta, pilkkauksesta ja halventavista nimityksistä nimeltä osoitetulle henkilölle säädös. En jaksa näin myöhään yöllä etsiä noita säädöksiä, jotta se olisi oikeassa sanamuodossa. Tämän palstan ylläpitäjä ja hoitaja tietävät niissä olevista vastuista ja seuraamuksista.
Tämä Cesarille ja ylläpidolle myös tärkeä!
- HUH HUH !
Etkö osaa muuta kuin huutaa cesaria koko ajan avuksesi.Taidat olla läheis riippuvainen!Anna sanoa mitä joku haluaa sanoa kirjoittamalla.VOI VIDE!
mutta koitan olla antamatta sen vaikuttaa palstan vahtimiseen. Palstan tekevät sen kirjoittajat, ja sen meidän on tiettyyn rajaan asti hyväksyttävä. En aio poistaa kaikkia mollaavia viestejä täältä; Sheriffin tehtävä ei ole mielipidejohtaminen.
Olen samaa mieltä että on mautonta haukkua ihmisiä aika olemattomien asioiden takia, mutta pitää vaan muistaa että mikä on tuollaisten ihmisten todellinen tarkoitus. Heitä ei oikeasti itseasiassa kiinnosta esim jonkun Terhin ylipaino, vaan huomioin kääntäminen omasta ehdokkaasta pois. Positiivisemmaksi palstan saa ainoastaan kirjoittamalla positiivisia viestejä ja toivon että sinäkin jaksat vielä niitä jatkossa kirjoitella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465