mistä hiusrasva?

fooku

Olen kiihkeä rockabillyrebel.Ongelmana on se,että kun isken helttaan geeliä ja lakkasuihketta,niin jo kotipihalla koko paska valahtaa silmille.Ja mummot nauraa.Yks kaveri sano,et pitäs laittaa rautalankaverkko tukan sisään,niin kestäis paremmin.Tietäs vaan mistä sitä pujottelis.Mitä geeliä elvis käytti?saaks sitä vielä jenkeistä?Kesälläkin vituttaa käydä uimassa,kun pitäs uida pää veden pinnalla koko ajan.Kutsunnoissa joku hullu kapiainen meinas hiilestyä,kun ilmotin etten pidä sit kypärää ja muutakaan hattua intissä ja torttua ohennan vain sivuilta ja takaa.anto ne sit jonkun paperin,ettei tarvi tulla ollenkaan.Eipä täs sit muuta,rokkaillaan!!

23

12420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SRR

Käytä sokerivettä, niin jopa pysyy tötsä paikallaan. Vanha konsti on monesti parempi kuin pussillinen uusia.

• Red Hot Mama

Hairstoresta tai Leather heavenista,Goofinsissa tais kans olla jotain hiusvahaa torttuun 5:))

• rokkiukko

No ekakskaa,Elvis ei käyttäny mitään geeliä jo ihan siitä syystä ettei silloin semmoisia tököt-
      tejä tunnettukkaan.Täältä kotomaasta saa aiskin
      brygreemiä ja suavea.Jenkeissä on lämmitettävää
      jonkinlaista hiusvahaa,pitänee kampauksen asen-
      nossa vaikka myrskytuulessa.Hiusrasvan hyvä puoli
      verrattuna geeleihin on myös se,että hiuksiin jää
      hyvä kiilto.

• fooku

Kiitti näistä vinkeistä.Kuuntelin just vinyyliltä Eddie Cochrania ja three steps to heaven kolahti taas kerran,etenkin kun olen nyt vähän kaljoissani.

• K.P

Nu Nile, Murrays ja Black&White, siinä kolmen kärki. Saapi mm garagelandista ja leatherheavenista.

• meikän torttu päässä pysyy ihan kaupasta ostetulla hiusvahalla. wella massive wonder wax. edulistaki vaan 5 euroo purkki. ja ei oo kertaakaan kampaus valahtanu silmille pysyy ojenuksessa hyvin.

• rockabilly

Löytyykö mistään kuvia noist tortuist että voi näyttää parturille et TOLLANE!?!?!?

• K.P
        rockabilly kirjoitti:

Löytyykö mistään kuvia noist tortuist että voi näyttää parturille et TOLLANE!?!?!?

http://www.geocities.com/tedifi/

ja siitä katselet bilekuvia =)

• rockabilly

• Osaa ne
        rockabilly kirjoitti:

Ammattitaitoinen parturi kyllä osaa kunhan saat suusi auki.

• vattu

mä ostin lettii daxii ja nunile hiusvahaa.. et vinkiks et jos niit rupee tunkee päähä ni niitä ei sielt pois saa.

• ihgj

cisse ja elvis käytti brylcreemiä

• PerusDiinari

Cisse ja Elvis olivat kivikovia rokkareita

• Iblo Agazzo

Mulla on Black & Whitea. Sitä Elvarikin kuulemma käytti.

• Roketirollia

Ei teistä nyt sitten kukaan kertonut mistä saa hiusRASVAA. Noi Murrayt yms eivät ole rasvoja vaan vahoja.
      Kiitokset sille joka linkkailee myytäviä aitoja rasvoja.

• JaakkoDeaneri

• petejämsä

Moi! itse käytän nu-niles ja murray`s merkkistä. saa muun muassa goofinilta.eikä maksa kuin kympin puteli. tosi riittoisaa. kokeile vaikka näitä. itse olen käyttänyt kyseisiä tuotteita jo yli 10 vuotta. t.petejämsä

• petejämsä

No jos rasvoja haluat niin paras on vanha suave- hiusrasva, en tiedä mistä saa kannattaa kysellä bändeiltä, ehkä goofin osaa kertoa en ole varma. kokeilemalla sen löytää oman suosikkinsa.
        t.petejämsä

• SuavecitoF

hius rasvat on paljon parempia kuin mitkään V**** geelit ja lakat! Esim: kiilto hyvä ja voi muokata ettei tarvii lisätä mitään tököttiä enää lisää

Jos käyttää hius rasvaa niin rasvaisuus ei lähde ihan linna shampoolla vaan siihen pitää olla jotain syvä puhdistavaa shampoota esim Lucky 13 Royal flush ja daxin shampoot. hiukset kannattaa pestä kerrran päivässä jos hius rasvaa käyttää muuten voi tulla pomade finnejä.

parhaat merkit on 1 Sweet georgia brown pun. 2 murray`s light 3 suavecito firm hold

rasvoja on myös erillaisia srtong, medium, light, vesiliukoiset.
      strong rasvat lyhyisiin hiuksiin ja on aika vahamaista tavaraa

medium rasvat on paljo notkeempia ja kiiltävämpiä kuin strongit. käy hyvin cash/ elvis hius tyyleille ja ohuille hiuksille. helppo muokata ja muovata.

light on yleensä tosi notkeeta ja pitoisuus on mitä on ei kestä hirveesti hellettä tai twistausta.

vesiliukoisia on paljon erillaisia strong medium jne. mut niin kuin nimi kertoo et ei kestä vesisadetta ja lähtee suihkussa helposti veke.

muutamia sivuja mistä voi tilata
      Goofinrecords
      Garageland
      leatherheaven
      pomades.com

• j.c

Kiitos ERITTÄIN HYÖDYLLISESTÄ VASTAUKSESTA :)

• Grease Monkey

Toimiiko tuo pomades.com? Millaiset postikulut mahtaa olla 2-3:lle purkille?

• Ducktail

Kannattaa kokeilla pikaliimaa. Ei haittaa sateet eikä tuulet.

• Rebel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe