Kuinka pitkä on jalkasi

sisäpituus?

Olen 164cm, 60kg ja jalkojen sisäpituus(haaroista lattiaan)on vain 73cm eli voitte arvata kuinka vaikeaa on löytää sopivan kokoisia housuja. Farkkuja on helppo lyhentää mutta esim. topatut talvihousut joiden lahjeessa on vetoketjut ovat miltei mahdottomia lyhentää. Mites muilla?

16

3233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 157 cm

      Olen 157 cm sisäpituus 67 cm (samalla tavalla mitattuna). Olen suorastaan kade noin "pitkistä" jaloista kuin sulla.

      • täällä myös...

        eli toi 28" pituinen lahje on mulle just passeli... mistä sellasen vaan löytäis farkuissa ja muissa housuissa :( ? Tietääkö joku? Niin ja pituutta on 153. Itse olen ostanut toppahousut ja puvut senttikooissa urheiluliikkeistä, jolloin koko 152 tai 158 on just sopiva :)


      • Nimetön

        Alle 160 cm naisille löytyy vaatteita Turusta esim. Vaateliike Pikkunaisista, Humalistonkadulta. Siellä on myös makeita kenkiä
        pienijalkaisille...


      • Essi
        Nimetön kirjoitti:

        Alle 160 cm naisille löytyy vaatteita Turusta esim. Vaateliike Pikkunaisista, Humalistonkadulta. Siellä on myös makeita kenkiä
        pienijalkaisille...

        Onko vaatteet muuten ihan normaalikokoiset vai onko kauppa vain pienille ja siroille?


      • siis
        Nimetön kirjoitti:

        Alle 160 cm naisille löytyy vaatteita Turusta esim. Vaateliike Pikkunaisista, Humalistonkadulta. Siellä on myös makeita kenkiä
        pienijalkaisille...

        tarkemmin nimi ja osoite

        Vaateliike Pikkunaisia
        Humalistonk. 8 A
        20100 Turku


    • bettyboop__89

      mie oon 157cm pitkä ja jalan sisäpituus on 77cm :)
      ihan kiva ku on pitkät jalat, mut joskus pentuna ei oikei löytyny housuja.. nykysin tehään aika hyvin pitempilahkeisiakin housuja tosin :)

      • Eliisa

        Mulla on samat mitat kun sulla, mutta en silti löydä housuja. Kaikki parhaat tehdään joillekin 165 senttisille. Ja ärsyttää, kun lyhyehköt ihmiset leimataan aina myös lyhytjalkaisiksi.


      • bettyboop__89
        Eliisa kirjoitti:

        Mulla on samat mitat kun sulla, mutta en silti löydä housuja. Kaikki parhaat tehdään joillekin 165 senttisille. Ja ärsyttää, kun lyhyehköt ihmiset leimataan aina myös lyhytjalkaisiksi.

        siis miun ei tartte lyhentää lahkeita koska käytän yleensä vähintään 8cm korkoja.. ainakin TBY (vai mikä ikinä onkaan) farkuista löytyy pitkälahkeisii... mut tiiä sitten että missä kaikissa kaupoissa niitäki myyään..

        mut on miul kyl sellasiiki housuja mitä voi käyttää vaan matalapohjasten keskien kanssa... niitä sitten kesällä lenkkareitten kanssa..


    • minä

      oon 156 cm pitkä ja jalan sisäpituus on 74.. aika lyhyet jalat on mutta kyllä niitä välillä löytää semmoisia housuja joista ei tarvi lyhentää lahkeita :) mutta aika monesti on tarvinut lyhentää!!! haluaisin että mulla ois vaikka edes 5cm pidemmät jalat!!

    • eräs*

      Mä oon 160 ja jalan sisäp. 76 cm...aletaan venytteleen niitä jalkoja niin pituus kasvaa :D

    • more

      Olen itse 161cm ja jalan pituus on 81cm. Eli aika sopiva nykyhousuille. tosin korkeakorkoisten kenkien kanssa joutuu hieman etsimään, varsinkin suoria housuja.

    • No-one

      Sisäpituus on 80 senttiä muuten olen noin 156 pitkä, joten jalkani ovat kyllä ylipitkät. Sopivan pitkiä housuja kyllä löytyisi, jos kokoni olisi jotain muuta kuin 34. Ne on aina liian lyhyet ja muut koot liian isoja.

    • Koipeliini

      Mun ongelma on päinvastoin kovin pitkät sääret eli sisämitta on 83cm ja olen muuten kokoa 36, joten vaikea löytää riittävän pitkälahkeisia housuja. Olen 40v, joten ihan teinitytöille tarkoitettuja farkkuja/housuja en halua käyttää. Mistä ihmeestä löytää riittävän pitkälahkeisia esim. pellavahousuja, kun aina koko 36 lahje pituus on 76-81 cm?

    • neiti pitkäsääri

      Minulla on pituuttaa 159cm ja painoa 40kg, joten olen aika kapeahko. Jalan sisäpituus on 86 cm ja ulkopituus (lattiasta lonkkaluun yläosaan)101 cm.... Minulla on aivan hirveä homma löytää sopivan kokoisia housuja, mitkään housut eivät ole tarpeeksi kapeat :( siis sellaiset housut jotka olisivat tarpeeksi pitkälahkeiset. Olisiko tietoa mistä löytäisiä sopivia farkkuja pohjois-suomesta?

    • Nena

      Mietipä miten vaikeaa on löytää koossa XS 87cm sisäpituisia housuja? Farkuissa kulkee todella epälooginen asteikko, eli mitä lihavammaksi menee, sitä pidempi on lahje. Kuinkahan monta kertaa useammin olen nähnyt LAIHAN ja pitkän kuin LIHAVAN ja pitkän ihmisen.. Suhdeluku on varmaan 1000:1, farkkuja on PALJON helpompi lyhentää kuin pidentää, ja lihavat aina joutuvatkin lyhentämään lahkeitaan, ja mun joutuu aina pidentämään. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään, kun löytyiskin se 87cm lahkeesta, niin kolme minää mahtuisi vyötäröltä sisään, ja oma koko on melkein capri.

      • lumikki

        oon n.165cm ja koivet 78cm. omastamielestäni olen järkyttävän persjalkainen pituuteeni verrattuna..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe