Alexi Laiho X-files!

Downfall

Koska Alexi Laiho, tuo kaikkien janoisten moshaajien sankari, on salannut aika hyvin siivilielämänsä/historiansa niin tässä ketju kertoa tietojaan Alexista!

Tyyli/tiedot vapaat, kunhan liittyvät Laihoon. Antakaa palaa veljet ja sisaret!

33

9668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thegodofallmortal

      joo. Alexi Laihon oikea etunimi on ehkä Aleksi.

    • Hatecrew

      Taitaapi seurustella Dimmu Borgirin entisen syntikan soittajan Kimberly Gossin kanssa. Nykyisinhän molemmat vaikuttavat yhtyeessä Sinergy.

      • Bodom Beach Terror

        Jotenkin oon siinä käsityksessä että laiholla ja kimberlyllä olis välit menny mutta no, tämä ei ole tieto. eikä se mulle kuulukkaan.

        Aleksi on Syntynyt 8.4.1979

        ja offtopikkina lisättäköön: on muuten päivälleen mua vuoden nuorempi...kohtalon päivä kai tuo huhtikuun 8:s kun itekin satun soitteleen kitaraa. Ja heviä tietenkin :D


      • poronna
        Bodom Beach Terror kirjoitti:

        Jotenkin oon siinä käsityksessä että laiholla ja kimberlyllä olis välit menny mutta no, tämä ei ole tieto. eikä se mulle kuulukkaan.

        Aleksi on Syntynyt 8.4.1979

        ja offtopikkina lisättäköön: on muuten päivälleen mua vuoden nuorempi...kohtalon päivä kai tuo huhtikuun 8:s kun itekin satun soitteleen kitaraa. Ja heviä tietenkin :D

        jostain kuulin, että ois kimberlyn kanssa naimisissa oikein. vasemmassa kämmenselässä ja nimettömän ympäri kieryvä käärmetatska ois molemmilla. hyvinhän tuo yksityisasiat pitää piilossa, ja se on oikein. Alexi on muuten Matinkylän hurjia.


      • Swallowed
        poronna kirjoitti:

        jostain kuulin, että ois kimberlyn kanssa naimisissa oikein. vasemmassa kämmenselässä ja nimettömän ympäri kieryvä käärmetatska ois molemmilla. hyvinhän tuo yksityisasiat pitää piilossa, ja se on oikein. Alexi on muuten Matinkylän hurjia.

        Alexi on Kimberlyn kanssa virallisesti naimisissa, mutta he ovat kuitenkin nykyään vaan ystäviä. Jotain tämmöstä Alexi sano ainaki jossain haastattelussa.


      • alexin fani
        Swallowed kirjoitti:

        Alexi on Kimberlyn kanssa virallisesti naimisissa, mutta he ovat kuitenkin nykyään vaan ystäviä. Jotain tämmöstä Alexi sano ainaki jossain haastattelussa.

        onko alexi homo? haluan tietää??? ALEXI LAIHO ON JUMALA!


      • Sanami-88
        alexin fani kirjoitti:

        onko alexi homo? haluan tietää??? ALEXI LAIHO ON JUMALA!

        Joku kysyi et onko Alexi Laiho homo? Hmmmmm.... jaa-a ... (en rupee nimitteleen Suomen suurinta kitaristii...)mut mulla on aavistukseni... tietysti oon tietoonen että Allu on ollu sen Kimin kans (en muista miten sen naisen koko nimi kirjoitettiin..). No mulla olis yks lista joka viittais siihen et Allu vois hyvinki olla ("kaappi") homo; (lista on mun ja kaverin laatima.) 1. Allu ajelee rintakarvansa. 2. Allu lakkaa varpaankynnetkin (ja hän itse on sanonut, että se on homomaisinta mitä hän tietää!) 3. No tietysti nämä lavapussailut (yleensä Jannen kaa...) 4. On muuten aika epäilyttävää ettei Allu (ainakaan mä en oo ikään kuullu..) ikinä kiellä sitä asiaa! No joo.... MUTTA mistä minä sen tietäisin? jos on niin on ja jos ei niin ei... mitä se mulle kuuluu? Ei mua ainakaan haittais yhtään et Allu olis homo. ( se olis tavallaan aika suloosta..)

        BTW... Alexin koko nimi on "MARKKU UULA ALEKSI LAIHO". (oikeesti)


    • kurko

      Alexihan on vapautettu armeijasta jottei mene soittajapojun sormet paskaksi....

      • Minulla taas olisi sellainen käsitys että Alexi olisi suorittanut siviilipalveluksen? En kuitenkaan ole täysin varma asiasta, mutta mitä merkitystä sillä on että onko muusikko käynyt armeijaa vai ei?

        Hyvä kitaristi Alexi on joka tapauksessa ja Children Of Bodom on loistava bändi.


      • ...Prepare For A War
        DarkFear kirjoitti:

        Minulla taas olisi sellainen käsitys että Alexi olisi suorittanut siviilipalveluksen? En kuitenkaan ole täysin varma asiasta, mutta mitä merkitystä sillä on että onko muusikko käynyt armeijaa vai ei?

        Hyvä kitaristi Alexi on joka tapauksessa ja Children Of Bodom on loistava bändi.

        Mullakin on sellainen muistikuva... taitaa kurko höpistä omiaan. Ja eihän sillä armeijalla mitään väliä ole, paitsi ehkä joidenkin militaristien mielestä.

        Musa ratkaisee!


      • ...Prepare For A War kirjoitti:

        Mullakin on sellainen muistikuva... taitaa kurko höpistä omiaan. Ja eihän sillä armeijalla mitään väliä ole, paitsi ehkä joidenkin militaristien mielestä.

        Musa ratkaisee!

        Muusikkopiireissä ei ole mitenkään harvinaista jos joku ei ole käynyt armeijaa, sillä sieltä löytyy niin sivareita kun vapautuksenkin saaneita. Armeijan suorittamisella ei todellakaan ole mitään merkitystä, paitsi joidenkin militaristien mielestä.

        Musa ratkaisee kun siitä on tässä nyt kyse.

        - DarkFear, peace-henkinen metallisti

        Make love, not war! Peace!!


      • laiho-fani
        DarkFear kirjoitti:

        Muusikkopiireissä ei ole mitenkään harvinaista jos joku ei ole käynyt armeijaa, sillä sieltä löytyy niin sivareita kun vapautuksenkin saaneita. Armeijan suorittamisella ei todellakaan ole mitään merkitystä, paitsi joidenkin militaristien mielestä.

        Musa ratkaisee kun siitä on tässä nyt kyse.

        - DarkFear, peace-henkinen metallisti

        Make love, not war! Peace!!

        niin laiho sai siis armeijasta c:n paperit koska se yritti itsaria.


    • korppi

      näin hänet toukokuussa lintsillä pitämässä hauskaa laitteissa

    • Hate crew

      niin mitä bändejä Laiholla on? kun tiiän vaan että niit on enemmä ku Bodom. Ihan mahtava jätkä soittamaan ja hauskaltakin vaikuttaa :)

      • no se

        ei ole enää ennen oli jotai kylähullut, sinergy, Impaled Nazarene


      • dfufdrf
        no se kirjoitti:

        ei ole enää ennen oli jotai kylähullut, sinergy, Impaled Nazarene

        Joo Alexi Laiho on bi. Kertoi itse jollain sivulla (en muista osotetta mut laitan tänne kun löydän) Ku näin sen niin olin että WTF????!!! mut joo, mitäpä tuo jos tykkää : 7


      • tarheah
        dfufdrf kirjoitti:

        Joo Alexi Laiho on bi. Kertoi itse jollain sivulla (en muista osotetta mut laitan tänne kun löydän) Ku näin sen niin olin että WTF????!!! mut joo, mitäpä tuo jos tykkää : 7

        Ketä oikeasti kinnostaa onko laiho bi vai ei? Tekee nykyään ihan surkeaa musiikkia muutenkin. Saa nähdä minkälainen katastrofi seuraava levy, onko jopa huonompi kuin blooddrunk?


      • ja vitut
        dfufdrf kirjoitti:

        Joo Alexi Laiho on bi. Kertoi itse jollain sivulla (en muista osotetta mut laitan tänne kun löydän) Ku näin sen niin olin että WTF????!!! mut joo, mitäpä tuo jos tykkää : 7

        ja vitut sanon mä.


    • :=)

      tietääkö kukaan miten pitkä alexi on? oon kuullu et se ois tosi lyhyt

      • bodom-i

        Oliskohan se ollut 169 cm, aika lyhyt siis tosiaan.


      • Anonyymi

        173


    • Jau jau!!1111

      Voi vittu. Tämän takia tota Bodomia ei jaksa. Fanien päässä ei liiku kuin silmät ja musiikki on muutenkin ollut kohtuu hirveää jöötiä viimeset 12 vuotta.

    • muusikon retale

      ihan sama onko takatuuppari.halford,elton john,jagger,bowie,mercury..paskaa musaa ollu tosiaan hate crew deathrollin jälkeen.tuntuu et vaan laihon ja latvalan kitaransoitto taidonnäytteitä noi nykylevyt.bodom tuli powermetallin kulta-aikana 90 luvn lopussa.aleksilla oli 2 levyllistä vitn hyviä biisejä(tai levyllinen,hatebreeder).nykyään samantasosia kepittäjiä on pilvin pimein,oli silloinkin.biisinteko ratkaisee,ku ei iske ni ei iske.jos haluan musataidonnäytteitä,käyn fuusiojazzia kuuntelee ennenku jau jau,we fucking hate ya,tilu-lilu.lei

    • en tiijä

      Kuka on alexi laiho?

    • allu on iha nolo :p

      Ainoa puhelinnumero jonka Laiho muistaa on Anssi Kipon, sekä laiho kirjotteli biisien sanotuksia studion treeni lavalla pahvilaatikon alla jossa luki "sanottaja työssään, ei saa häiritä". Alexi laiho on myös unohdettu Tokion lentokentälle ku muut lähti kohti hotellia bussi, niimpä Laiho soitti Kipolle, mutta ennenku Kippo kerkes auttaa sen enempää tuli jo muut noutamaan Laihon kentältä. Tiedän myös paaaaaaaaaaaljon muuta mutta en jaksa luetella.

    • Kyllä teitä vituttaa

      Te jotka vittuilette nii kattokaa oikeest vittu peiliin. Jotenkiveikkaan et suurin osa vittuilijoista on jotakuinki tavallisia perjantainajuomaanduunareita. Liho on saatana ammatissaan maailman parhaaks valittu ja pärjää ihan helvetin hyvin siinä mitä tekee ja sekös teitä mulkeroita vituttaa

    • heh heh.....

      "Liho on ******* ammatissaan maailman parhaaks valittu ja pärjää ihan helvetin hyvin siinä mitä tekee ja sekös teitä mulkeroita ********"

      Vai Liho. Jumalauta mitä teini-itkemistä taas

    • LuTTinen.
    • Anonyymi

      Laihollaoli yksi fundamentaalinen ongelma: Hän ei kyennyt luomaan ensimmäistäkään hyvää piisiä, joka jäisi elämään. Hän tiesi sen itsekin. Jimi teki monta. Laiholta puuttui lahjat.

    • Anonyymi

      Jos Laiho olisi tehnyt yhteistyötä Pave Maijasen(nero) kanssa, hän olisi löytänyt itsestään uusia sävyjä tyhjän rähinän sijaan.

    • Anonyymi

      Alexi Laiho vois painua jo vittuun.

    • Anonyymi

      Olen Alexi Laihon suuri fani mulla on kaksi Children of bodomin paitaa Alexi on jumala harmi että Alexi kuoli 😭🖤

    • Anonyymi

      Oliko tää se kitaristi? Luulin että sen nimi oli Aleksi Laiha, kun se oli niin laiha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe