meidän bändi koostuu 3 soittajasta... kosketinsoittaja, kitaristi ja basisti... mihin rumpalia tarvii XD no ei ollaan huomattu et semmonenkin olis aika hyödyllinen... tähän mennessä ollaan soitettu kaikkia valmiita biisejä mutta just vähän aikaa sitten alko innostus tehä omii... ja siit se sit läks...
http://members.surfeu.fi/petri988
jos haluutte käydä kattoo niin tuol olis mahollisuus kuunnella mun ensimmäinen biisi minkä oon tehny... mutta suurin ropleema on se että kun ei oo sitä kunnon lauluääntä niin puuttuu laulu :D mutta sanat sielä myös on niin voitte käydä ne lukemassa... samalla sivulla on myös vieraskirja et jos vaan mahdollisesti sais innostaa kirjottaa sinne palutetta oli se sitten negatiivista tai positiivista niin olisin kiitollinen...
bädi o jees... pliis lukekaa tää...
6
507
Vastaukset
- Tytsky
Tuo oli hyvä idea laittaa piisi nettiin sanat oheen ;)
Tosin minulla ainakaan tuo piisi ei soinut, harmi. Mutta jos sen tahdot lähettää minulle niin tähän osoitteeseen: [email protected] - jenna=)
tosi hieno kappale se rauhallisin mielin nukkumaan =) ja ihanat sanat =)
- rävnen
se o kivaa ku saa positiivist kommenttii :P toi oli viell ihan eka kappale mitä oon koskaan tehny :P
- jenna=)
rävnen kirjoitti:
se o kivaa ku saa positiivist kommenttii :P toi oli viell ihan eka kappale mitä oon koskaan tehny :P
olisko sulla mesee tai sähköpostii haluisin jutella lisää?? =)
- rävnen
jenna=) kirjoitti:
olisko sulla mesee tai sähköpostii haluisin jutella lisää?? =)
- Anonyymi
Mä oon tehny keskustelun meidän pändistä jonka nimi on citie käykää lukee se keskustelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1934210
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421946- 571548
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331303Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581297Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93909SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä24873Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10859Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170798Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186686