Millainen on kaunis mies?

Kauris mies

Olen alkanut kuulemaan tällaisia määritteitä miehistä? Itsellenei tulee mieleen lähinnä joku kreikkalainen Jumala.

12

2625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komeaa on mukava kattella

      Mulla tulee mieleen naismainen mies,siis jolla on naisen kasvonpiirteet.Hyi.
      Mutta KOMEA mies on erikseen.Eikä komea tarkoita ns.hyvännäköistä,vaan jossa on sitä jotain.
      Tommy Lee Jones vois olla lähellä semmosta.

      • Näin se on

        Naiset eivät siedä liian kaunista miestä, koska he haluavat itse olla kauniita. Siksi naiset kiinnostuvat vain komeista miehistä. Komealla eli maskuliinisella miehellä ei ole lapsenomaisia piirteitä, toisin kuin naisilla ja lapsilla. Naiset haluavat olla suhteessa yksin se, jota pidetään kauniina/hellyyttävänä. Mies ei saa olla kaunis/hellyyttävä, koska silloin hän astuisi naisen reviirille. Vain nainen saa olla prinsessa, miehen täytyy tyytyä juron herrasmiehen rooliin.


      • .------...
        Näin se on kirjoitti:

        Naiset eivät siedä liian kaunista miestä, koska he haluavat itse olla kauniita. Siksi naiset kiinnostuvat vain komeista miehistä. Komealla eli maskuliinisella miehellä ei ole lapsenomaisia piirteitä, toisin kuin naisilla ja lapsilla. Naiset haluavat olla suhteessa yksin se, jota pidetään kauniina/hellyyttävänä. Mies ei saa olla kaunis/hellyyttävä, koska silloin hän astuisi naisen reviirille. Vain nainen saa olla prinsessa, miehen täytyy tyytyä juron herrasmiehen rooliin.

        Kyllä naiset pitävät kauniista miehistä, siis sellaisesta, jolla on kauniit kasvot, kuten esim. Jude Law. Varmasti on vientiä. Naiset pitävät myös komeista miehistä, jotka ovat pitkiä ja lihaksikkaita ja raamikkaita. Komeat miehet voivat olla myös kauniita, siis kasvoistaan. Jokainen nainen ottaisi varmasti kauniin miehen, vaikka nainen itse olisikin ruma. Olettaen tietenkin, että miehellä on muut ominaisuudet kunnossa, siis esim. luonne ja älykkyys.

        Miehet monesti vain itserakkaudessaan pitävät itseään kauniina, vaikka siihen ei ole edellytyksiä. Esim. Matti Nykänen on aika naismainen, pieni ja hoikka, sirot kasvonpiirteet, mutta ei kuitenkaan mitenkään kaunis ja haluttu naisten keskuudessa.

        Kauneudessa ei ole kyse lapsenomaisuudesta. Lapsenomaisuus on söpöyttä. En esim. sanoisi, että Cindy Crawfordissa on mitään lapsenomaista, mutta kyllä hän on näyttävän näköinen kaunis nainen, vaikka hänellä on esim. todella rumat korvat.


      • .....
        Näin se on kirjoitti:

        Naiset eivät siedä liian kaunista miestä, koska he haluavat itse olla kauniita. Siksi naiset kiinnostuvat vain komeista miehistä. Komealla eli maskuliinisella miehellä ei ole lapsenomaisia piirteitä, toisin kuin naisilla ja lapsilla. Naiset haluavat olla suhteessa yksin se, jota pidetään kauniina/hellyyttävänä. Mies ei saa olla kaunis/hellyyttävä, koska silloin hän astuisi naisen reviirille. Vain nainen saa olla prinsessa, miehen täytyy tyytyä juron herrasmiehen rooliin.

        etenkin teini-ikäiset tytöt ja anime-fanit. Kulttuurieroista riippuen, tietenkin. Suomessa kauniit miehet eivät ole niin yleisesti suosiossa kuin esimerkiksi Aasiassa jossa monet miehet ovat melko naismaisia.


      • So not
        .------... kirjoitti:

        Kyllä naiset pitävät kauniista miehistä, siis sellaisesta, jolla on kauniit kasvot, kuten esim. Jude Law. Varmasti on vientiä. Naiset pitävät myös komeista miehistä, jotka ovat pitkiä ja lihaksikkaita ja raamikkaita. Komeat miehet voivat olla myös kauniita, siis kasvoistaan. Jokainen nainen ottaisi varmasti kauniin miehen, vaikka nainen itse olisikin ruma. Olettaen tietenkin, että miehellä on muut ominaisuudet kunnossa, siis esim. luonne ja älykkyys.

        Miehet monesti vain itserakkaudessaan pitävät itseään kauniina, vaikka siihen ei ole edellytyksiä. Esim. Matti Nykänen on aika naismainen, pieni ja hoikka, sirot kasvonpiirteet, mutta ei kuitenkaan mitenkään kaunis ja haluttu naisten keskuudessa.

        Kauneudessa ei ole kyse lapsenomaisuudesta. Lapsenomaisuus on söpöyttä. En esim. sanoisi, että Cindy Crawfordissa on mitään lapsenomaista, mutta kyllä hän on näyttävän näköinen kaunis nainen, vaikka hänellä on esim. todella rumat korvat.

        Kyllähän Matilla on yllättävänkin kovaa vientiä ollut vuosien varrella, melkeinpä vaan yltynyt sitä mukaa kun tötöillyt enemmän. Jossain lehtiartikkelissakin, minkä satuin lukemaan muutamia vuosia sitten , kuvattiin kuinka Matti oli keikalla jossain maaseutubaarissa. Matti oli tuhannen tuiskeessa lavalla ölisemässä 15 minuuttia, ja keski-ikäiset naiset kirku ja kilpaili eturivissä siitä, kuka saa ihanan Matin. Hullu maailma:)


    • homo

      sitä se meinaa

    • JoJo

      Mun poikaystävää voi kyllä kutsua hyvällä omalla tunnolla kauniiksi mieheksi. :D Hänen on pitkä ja hoikka, hänellä on sirot kasvot ja muutenkin siro ruumiin rakenne (silti, luojan kiitos, tarpeeksi lihaksia että hän näyttää mieheltä). Hänellä on myös pitkät hiukset mikä paikoittain lisää kauneus-efektiä...

      • Nimetön

        jonka katse vie jalat alta.


    • Anonyymi

      Hei sisäinen kauneus on tärkeämpi!

      Itse oon kohdannut naisten miehiä, patolligesti valehtelijoita, henkisesti hyväksi käyttäjiä vaikka on taiteellinen.

      Eli ei ulkoinen komeus oo tärkeä.

      Se lähtee Sydämestä miehen luonteesta.

      Sen takia oon vielä perheetön kun oon kohdannut Vain noin petollisia miehiä.

    • Anonyymi

      Kauniilla miehellä on pilkettä silmäkulmassa, eloisa luottavainen olemus, hyväntahtoisuutta, herkkyyttä ja voimaa.

    • Anonyymi

      Kun sanotaan miehestä kaunis, se on eri kauneus kuin naisesta sanottaessa. Kaunis miehestä on isällinen, rakkaudellinen, hyväntahtoinen olemukseltaan mutta saattaa olla fysiikaltaan hyvinkin maskuliininen kuten Vesku Jokinen klamydia-bändistä.

    • Anonyymi

      Kauniilla miehellä on useimmiten huomattavan kaunis äiti, ja poika on perinyt äitinsä piirteet. Tämä korostuu, kun mies on nuori, sillä useimmiten miehet alkavat muistuttaa enemmän isäänsä vanhetessaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe