Olen alkanut kuulemaan tällaisia määritteitä miehistä? Itsellenei tulee mieleen lähinnä joku kreikkalainen Jumala.
Millainen on kaunis mies?
12
3009
Vastaukset
- komeaa on mukava kattella
Mulla tulee mieleen naismainen mies,siis jolla on naisen kasvonpiirteet.Hyi.
Mutta KOMEA mies on erikseen.Eikä komea tarkoita ns.hyvännäköistä,vaan jossa on sitä jotain.
Tommy Lee Jones vois olla lähellä semmosta.- Näin se on
Naiset eivät siedä liian kaunista miestä, koska he haluavat itse olla kauniita. Siksi naiset kiinnostuvat vain komeista miehistä. Komealla eli maskuliinisella miehellä ei ole lapsenomaisia piirteitä, toisin kuin naisilla ja lapsilla. Naiset haluavat olla suhteessa yksin se, jota pidetään kauniina/hellyyttävänä. Mies ei saa olla kaunis/hellyyttävä, koska silloin hän astuisi naisen reviirille. Vain nainen saa olla prinsessa, miehen täytyy tyytyä juron herrasmiehen rooliin.
- .------...
Näin se on kirjoitti:
Naiset eivät siedä liian kaunista miestä, koska he haluavat itse olla kauniita. Siksi naiset kiinnostuvat vain komeista miehistä. Komealla eli maskuliinisella miehellä ei ole lapsenomaisia piirteitä, toisin kuin naisilla ja lapsilla. Naiset haluavat olla suhteessa yksin se, jota pidetään kauniina/hellyyttävänä. Mies ei saa olla kaunis/hellyyttävä, koska silloin hän astuisi naisen reviirille. Vain nainen saa olla prinsessa, miehen täytyy tyytyä juron herrasmiehen rooliin.
Kyllä naiset pitävät kauniista miehistä, siis sellaisesta, jolla on kauniit kasvot, kuten esim. Jude Law. Varmasti on vientiä. Naiset pitävät myös komeista miehistä, jotka ovat pitkiä ja lihaksikkaita ja raamikkaita. Komeat miehet voivat olla myös kauniita, siis kasvoistaan. Jokainen nainen ottaisi varmasti kauniin miehen, vaikka nainen itse olisikin ruma. Olettaen tietenkin, että miehellä on muut ominaisuudet kunnossa, siis esim. luonne ja älykkyys.
Miehet monesti vain itserakkaudessaan pitävät itseään kauniina, vaikka siihen ei ole edellytyksiä. Esim. Matti Nykänen on aika naismainen, pieni ja hoikka, sirot kasvonpiirteet, mutta ei kuitenkaan mitenkään kaunis ja haluttu naisten keskuudessa.
Kauneudessa ei ole kyse lapsenomaisuudesta. Lapsenomaisuus on söpöyttä. En esim. sanoisi, että Cindy Crawfordissa on mitään lapsenomaista, mutta kyllä hän on näyttävän näköinen kaunis nainen, vaikka hänellä on esim. todella rumat korvat. - .....
Näin se on kirjoitti:
etenkin teini-ikäiset tytöt ja anime-fanit. Kulttuurieroista riippuen, tietenkin. Suomessa kauniit miehet eivät ole niin yleisesti suosiossa kuin esimerkiksi Aasiassa jossa monet miehet ovat melko naismaisia.
- So not
.------... kirjoitti:
Kyllä naiset pitävät kauniista miehistä, siis sellaisesta, jolla on kauniit kasvot, kuten esim. Jude Law. Varmasti on vientiä. Naiset pitävät myös komeista miehistä, jotka ovat pitkiä ja lihaksikkaita ja raamikkaita. Komeat miehet voivat olla myös kauniita, siis kasvoistaan. Jokainen nainen ottaisi varmasti kauniin miehen, vaikka nainen itse olisikin ruma. Olettaen tietenkin, että miehellä on muut ominaisuudet kunnossa, siis esim. luonne ja älykkyys.
Miehet monesti vain itserakkaudessaan pitävät itseään kauniina, vaikka siihen ei ole edellytyksiä. Esim. Matti Nykänen on aika naismainen, pieni ja hoikka, sirot kasvonpiirteet, mutta ei kuitenkaan mitenkään kaunis ja haluttu naisten keskuudessa.
Kauneudessa ei ole kyse lapsenomaisuudesta. Lapsenomaisuus on söpöyttä. En esim. sanoisi, että Cindy Crawfordissa on mitään lapsenomaista, mutta kyllä hän on näyttävän näköinen kaunis nainen, vaikka hänellä on esim. todella rumat korvat.Kyllähän Matilla on yllättävänkin kovaa vientiä ollut vuosien varrella, melkeinpä vaan yltynyt sitä mukaa kun tötöillyt enemmän. Jossain lehtiartikkelissakin, minkä satuin lukemaan muutamia vuosia sitten , kuvattiin kuinka Matti oli keikalla jossain maaseutubaarissa. Matti oli tuhannen tuiskeessa lavalla ölisemässä 15 minuuttia, ja keski-ikäiset naiset kirku ja kilpaili eturivissä siitä, kuka saa ihanan Matin. Hullu maailma:)
- homo
sitä se meinaa
- JoJo
Mun poikaystävää voi kyllä kutsua hyvällä omalla tunnolla kauniiksi mieheksi. :D Hänen on pitkä ja hoikka, hänellä on sirot kasvot ja muutenkin siro ruumiin rakenne (silti, luojan kiitos, tarpeeksi lihaksia että hän näyttää mieheltä). Hänellä on myös pitkät hiukset mikä paikoittain lisää kauneus-efektiä...
- Nimetön
jonka katse vie jalat alta.
- Anonyymi
Hei sisäinen kauneus on tärkeämpi!
Itse oon kohdannut naisten miehiä, patolligesti valehtelijoita, henkisesti hyväksi käyttäjiä vaikka on taiteellinen.
Eli ei ulkoinen komeus oo tärkeä.
Se lähtee Sydämestä miehen luonteesta.
Sen takia oon vielä perheetön kun oon kohdannut Vain noin petollisia miehiä. - Anonyymi
Kauniilla miehellä on pilkettä silmäkulmassa, eloisa luottavainen olemus, hyväntahtoisuutta, herkkyyttä ja voimaa.
- Anonyymi
Kun sanotaan miehestä kaunis, se on eri kauneus kuin naisesta sanottaessa. Kaunis miehestä on isällinen, rakkaudellinen, hyväntahtoinen olemukseltaan mutta saattaa olla fysiikaltaan hyvinkin maskuliininen kuten Vesku Jokinen klamydia-bändistä.
- Anonyymi
Kauniilla miehellä on useimmiten huomattavan kaunis äiti, ja poika on perinyt äitinsä piirteet. Tämä korostuu, kun mies on nuori, sillä useimmiten miehet alkavat muistuttaa enemmän isäänsä vanhetessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014718Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242439HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231659
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101173- 121045
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823