Olen alkanut kuulemaan tällaisia määritteitä miehistä? Itsellenei tulee mieleen lähinnä joku kreikkalainen Jumala.
Millainen on kaunis mies?
23
3193
Vastaukset
- komeaa on mukava kattella
Mulla tulee mieleen naismainen mies,siis jolla on naisen kasvonpiirteet.Hyi.
Mutta KOMEA mies on erikseen.Eikä komea tarkoita ns.hyvännäköistä,vaan jossa on sitä jotain.
Tommy Lee Jones vois olla lähellä semmosta.- Näin se on
Naiset eivät siedä liian kaunista miestä, koska he haluavat itse olla kauniita. Siksi naiset kiinnostuvat vain komeista miehistä. Komealla eli maskuliinisella miehellä ei ole lapsenomaisia piirteitä, toisin kuin naisilla ja lapsilla. Naiset haluavat olla suhteessa yksin se, jota pidetään kauniina/hellyyttävänä. Mies ei saa olla kaunis/hellyyttävä, koska silloin hän astuisi naisen reviirille. Vain nainen saa olla prinsessa, miehen täytyy tyytyä juron herrasmiehen rooliin.
- .------...
Näin se on kirjoitti:
Naiset eivät siedä liian kaunista miestä, koska he haluavat itse olla kauniita. Siksi naiset kiinnostuvat vain komeista miehistä. Komealla eli maskuliinisella miehellä ei ole lapsenomaisia piirteitä, toisin kuin naisilla ja lapsilla. Naiset haluavat olla suhteessa yksin se, jota pidetään kauniina/hellyyttävänä. Mies ei saa olla kaunis/hellyyttävä, koska silloin hän astuisi naisen reviirille. Vain nainen saa olla prinsessa, miehen täytyy tyytyä juron herrasmiehen rooliin.
Kyllä naiset pitävät kauniista miehistä, siis sellaisesta, jolla on kauniit kasvot, kuten esim. Jude Law. Varmasti on vientiä. Naiset pitävät myös komeista miehistä, jotka ovat pitkiä ja lihaksikkaita ja raamikkaita. Komeat miehet voivat olla myös kauniita, siis kasvoistaan. Jokainen nainen ottaisi varmasti kauniin miehen, vaikka nainen itse olisikin ruma. Olettaen tietenkin, että miehellä on muut ominaisuudet kunnossa, siis esim. luonne ja älykkyys.
Miehet monesti vain itserakkaudessaan pitävät itseään kauniina, vaikka siihen ei ole edellytyksiä. Esim. Matti Nykänen on aika naismainen, pieni ja hoikka, sirot kasvonpiirteet, mutta ei kuitenkaan mitenkään kaunis ja haluttu naisten keskuudessa.
Kauneudessa ei ole kyse lapsenomaisuudesta. Lapsenomaisuus on söpöyttä. En esim. sanoisi, että Cindy Crawfordissa on mitään lapsenomaista, mutta kyllä hän on näyttävän näköinen kaunis nainen, vaikka hänellä on esim. todella rumat korvat. - .....
Näin se on kirjoitti:
etenkin teini-ikäiset tytöt ja anime-fanit. Kulttuurieroista riippuen, tietenkin. Suomessa kauniit miehet eivät ole niin yleisesti suosiossa kuin esimerkiksi Aasiassa jossa monet miehet ovat melko naismaisia.
- So not
.------... kirjoitti:
Kyllä naiset pitävät kauniista miehistä, siis sellaisesta, jolla on kauniit kasvot, kuten esim. Jude Law. Varmasti on vientiä. Naiset pitävät myös komeista miehistä, jotka ovat pitkiä ja lihaksikkaita ja raamikkaita. Komeat miehet voivat olla myös kauniita, siis kasvoistaan. Jokainen nainen ottaisi varmasti kauniin miehen, vaikka nainen itse olisikin ruma. Olettaen tietenkin, että miehellä on muut ominaisuudet kunnossa, siis esim. luonne ja älykkyys.
Miehet monesti vain itserakkaudessaan pitävät itseään kauniina, vaikka siihen ei ole edellytyksiä. Esim. Matti Nykänen on aika naismainen, pieni ja hoikka, sirot kasvonpiirteet, mutta ei kuitenkaan mitenkään kaunis ja haluttu naisten keskuudessa.
Kauneudessa ei ole kyse lapsenomaisuudesta. Lapsenomaisuus on söpöyttä. En esim. sanoisi, että Cindy Crawfordissa on mitään lapsenomaista, mutta kyllä hän on näyttävän näköinen kaunis nainen, vaikka hänellä on esim. todella rumat korvat.Kyllähän Matilla on yllättävänkin kovaa vientiä ollut vuosien varrella, melkeinpä vaan yltynyt sitä mukaa kun tötöillyt enemmän. Jossain lehtiartikkelissakin, minkä satuin lukemaan muutamia vuosia sitten , kuvattiin kuinka Matti oli keikalla jossain maaseutubaarissa. Matti oli tuhannen tuiskeessa lavalla ölisemässä 15 minuuttia, ja keski-ikäiset naiset kirku ja kilpaili eturivissä siitä, kuka saa ihanan Matin. Hullu maailma:)
- homo
sitä se meinaa
- JoJo
Mun poikaystävää voi kyllä kutsua hyvällä omalla tunnolla kauniiksi mieheksi. :D Hänen on pitkä ja hoikka, hänellä on sirot kasvot ja muutenkin siro ruumiin rakenne (silti, luojan kiitos, tarpeeksi lihaksia että hän näyttää mieheltä). Hänellä on myös pitkät hiukset mikä paikoittain lisää kauneus-efektiä...
- Nimetön
jonka katse vie jalat alta.
- Anonyymi
Hei sisäinen kauneus on tärkeämpi!
Itse oon kohdannut naisten miehiä, patolligesti valehtelijoita, henkisesti hyväksi käyttäjiä vaikka on taiteellinen.
Eli ei ulkoinen komeus oo tärkeä.
Se lähtee Sydämestä miehen luonteesta.
Sen takia oon vielä perheetön kun oon kohdannut Vain noin petollisia miehiä. - Anonyymi
Kauniilla miehellä on pilkettä silmäkulmassa, eloisa luottavainen olemus, hyväntahtoisuutta, herkkyyttä ja voimaa.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Kun sanotaan miehestä kaunis, se on eri kauneus kuin naisesta sanottaessa. Kaunis miehestä on isällinen, rakkaudellinen, hyväntahtoinen olemukseltaan mutta saattaa olla fysiikaltaan hyvinkin maskuliininen kuten Vesku Jokinen klamydia-bändistä.
- Anonyymi
Kauniilla miehellä on useimmiten huomattavan kaunis äiti, ja poika on perinyt äitinsä piirteet. Tämä korostuu, kun mies on nuori, sillä useimmiten miehet alkavat muistuttaa enemmän isäänsä vanhetessaan.
- Anonyymi
Mies on kaunis kun on Isot Munat, mies osaa tapella saunassa ja kapakassa. Mies on kiihko uskovainen
- Anonyymi
If you feel pretty you are pretty boi
- Anonyymi
"Kauneus on katsojan silmässä." Minun mielestä Esko Hukkanen on tosi hyvännäköinen mies ja ottaisin koska vain miehen, joka on saman näköinen kuin Esko Hukkanen. 😍
- Anonyymi
Niin hyvännäköinen miten se kertoo siitä että onko hän kaunis vai ei miten katsotaan kauneutta mikä tekee ihmisestä yleensäkään kauniin ulkonäkö ei ihmisestä kaunista tee ei si niin millään vaikka kuinka yrittäisi
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä
- Anonyymi
"Piste
Ohje lyhyesti
Piste on virkkeen päättömerkki, mutta sitä käytetään muutamissa muissakin tehtävissä."
https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/piste/ - Anonyymi
"Kyllä, "kauneus on katsojan silmässä" on vanha suomalainen sananlasku, joka tarkoittaa, että kauneuden kokemus on subjektiivinen ja riippuu yksilön omista mieltymyksistä ja kokemuksista. Toisin sanoen, se, mikä on yhden mielestä kaunista, ei välttämättä ole sitä toisen mielestä. "
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/anttikuosmanen/276571-kauneus-on-katsojan-silmassa-mutta-kaikkea-rumaa-ei-tarvitse-pitaa-kauniina/
- Anonyymi
EräJorma
- Anonyymi
Ei aavistustakaan olen sitä jo jokusen vuosikymmenen miettiny siitä asti kun mua on sanottu pienenä kauniiksi pojaksi
- Anonyymi
Jos sinä koet olevasi nätti poika, niin sitten sinä olet nätti poika. Jos olet sen lisäksi vielä fiksu poika, niin nättinä poikana varsinkaan et hommaa itseäsi vankilaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561188
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531152Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82976Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu46889Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54790Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721