omatekoinen palautusjuoma

Jauhopää666

Ajattelin tehdä itse palautteluun juomat niin ei tarvitse maksaa tyhjästä ja samalla tietää varmasti mitä saa. Antakaa palautetta onko ihan kuollut idea, oon aloittelija niin mua on aika helppo viedä jos haluaa... :(

Valio HYLA maitojauhe /100g

energiaa 1500kJ
proteiinia 35g
hiilihydraatteja 52g
rasvaa

15

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timbaali

Joo, kyllä olen samaa mieltä joo. En ymmärrä mitään, mutta sanoisin että ehdottomasti joo!

• timbuk2

Joo joo, tähän kun lisää vielä heraa, kreatiinia, glutamiinia niin sitten hyvä sisältö onkin, joo joo, ei kannata sekoittaa tota maitoon koska maitoproteiini hidastaa imeytymistä, joo joo, toi tuotteessa oleva maitojauhe antaa tosi hyvä maun, joo joo, tää on parasta mitä olen koskaa maistanut, joo joo, mun vaimokin on ihan että parasta mitä on ikinä maistanut, joo joo, en ole mitään eroa huomannut palautumisessa vaikka olenkin tätä ottanut, joo joo, suosittelen , joo joo

• timbuk2
        timbuk2 kirjoitti:

Joo joo, tähän kun lisää vielä heraa, kreatiinia, glutamiinia niin sitten hyvä sisältö onkin, joo joo, ei kannata sekoittaa tota maitoon koska maitoproteiini hidastaa imeytymistä, joo joo, toi tuotteessa oleva maitojauhe antaa tosi hyvä maun, joo joo, tää on parasta mitä olen koskaa maistanut, joo joo, mun vaimokin on ihan että parasta mitä on ikinä maistanut, joo joo, en ole mitään eroa huomannut palautumisessa vaikka olenkin tätä ottanut, joo joo, suosittelen , joo joo

joo joo, vanilja on on mun suosikki nyt, joo joo, seuraavaksi testaan suklaan, joo joo :-)

• timbuk2
        timbuk2 kirjoitti:

joo joo, vanilja on on mun suosikki nyt, joo joo, seuraavaksi testaan suklaan, joo joo :-)

(MassBlast -ketju)

Who Posted?
        Total Posts: 237
        User Name Posts
        Mike 41
        Timba79 18

JOO-OH!

• fdgdfg

Huono palautusjuoma. Osta ufs proteiinia ja maltoa tai sitten phase3 palautusjuomaa. Lisää parasta ja OIKEAA tietoa saat forum.ufs.fi. Esim hica keskustelussa on ounattu Pakkotoiston haista vitun runkku forum täysin. Mikeä on vedetty perseeseen niin että soi ja se homo naurattaa kaikkia.

• uskallat julkasta.

Jos toi olis musta kirjoitettu, ni käräjille mentäs että heilahtaa.

• Varatuomari
        uskallat julkasta. kirjoitti:

netti lääryämiset virkavaltaa kiinnosta,niillä on oikeassa elämässä tapahtuvia rikoksia selvitettävänä.

• älkää kiusatko
        uskallat julkasta. kirjoitti:

Mikehän jo uhkaili jotain käräjillä homoherjan vuoksi. :D Mites juttu edistyy? Eiväthän vain nauraneet sinua ulos poliisilaitokselta?

Mike esitteli oikein giffiä tuosta herjasta, jonka hän oli pannut talteen "todisteena".

Nyt varmaankin on hyvät tienestit tulossa kunnianloukkauksesta, eikös juu? :D

• Art2

Paljonkos pistit dekstroosia sakariinia. Vois kyllä kokeilla. Kai kaupoista tuota sakariinia saa.

• rtyrtytryy

täyttä sakariinia

• varoitus
        rtyrtytryy kirjoitti:

täyttä sakariinia

Ei varmaankaan haittaa sitten, että sakariini aiheuttaa syöpiä? Sitähän ei suositella lapsille ja raskaana oleville naisille edes pieniä määriä, ja muillekin turvarajat ovat tosi alhaiset.

• poikjh
        varoitus kirjoitti:

Ei varmaankaan haittaa sitten, että sakariini aiheuttaa syöpiä? Sitähän ei suositella lapsille ja raskaana oleville naisille edes pieniä määriä, ja muillekin turvarajat ovat tosi alhaiset.

Aspatamiini ja sakariini on molemmat väistyneet jenkkijauhoista terveellisempien vaihtoehtojen tieltä, mautkaan ei ole ainakaan huonontunu, paria merkkiä olen ehtiny kokeilla.

• jos terveydellä on väliä
        poikjh kirjoitti:

Aspatamiini ja sakariini on molemmat väistyneet jenkkijauhoista terveellisempien vaihtoehtojen tieltä, mautkaan ei ole ainakaan huonontunu, paria merkkiä olen ehtiny kokeilla.

Aspartaamin haitat ovat joidenkin hihhuleiden keksintöjä. Maailman eniten tutkituimpia aineita, eikä haittoja vain ole löytynyt, ainakin jos ei oteta luokkaa sata- tai tuhatkertaisia määriä normaaliin nähden. Jokaisesta kastikejauhepussista tai mistä tahansa eineksestä löytyy paljon enemmän epäterveellisiä aineita siitä aspartaamista mikä löytyy vaikkapa limonadipullosta.

Joten jos tämän takia ostaa jotain kallista jenkkijauhoa, niin loogista on silloin tehdä kaikki sapuskansa itse raaka-aineista, joissa niissäkin tosin on ties mitä jäämiä.

Aspartaamia ja sakariinia taas ei kannata rinnastaa samaan lauseeseenkaan. Sakariini kun tosiaankin aiheuttaa niitä syöpiä. Ihmettelenpä, miksi sitä pannaan tuotteisiin, joiden syöjistä ainakin osa on terveysfriikkejä. Kaipa hintaero on siis merkittävä, tai varastoon on ostettu tynnyrillinen puoli-ilmaista sakariinia.

Itse ostan jauheeni yleensä maustamattomina, jolloin niissä ei ole makeutusaineita, ja lisään sokeritonta esim. kaakaota ja aspartaamipuristeita. Terveellisin ja fiksuin vaihtoehto.

• asfdsfas
        jos terveydellä on väliä kirjoitti:

Aspartaamin haitat ovat joidenkin hihhuleiden keksintöjä. Maailman eniten tutkituimpia aineita, eikä haittoja vain ole löytynyt, ainakin jos ei oteta luokkaa sata- tai tuhatkertaisia määriä normaaliin nähden. Jokaisesta kastikejauhepussista tai mistä tahansa eineksestä löytyy paljon enemmän epäterveellisiä aineita siitä aspartaamista mikä löytyy vaikkapa limonadipullosta.

Joten jos tämän takia ostaa jotain kallista jenkkijauhoa, niin loogista on silloin tehdä kaikki sapuskansa itse raaka-aineista, joissa niissäkin tosin on ties mitä jäämiä.

Aspartaamia ja sakariinia taas ei kannata rinnastaa samaan lauseeseenkaan. Sakariini kun tosiaankin aiheuttaa niitä syöpiä. Ihmettelenpä, miksi sitä pannaan tuotteisiin, joiden syöjistä ainakin osa on terveysfriikkejä. Kaipa hintaero on siis merkittävä, tai varastoon on ostettu tynnyrillinen puoli-ilmaista sakariinia.

Itse ostan jauheeni yleensä maustamattomina, jolloin niissä ei ole makeutusaineita, ja lisään sokeritonta esim. kaakaota ja aspartaamipuristeita. Terveellisin ja fiksuin vaihtoehto.

Oot tekemässä kunnon massa pläjäystä kyllä. :D

• wesxcvv
        asfdsfas kirjoitti:

Oot tekemässä kunnon massa pläjäystä kyllä. :D

Noin se Aspartamiini vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16