Osaako kukaan sanoa kenen laulelma on sanoin: mä tapoin miehen, sain nimen puukkojunkkarin....
Varsinaisesti haen oletettavasti saman esittäjän
toista kipaletta, mutta en muista ees sanoja, jäin vaan soimaan mieleen.
Osaattex näin kertoa esittäjän?
Suomalainen balladi
7
4547
Vastaukset
- Heppu
ja biisi on "Mä elän vieläkin"
- ramina
Pate kyllä, mut eiks siinä ollu mukana kans Topi Sorsakoski?
- Hywä biisi
Mä Elän Vieläkin
Mä tapoin miehen sain maineen puukkojunkkarin
vain itseäni puollustin
kruunun kyyti minut siperiaan vei
se juna palasi mut ruumini vain ei
mut vaikka sinne jäin mä palaan takaisin
mä elän vieläkin
Mä puita uitin tanssin päällä tukkien
vein monen neidon sydämmen
suma seisoi yksin tukit panostin
lanka paloi loppuun liian aikaisin
pato murtui multa parrun alta vei
mua kukaan nähnyt ei
Mä olin sotamies jouduin kaukopartioon
rintamalle petsamoon me rata katkaistiin
ja tultiin kotiin päin
se ryhmä vihollisen väiytykseen jäi
sain kuulan rintaan, jäin hankeen makaamaan
mä elän vieläkin, en suostu kuolemaaaaaaaaan
Mä olin kuningas lailla virran olavin
sain kultaa sain myös timantin
koskaan kenellekään sanonut en ei
mut auki revittiin ja viina minut vei
mä nousin tähtiin palata en sieltä voi
mä elän vieläkin, mun levyt vielä soi
ja soi ja soi ja soi
ja soi ja soi ja soi - Heppu
ramina kirjoitti:
Pate kyllä, mut eiks siinä ollu mukana kans Topi Sorsakoski?
ainakin jossain tuon biisin esitti nelikko:Pate Mustajärvi,Topi Sorsakoski, Jorma Kääriäinen sekä Harri Marstio.
- boy howdy
Biisi on alunperin Highwaymannien kantribiisi.
Highwayman on: Waylon Jennings, Chris Kristofferson, Johnny Cash sekä Willie Nelson.
Biisi on aika suoraan käännetty suomeksi. - Liisa
Hei - kuka laulaa "kultaa sain" en muista laulun titteliä, vuodelta 2000?
- rokkionpoikaa1
joo. biisin sanat on tehnyt: 3 ensimmäistä säkeistöä Harri Laukkanen. viimeinen säk. edesmennyt Eeki Mantere.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793