Ripsien ja kulmien värjäys..

Ninne*

missä Lahdessa ois hyvä paikka jossa värjäyttää kulmat ja ripset?? tietääkö kukaa? kosmetologi koululla ois tietty yks mut haluisin ehkä vähän kokeneemman ihmisen tekemään sen.. ;)

8

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • värjää itse?

Yhden värjäyskerran hinnalla saat tarvikkeet vuodeksi. Eikä ole sen vaikeampaa kuin ripsivärin laitto, väriseos vaan pestään viiden minuutin kuluttua pois. Kulmien värjäys on vielä helpompaa: levitä seosta kulmakarvoihin ja pese ajan kuluttua pois.

Kosmetologien lisäksi jotkut kampaamot tekevät kestovärjäyksiä. Ja näin pikkujouluaikana saattaa olla hyviä tarjouksia, kannattaa seurata ilmoituksia.

• väärin...

Yhden värjäyskerran hinnalla saa tarvikkeet AINAKIN kahdeksi vuodeksi! Minulla taitaa olla sama väriputki neljättä vuotta, peroksidia pitää hommata vähän useammin.

• värjää itse?
        väärin... kirjoitti:

Yhden värjäyskerran hinnalla saa tarvikkeet AINAKIN kahdeksi vuodeksi! Minulla taitaa olla sama väriputki neljättä vuotta, peroksidia pitää hommata vähän useammin.

Nojoo, hapetepullon joutuu uusimaan vusittain ja minä sekoitan kulmavärin vaaleanruskea-harmaa ja ripsiin sinumusta eli kolme tuubia väriä. Itse käytän refectocilin värejä. Tuubit maksavat muistaakseni noin 6-7 euroa kappale ja hapetepullo vähän alle vitosen.

Mutta olemme yhtä mieltä siitä että:
        Aineet ovat tosi halpoja ja riittoisia ja kestävät vuoden tai kaksi ta enemmän.

Oikeasti kannattaa opetella itse värjäämään, aineiden hinnan säästää jo yhdellä kosmetologin tekemällä värjäyskerralla ja sitten loppuaika on ihan puhdasta säästöä. Vuodeksi tai pariksi tai ylikin.

• joo..
        värjää itse? kirjoitti:

Nojoo, hapetepullon joutuu uusimaan vusittain ja minä sekoitan kulmavärin vaaleanruskea-harmaa ja ripsiin sinumusta eli kolme tuubia väriä. Itse käytän refectocilin värejä. Tuubit maksavat muistaakseni noin 6-7 euroa kappale ja hapetepullo vähän alle vitosen.

Mutta olemme yhtä mieltä siitä että:
        Aineet ovat tosi halpoja ja riittoisia ja kestävät vuoden tai kaksi ta enemmän.

Oikeasti kannattaa opetella itse värjäämään, aineiden hinnan säästää jo yhdellä kosmetologin tekemällä värjäyskerralla ja sitten loppuaika on ihan puhdasta säästöä. Vuodeksi tai pariksi tai ylikin.

onhan se totta että on halvempaa värjätä itse, mutta miten saat esim. itse laitettua värin ripsiin??? silmän kun pitää olla kiinni ja mulla ei ainakaan oo läpinäkyviä luomia...
        ja sit myös nuo värit, niin ei kannata kyllä kahta vuotta ainakaan samalla tuubillisella värjätä..vuottakin jo itse harkitsisin..

• värjää itse?
        joo.. kirjoitti:

onhan se totta että on halvempaa värjätä itse, mutta miten saat esim. itse laitettua värin ripsiin??? silmän kun pitää olla kiinni ja mulla ei ainakaan oo läpinäkyviä luomia...
        ja sit myös nuo värit, niin ei kannata kyllä kahta vuotta ainakaan samalla tuubillisella värjätä..vuottakin jo itse harkitsisin..

Kun itse värjää ripset niin ei niitä silmiä tarvitse kiinni pitää. Levitä siveltimellä tai pestyllä ripsiharjalla tai vaikka sillä sekoitustikulla väri ripsiin ihan silmät auki. Ei ole vaikeaa. Pitää vain varoa ettei sitä sotkua mene silmiin, se kirvelee. Ja vaseliinia tms kannattaa levittää silmien ympärille suojaksi jos sivellin harhailee, ei tarvitse mitään suojalappuja kun silmät auki värjää ripset.

Eipä ne värituubit miksikään säilytyksessä mene, väriä otetaan sopiva määrä sekoituskippoon ja suljetaan korkki hyvin. Ei sinne mitkään pöpöt ehdi, ei ainakaan hirmumäärä. Hapete laimenee pikkuhiljaa (hapettuu), sen takia se pullo kannattaa uusia vuosittain.

• Ninne*

jos värjäis ite mut aattelin että kun en koskaa oo värjänny ni menis eka jollekki ammattilaiselle.samal siinä näkis miten se tapahtuu koko prosessi :)

niitten värien kanssa lotraaminen vähän hirvittää,jos niist tuleeki ihan kamalna väriset.ripsistä halusin mustat ja kulmista vaaleen ruskeet kun ne on niin vaaleet et hyvä jos niitä ees näkee! ;)

hair cattiss saa hiusten värjäyksen yhteydessä kulmien ja ripsien kestovärjäyksen.. eli taidanpa sinne hipsiä.on toi hiusten värjäyksenki aika taas koittanu!

• ...

joo kannattaa iteki opetella värjäämään, mutta toisaalta kosmetologit käyttävät ammattilais-tuotteita, joten värjäykset kestävät huomattavasti pidempään.

• Kauneuskeskus HR

Moi,

Kauneuskeskus HR:ssä (Vesijärvenkadun ja Hämeenkadun kulmassa) on aivan ihana pirteä kosmetologi, Kirsi Tonder. Suosittelen todella lämpimästi! Ripsien ja kulmien värjäys maksaa hänellä 18 e. Lopputulos on siisti enkä ainakaan itse ole koskaan saanut itse värjäämällä yhtä kestävää ja tasaista tulosta kuin kosmetologilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3614
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1971
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      225
      1315
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1186
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      108
      1036
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      1001
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe