Toiset tykkäävät pyöreistä naisista ja toiset langan laihoista.Merkitseekö sinulle ensin paino vai itse ihminen? Mitä mieltä olet?Itse olen pyöreä.
Paljonko nainen saa painaa???
16
4844
Vastaukset
- sopivasti.
Mutta se ei riitä. lisäksi ei saa tulla helposti raskaaksi, pitää olla antelias, osata kokata.Olla mieluiten yhden naisen mies...vapaa entisestä.Taloudellisesti ja psyykkisesti vakaa. Ja vielä kerran antelias, mutta vain minulle.
- sopivasti(suunnilleen)
Sopivasti voi tarkoittaa 50-120 kiloon.
- Adamantium
Olen kyllä melko varma että yhden naisen mies ei tule kovin helposti raskaaksi :)
- miehestä
Nainen saa painaa sen verran kun mies jaksaa kantaa.
- riski mies lihavan ?
Pitää ottaa joku teräsmies jos on lihava nainen.Tai sitten lihavan pitää laihduttaa jos mies on hiiri?
- Don Corleone
Ei paino oo tärkeetä vaan muoto. Itse esim en tykkää langanlaihoista kakkosnelos-huippumalleista. Tiimalasin muotoinen vartalo on huomattavasti sexympi. Painolla ei oo suurta väliä mun mielestä, jos muodot on kohdallaan.
- tässä__
`Kertoisin, mutta vastasitkin jo kysymykseesi itse, hassu.
- Asiasta huvittunut
massa ei ole ollut osa itse ihmistä?
Mielestäni nainen on fyysisesti kauneimmillaan, kun BMI 20-25 välillä ja kurvit kohdallaan.
Merkitseekö sinulle ensin paino vai itse ihminen?
- Paino ei merkitse minulle paljoakaan, jos luonteenlaatu, elämänasenne ja arvomailma on kohdallaan.- werneri
alkaa olemaan aikamoinen turn-off jos nainen painaa enemmän kuin minä.
- Lapanen
No eikö se ole että mies painaa enemmän kuin nainen? Siis "yleiskäsityksen" mukaan. Mutta ainahan sitä voi miestä syöttää, että itse näyttää hoikemmalta. :P No ei, eiköhän se riipu ihan miehestä... Paljon miehen sitten pitää painaa??? :O
- mie vaan
itse painoin 10 kg enemmän kun mies, mutta se olikin niin laiha että vähän häijyä teki: 180cm ja 60kg.
ite olen 170cm niin että enhän mä hoikka ole, mutta mielestäni näytän hyvältä tälleen :)
se riippuu naisilla siitä että mitä vartalotyyppiä on. jos kaikki kertyy vyötärölle niin pienikin ylimäärä näyttää pahalta.
- Heebo
Ihminen merkitsee tietenkin ensin. En liioin pidä pientä pyöreyttä automaattisesti inhottavana. Yksi "tutun tuttu" on 163 cm ja painaa n. 80 kg, eikä silti ole mielestäni epämiellyttävän näköinen, ihan seksikäskin vaikka onkin selkeästi ylipainoinen.
Jotkut taas näyttävät vähemmilläkin kiloilla aika kammotuksilta. Se on siis tapauskohtaista kuinka paljon kukin nainen saa painaa.- workerboy
olen aika pieni poika mutta ihailen suuria tätejä.
- ...
workerboy kirjoitti:
olen aika pieni poika mutta ihailen suuria tätejä.
Olen 170 / 78, pienet rinnat, kauniit kasvot, pyöreä muuten. Monet miehet ovat kiinnostuneet vaikkakin ovat itse ns. urheilullista sorttia, itse haluan miehekkään miehen joka pitää minusta juuri tälläisenä kuin olen:)
- pläts
Jos nainen haluaa ratsastaa päällä mutta ukolta lähtee henki kun se rojahtaa päälle, niin silloin nainen painaa liikaa.
Ihanteellista olisi että naisen paino on semmoisessa suhteessa miehen lihaksiin että tämä jaksaa nostaa lemmittynsä edes kynnyksen yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797