minkä ikäinen, olisi nuorin naispuolinen, jonka kanssa a) seurustelisitte? b) harrastaisitte seksiä?
galluppi 27-29veeMiehille
21
3001
Vastaukset
- QED*
16 vuotias!
- vaikka
..18 vuotias taitaa olla täysi-ikäinen :)
- Joo!
Seksiä niin nuoren kun laki sallii, ja suhde about 23 vuotiaasta ylöspäin, riippuu vähän elämäntilanteesta.
- ???
Joo! kirjoitti:
Seksiä niin nuoren kun laki sallii, ja suhde about 23 vuotiaasta ylöspäin, riippuu vähän elämäntilanteesta.
jos laki sallisi, niin vaikka 6-vuotiaan kanssa vai?
- Jarski
??? kirjoitti:
jos laki sallisi, niin vaikka 6-vuotiaan kanssa vai?
Missä valtiossa elät? Meillä täällä Suomessa seksin alaikäraja on lain mukaan 16 vuotta.
- ???
Jarski kirjoitti:
Missä valtiossa elät? Meillä täällä Suomessa seksin alaikäraja on lain mukaan 16 vuotta.
Kysyinkin, entä jos ikärajaa ei olisi? Onko teillä miehillä oikeasti mitään rajaa, vai rangaistuksen uhkako vain pitää käytöksenne jonkinlaisessa kurissa?
- rajaa
??? kirjoitti:
Kysyinkin, entä jos ikärajaa ei olisi? Onko teillä miehillä oikeasti mitään rajaa, vai rangaistuksen uhkako vain pitää käytöksenne jonkinlaisessa kurissa?
Eikhän se tuo 16 wee ole.
- ???
rajaa kirjoitti:
Eikhän se tuo 16 wee ole.
että laki määrää? Muutenko voisi käyttää kyllä nuorempiakin hyväkseen?
- etkö
??? kirjoitti:
että laki määrää? Muutenko voisi käyttää kyllä nuorempiakin hyväkseen?
osaa lukea edellistä viestiä.
- ???
etkö kirjoitti:
osaa lukea edellistä viestiä.
ja siksi tuo kysymys.
Kyllä se seksin harrastamisen tulee pysyä lain sallimissa rajoissa.
Seurustelusuhde vaatiikin sitten hieman enemmän henkistä kypsyyttä, joten seurustelu voisi tulla kyseeseen ehkä jostain 22:sta ylöspäin 40:een asti.- k.....
Seksi alaikäraja 18 vuotta, seurustelu 22 vuotta
- sanotaan
a)seurustelu 19v b)seksi 18v
- tässä sitte
Sex 17, seurustelu about 20
- Mies 1977
a) seurustelu 20 v.
b) seksi 16 v.
Tuo seurustelu toki ei riipu niinkään naisen iästä, vaan henkisestä kypsyydestä. Kuten kaikki tietävät, osa jopa 18-vuotiaista naisista osaa käyttäytyä kuin aikuiset, toisaalta löytyy niitä 30-vuotiaita "teini"tyttöjäkin. Sellaisten kanssa ei pysty seurustelemaan.- oli kuin
mun vastaus tähän. Eli täysin samaa mieltä.
- Hoose
Seurustelu: 21-22 vuotias
Seksi: vaikea sanoa, eihän sitä ikää aina edes kysy. Sanotaan yli 18 vuotta. 16v on valmista kauraa niitettäväksi,tuo seukkajuttu onkin jo vähän pahempi,varmaankin jtn. 20v alkaa oleen jo siinä kipurajoilla,ei sen nuoremman juttuja jaksais kuunnella kovin pitkään.Tosin ihmisetkin on erilaisia,eipä mua mitkään sosiaaliset paineet estäis hengailemasti nuoremmankaan kans,vittu mua kiinnosta pätkänkään vertaa mitä muut musta ajattelee.
- m27
Seurustelu 25 v ja seksi 20 v...
- 20weejokumies
seksi: 16v
seurtustelu: 18v.. Riippuu tietysti kypsyydestä. - MinäMies
on ihan tapauksesta kiinni.
Tänä vuonna nuorin kenen kaa oon ollu pedis oli 19. Tietty nuorempana ollu nuorempiiki. Ite en oikeestaa tosta iästä nii perusta. Jos viihtyy jonku ihmisen kans nii miks se ois iästä kii? Tietty sinänsä täysikäsyys on toivottavaa. En kyl yleensä ihan ekaks kysy gimmalt minkä ikänen se on. Kuha juttu luistaa ja on mukavaa seuraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685