Pitäiskö toi lista viedä poliisille?
http://www.turkku.com/poll/karmeat.php
Onhan siellä joitakin, jotka eivät kuulu listalle, mutta mielestäni monet tapaukset aika selviä. Jotkut varmaan vanhentuneita jo.
Ei jaksa kiinnostaa?
Biisiraiskauksia!!!
3
388
Vastaukset
- Kuunkulkija
valintoja. Samaa mieltä että kymmenen kärjessä sais pirättää ja vierä poliisilaitokselle raudoissa. Tosin Kansalla on kyllä muita hyviä biisejä ja esityksiä kun noi jotkut käännösbiisit. Mutta kyllä sen saisi pirättää jo tuosta yhdestäkin.... on se niin kauhee esitys. Niin, voihan sen Kansan päästää pois sitten muutaman päivän päästä että pääsee taas viihdyttään noilla muilla biiseillä.
- tuota...
onko se laulajan syy, jos sanoittaja/kääntäjä tekee typerät sanat?
- Kuunkulkija
tuota... kirjoitti:
onko se laulajan syy, jos sanoittaja/kääntäjä tekee typerät sanat?
jos se laulaja suostuu esittämään ne. Jos taas rahan takia niin se ei ole kunnianhimoa musiikin suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329