Olemme kihloissa oleva pari, seurusteltu on 7 vuotta.Ikää meillä on 25 ja 27 vuotta. Kaikki oli vielä eilen hyvin, luulin eläväni maailman parhaan miehen kanssa. Kaikki alkoi siitä että mieheni jäi kiinni valehtelusta. Loppu huipentui siihen, että hän on useampaan otteeseen harrastanut seksuaalista kontaktia kännipäisään parhaan ystävänsä kanssa joka on mies ja kihloissa parhaan ystäväni kanssa. Tähän tämä riemu ei lopu vaan hän on kokeillut pilveä ja polttanut tupakkaa vaikka nämä asiat ovat minulle ehdoton ei ja niin luulin hänellekkin olevan. Nyt kun kaikki valheet on paljastuneet en tiedä mitä tehdä. Jatkaakko vai lopettaa? En enää voi olla varma, että hän on edes hetero. Luottamus on mennyt ja tunnen itseni petetyksi. En tiedä pystynkö koskaan rakastelemaan tai edes näyttäytymään alasti hänelle. Miten jatkan? Rakastan häntä ja meillä on ollut hyvä suhde. Nyt kaikki näyttää olevan mennyttä.
Miten jatkaa?
1
812
Vastaukset
toteutuukohan teidänkin kohdallanne se, että seitsemäs vuosi on erityisen vaikea.
Täältä tuskin saat oikeita ohjeita oman elämäsi tärkeisiin ratkaisuihin. Ne on tehtävä itse. Haluaisin kuitenkin näin täti-ihmisenä lohduttaa sinua ajatuksella, että olet vielä nuori ja sinulla on rajattomasti mahdollisuuksia edessäsi. Myös tilaisuuksia etsiä ja löytää itsellesi "se oikea", ellei kihlattusi olisikaan hän.
Ehkä nyt on sinun aikasi pysähtyä miettimään, mitä ihan oikeasti haluat omalta elämältäsi.
Hyvää jatkoa sinulle ja rohkeutta sinulle oikeiden ratkaisujen löytämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651