Pakettiauton kuljettaja

Elli tarttuu rattiin ;)

Hei kaikki kullanmurut, täällä eräs elli on aikeissa kuljetusalalle, pakettiauton ratin taakse. Koska en löytänyt kuljetusalan keskustelupalstaa tuolta työpaikat-osion alta, niin kysyn täältä sitä että mitä olette pakettiauton kuljettajat pitäneet jakeluhommista? Etenkin nyt kaikki alan Naiset, kertokaa kokemuksistanne :)

2

2034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakeluauton ex-kuljettaja n...

      Raskasta ja stressaavaa, riippuu tietenkin mitä jakaa. Ehkä leipäajot ovat kevyempiä, mutta alkavat aamuyöllä, ennenkuin tiet on aurattu lumesta. Itse ajoin vaihtomattoja ja kiirettä piti ja iltapäivää kohti matot alkoivat painaa uskomattoman paljon. Vaihdoin alaa kokonaan pois kuljetus hommista ja teen nyt kevyttä stressitöntä ja samanpalkkaista työtä sairaalassa.

    • Tosiaan tervetuloa alalle mutta aika raskasta tää välillä on. Itse olen ollu alalla 13 vuotta ja pidän työstäni. Itse kuskaan pääasiassa sanomalehtiä yöllä tai sitten ruokaa päivällä. Kysele lisää jos kiinnostaa [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1826
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1635
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      22
      1486
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      106
      1440
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      78
      1283
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      993
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      55
      947
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      52
      891
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      63
      857
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      61
      848
    Aihe