Hei kaikki kullanmurut, täällä eräs elli on aikeissa kuljetusalalle, pakettiauton ratin taakse. Koska en löytänyt kuljetusalan keskustelupalstaa tuolta työpaikat-osion alta, niin kysyn täältä sitä että mitä olette pakettiauton kuljettajat pitäneet jakeluhommista? Etenkin nyt kaikki alan Naiset, kertokaa kokemuksistanne :)
Pakettiauton kuljettaja
2
2233
Vastaukset
- jakeluauton ex-kuljettaja n...
Raskasta ja stressaavaa, riippuu tietenkin mitä jakaa. Ehkä leipäajot ovat kevyempiä, mutta alkavat aamuyöllä, ennenkuin tiet on aurattu lumesta. Itse ajoin vaihtomattoja ja kiirettä piti ja iltapäivää kohti matot alkoivat painaa uskomattoman paljon. Vaihdoin alaa kokonaan pois kuljetus hommista ja teen nyt kevyttä stressitöntä ja samanpalkkaista työtä sairaalassa.
Tosiaan tervetuloa alalle mutta aika raskasta tää välillä on. Itse olen ollu alalla 13 vuotta ja pidän työstäni. Itse kuskaan pääasiassa sanomalehtiä yöllä tai sitten ruokaa päivällä. Kysele lisää jos kiinnostaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467