Kysymys salarakkaille

Vaimo Raskaana

Ryhtyisitkö salarakkaaksi miehelle, jolla on pieni lapsi kotona ja vaimo viimeisillään raskaana?

Jos et tietäisi tätä faktaa heti niin jatkaisitko salarakkaana olemista saatuasi tietää, että ukkomiehellä on kotona kaksi lasta, joista nuorempi on muutaman viikon ikäinen?

9

1824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tara

Olin rakastunut mieheen, jolla oli 4- ja 5-vuotiaat lapset sekä aviovaimo. Olin aivan päästäni sekaisin ja tunteideni vietävissä, ja suunnittelimme kahdenkeskeistä tapaamista mökillä tms. hiljaisessa paikassa.

Eräänä kauniina päivänä (tuohon mennessä olimme kirjoitelleet miehen kanssa sähköpostia pari kuukautta) omatunto heräsi horroksestaan. Se tapahtui keskellä luentoa. Ryntäsin ulos luentosalista, soitin miehelle, ja kerroin etten kertakaikkiaan pysty "hoitelemaan" kahden lapsen isää. Nämä pienet lapset tarvitsevat isäänsä huomattavasti enemmän kuin minä. Löydän milloin tahansa uuden miehen - lapset eivät tule saamaan uutta isää.

Eli näin minun tilanteessani. Luulisin, että vastaisin kieltävästi kysymykseesi. Mutta myönnän, ettei tunteiden huumassa aina tule ajateltua itsekkäitä tarpeitaan pidemmälle. Minä onnistuin onneksi viheltämään pelin poikki ennen kuin kaikki olisi särkynyt. Toivotaan, ettei tulevaisuudessa tule enää mokailtua.

• kaisa

olen ihastunut tällä hetkellä mieheen, kellä on 3 lasta ja avovaimo. itelläni 2 lasta ja aviomies. soitellaan, viestitellään ja tavataan silloin tällöin..ei tiedetä mitä tästä tulee kun molemmilla aika hankala tilanne kotipuolessa..

• Anneh
        kaisa kirjoitti:

olen ihastunut tällä hetkellä mieheen, kellä on 3 lasta ja avovaimo. itelläni 2 lasta ja aviomies. soitellaan, viestitellään ja tavataan silloin tällöin..ei tiedetä mitä tästä tulee kun molemmilla aika hankala tilanne kotipuolessa..

...kuten sinulle on tapahtunut, on tapahtunut jo niin monille jo aikojen alusta. Se menee ohi, sillä puhun kokemuksesta. Useita ihastuksia elämäni varella. Kielletyt hedelmät...ei johda koskaan lopullisesti hyvään.
        Ajattele niitä lapsiraukkoja, jotka voivat pahimmassa tapauksessa menettää isän...mutta ajattele hyvillä mielin, ettei ainakaan sinun takiasi niin pääse käymään. Jos se ukko on sellainen vastuuntunnoton häntäheikki luonne, ettei voi olla pettämättä...hän pettää sinuakin joskus ? Mutta ihastumisiltahan ei voi välttyä. On aivan toinen asia, mitä niiden kanssa tekee...hyvää jatkoa ; )

• Lottoaja

Minulla on lähes kolme vuotta kestänyt suhde mieheen jolla on kaksi lasta ja avovaimo raskaana.

Tahdomme toisiltamme vain seksiä, ei muuta. Sen vuoksi suhteemme toimii oikein hyvin.

Olemme molemmat onnettomia omissa suhteissamme, mutta velvollisuudentunto omia lapsia kohtaan pitää meidät puolisoidemme luona.

Avovaimon raskautta en näe esteenä fyysiselle suhteellemme.
      Mies on kertonut sen jopa auttavan häntä nyt kun avovaimo on raskaana.

• sun onnettomasta suhteesta miehees en tiedä, mutta jos sun rakastajallaskin on huono suhde vaimoonsa, niin kuin ihmeessä sen vaimo voi odottaa sille kolmatta lasta????

luulis, et jos suhteessa ei oo onnellinen, niin ei takulla menis tekemään enää lisää lapsia.
        vai???

miten on velvollisuudentunto puolisoa kohtaan??
        sellainenkin pitäis olla jossain "sielunsopukoissa".

sit tää uskomaton juttu, et mies on kertonut että auttaa kun vaimo on raskaana.
        miten ihmeessä voi raskaus auttaa yhtään missään asiassa??????

luulis sun (NAISENA??) tajuavan, että raskaana ollessaan on kaikista kamalinta, jos saa tietää, että miehellä on suhde jonkun toisen kanssa.

raukkamaista on myös olla suhteessa, jossa on onneton. muka lasten takia.
        eniten lapsiin sattuu, kun ne huomaa, et kaikki ei oo hyvin vanhempien välillä (jos tapellaan, huudetaan ja tiuskitaan ja raivotaan toisilleen, niinkuin yleensä tehdään, jos kaikki ei oo hyvin keskinäisissä väleissä).
        ei ne idiootteja, joille voi syöttää mitä tahansa pajunköyttä. kyllä ne vaistoaa jo pelkästä ilmapiiristä et kaikki ei oo ok.

tästä rakastajasta tulee fiilis, et se vedättää sua sanomalla olevansa onneton?
        senhän naiset usein "hyväksyy" syyksi pettämiselle.

jokatapauksessa, häpeäisit käytöstäs

• tarinani

Minäkin olen raskaana miehelle jonka luulin rakastavan minua. Meillä on myös yksi lapsi ennestään. Hän kuitenkin jäi törkeällä tavalla kiinni toisista naisista, huom. useita ja nyt me erotaan. En tule koskaan antamaan anteeksi pettämistä, varsinkaan nyt kun olen raskaana. Hän, mieheni tai siis ex mieheni tulee muuttamaan kotoa pois ennen vauvan laskettua aikaa, saan siis aikaa rauhoittua ennen vauvan syntymää.
      On pahinta ja loukkaavinta se, kun tämä toinen / nämä toiset naiset tietävät miehellä olevan perheen ja tietävän avovaimon olevan raskaana. Silti ovat haaroja levittelemässä heti tilaisuuden tullen. He ilmeisesti kuvittelevat olevansa jotenkin avuksi miehelle, mies saa vähän purkaa paineita... "Voi ressúkka miestä, täytyyhän sulle vähän antaa, voi pientä oletko puutteessa...." Sairasta!

Kyllä siinä tulee tunne, että koko miehen kaveriporukka pitää pilkkanaan ja naureskelee vaimoparalle partoihinsa. Mutta minä panin asialle stopin ja päätin erosta. Ja luultavasti koskaan en tule sitä katumaan. Pitäköön naiset mieheni, jota eivät kuitenkaan koskaan tule saamaan kokonaan itselleen, kun ne lapsethan tietysti tulevaisuudessakin vie mieheltä oman aikansa.

• Sinulle toverini

Itselläni oli samanlainen tapaus ollessani raskaana.
        Mies tosin salaili salarakas juttuaan eikä ollut minun tukena raskauden aikana eikä lapsen synnyttyä. Tosi rankkaa oli, koska meillä ennestään oli uhmaikäinen lapsi. Yritä siinä sitten olla täysjärkinen ja hoitaa vauvaa ja toista lasta, miehen rentoituessa salarakkaansa luona. Se mikä minua vi....i kaikkei eniten , oli se että mies eikä salarakas tippaakaan välittänyt miten MÄ hoidan ne kaksi lasta siinä kaaoksessa. Monet onnellisessa parisuhteessa elävät naisetkin saavat raskauden aikaisia masennuksia ja saattavat pahoinpidellä lapsiaan.. No mun oli kuitenkin jaksettava ja jaksoinkin mainiosti.

Tällä hetkellä miehellä ei ole enään ketään vanhoja ystäviä ja omat sukulaisetkin ovat hylänneet hänet. Salarakas on kuvioissa mukana niin kauan kun mies pääsee takaisin kotiin.
        Mies ei vielä kesällä olisi tullut kotiin, mutta viimeisen kuukauden aikana on jo kyselty "saanko tulla".

En tule koskaan ottamaan miestä takaisin, miksi ottaisin olen hyvän näköinen (mm. paremman näköinen kuin se salarakas) ja minulla on miesrintamalla mukavaa vipinää. Miksi ihmeessä pitäisi palata siihen samaan vanhaan parisuhteeseen leikkimään uskollista kun myt saa hyvällä omalla tunnolla deittailla ja vapaatakin on kun mies ja SR hoitavat lapsia.

Jaksamista sinulle! Käytä kaikki tarjolla oleva tuli mitä vaan löydät. Tarvitset sitä. Yritä kiinnostua miehistä vaikka ihan flirttailumielessä sitten kun vauva on vähän isompi. Sitten joskus myöhemmin kannattaa vasta miettiä vakavampaa juttua. Ei sulla mihinkään ole kiire. Pääasia on, että sulla on muutakin ajateltavaa mun tuo sinulle järjestetty kaaos.

Voimia!

• minulla

Tietoisesti ja tarkoitushakuisesti en ryhtyisi salarakkaaksi ollenkaan. Siis pelkkään seksisuhteeseen. Itselleni kävi niin, että ensin rakastua hurahdin varattuun mieheen ja sittemmin minusta tuli ns. salarakas. Miehellä on lapsia, mutta sillä ei ole merkitystä tämän asian kannalta. Vaikka tulisi vielä lisääkin, en oikeastaan välittäisi. Enhän minä niitä lapsia tapaa koskaan. Suhde on mieheen, ei lapsiin.

• takana.

Olin vuoden verran "kakkonen". Miehellä ennestään kaksi pientä lasta, nyt vaimo raskaana. Jätin miehen heti kun sain asiasta tietää. Olis pitänyt jättää jo paljon aikaisemmin. Toisaalta olen kiitollinen raskaudesta, jotta jatkaminen oli mulle mahdotonta ja kun järjellä tiedän, etten sellaista pelimiestä koskaan haluaisikaan. Miehellä menee taas lujaa, kun on "vakihoito" poistunut kuvioista.. Et terveisiä vaan palomiehelle... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe