mikä on miehessä vialla kun tapasin miehen netissä,kirjoteltiin pitkään ja puhe kääntyi seksiin ymsyms.kerroin miehelle etten haluamitään kotia alkaa leikkimään vaan ihan seksipohjalta lähdetään..
minulla on kaksi lasta,olen pyöreä mutta ihan ookoo kuulemma(?!)
no kaveri kävi kerran kahvilla,toisella kertaa katsomassa leffaa ja sanoin silloin ihan suoraan että nyt pannaan ja mies siihen että ookoo...ja nyt...ei mitään...oli hyvä lakanoiden välissä ja olis kiva ottaa uusinta mutta ei mies reagoi tiedusteluihini mitenkään?????
mitään en vaadi mitään muuta en pyydä kun olen paikalla kun ...noh harrastetaan sitä itseään...mikä onkaan se miehen logiikka?
f*****k buddy
9
1334
Vastaukset
- ..............................
Arvelisin että mies on todella hyvännäköinen ja saa kyllä paremman näköisiä kuin sinä, kun sinä taas taidat olla keskivertoa rumempi.
se oli armoton uros niin tottakai sillä on muitakin paremman näköisiä hoitoja ja saa muutenkin toosaa halutessaan joten se kävi vaan testaan sun kyydit ja nappaamassa sulan hattuun.
- allihuuppa
kaveri jaksoi sen maagiset 5 minuuttia...
- Hoocee
Sä et ehkä vaan ollut fuckbuddy sen makuun. Tai sitten mies huomasi kaipaavansa sittenkin vähän jotain romanttisempaa kuin vain "sitä itseään".
- DWDw
Ehkä miestä ällöttää sun lihavuus. Tai ehkäpä miestä ei sittenkään kiinnostanut tuollainen nainen keneltä saa älyttömän helposti. Monet miehet kun eivät kovinkaan paljoa arvosta loppujenlopuksi kevytkenkäisiä naisia. Ehkä se kunnioitus meni siinä. Kyllä se taisi haluta jotain vakavampaa.
- oudokselija
Ei mies halua helppoa, sinun tapauksessasi suorastaan varmaa, naista. Mies haluaa kyllä tuntea ja huomata, että nainen haluaa häntä, mutta mies haluaa nauttia tuosta tunteesta. Jos nainen on liian suorasukainen, mies menettää mielenkiintonsa. Seksi ei ole silloin enää jännittävää leikkiä, vaan kylmä ja mekaaninen toiminto kuin pahvin makuisen einespitsan syönti. Kukapa sellaista haluaisi?
Ehkä häntä hävettää hänen oma "suorituksensa".
Nuoren miehen ja välillä vanhemmankin miehen luonnolle voi ottaa, jos eka kerralla homma menee syystä tai toisesta enemmän tai vähemmän puihin esim. ei seiso tai ns. kolmen minuutin muna(us) iskee....Lukaiseppas yrmion teksti... liittyy aiheeseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000011916290
- akak
Ettet vaan ollut sen miehen mielestä huono pano? Noita on tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685