SSRI LÄÄKKEEN ALOITUS....?!

Aloitin noin puoltoista viikkoa sitten fevarinin annoksella 50mg iltaisin. (toinen kokeilemani lääke)
Nyt minua huolestuttaa jotenkin sellainen lukittunut olo... en oikein halua halata edes miestäni,enkä' keskustella hänen kanssaan...jotenkin en jaksaisi yhtään.jos halaankin häntä, niin se on väkinäistä ja teen sen näytellen. Tällaista ei ole koskaan ollut, vaikkakin masennusta on aika ajoin ilmassa. Ja eilen katsoin leffaa...ja kamalasti itketti yks surullinen kohtaus, mut itku jäi koko ajan kurkkuun...Ihmettelin vähän tätä!!
Haluan jatkaa lääkettä, sillä ahdistukohtaukseni ovat olleet ennen lääkitystä todella pahoja..Mutta kamala jos minusta katoaa rakkaus perhettäni kohtaan. Tuntuu kuin olisin jäässä sisältä.
Kertokaa kokeneemmat että onko tämä aloitukseen liittyviä juttuja, vai jäänkö tällaiseksi jos jatkan lääkettä???!!!
2609
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Aloitin 4vkoa sitten seronil 60mg. Ja ensimmäiset 3vkoa olin aivan "kipsissä".Nyt hieman helpottanut mutta edelleenkin uskon että lääke ei vain vieläkään vaikuta kunnolla.Käytin samaa lääkettä vuosia sitten ja muistan että kyllä ne ensimmäiset pari kk meni "sumussa",sitten alkoi helpottamaan...

Äänestä

tais kirjoittaa sulle ap viestin vahingossa tohon veriryhmäviestiketjuun :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Möykky olo kirjoitti:

Aloitin noin puoltoista viikkoa sitten fevarinin annoksella 50mg iltaisin. (toinen kokeilemani lääke)
Nyt minua huolestuttaa jotenkin sellainen lukittunut olo... en oikein halua halata edes miestäni,enkä' keskustella hänen kanssaan...jotenkin en jaksaisi yhtään.jos halaankin häntä, niin se on väkinäistä ja teen sen näytellen. Tällaista ei ole koskaan ollut, vaikkakin masennusta on aika ajoin ilmassa. Ja eilen katsoin leffaa...ja kamalasti itketti yks surullinen kohtaus, mut itku jäi koko ajan kurkkuun...Ihmettelin vähän tätä!!
Haluan jatkaa lääkettä, sillä ahdistukohtaukseni ovat olleet ennen lääkitystä todella pahoja..Mutta kamala jos minusta katoaa rakkaus perhettäni kohtaan. Tuntuu kuin olisin jäässä sisältä.
Kertokaa kokeneemmat että onko tämä aloitukseen liittyviä juttuja, vai jäänkö tällaiseksi jos jatkan lääkettä???!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu