Kokemusta corollan alukoneeseen,laitettavasta säteilylämmittimestä.Riittääkö teho pakkasilla.Vai saako siihen letkulämmitintä.Toyotalla tarjoavat vaan sitä säteilylämmitintä,haaroitusjohdon kanssa 360 egee
Onko kellään
6
1303
Vastaukset
ei tee yhtään mitään. Hanki letkulämmitin ja asenna se OIKEIN. Pian 17 -vuotias letkulämmittimeni toimii vieläkin moitteettomasti.
- kuinkas?
Kuinkas meinasit asentaa sellasen esim. uuteen Corollaan? En minä ainakaan uskaltaisi porata moottoriin reikää isoa ja pultata lämmitintä itse, takuukin menee samalla..Paikkaa tälläisellehan ei siis nyky Corollassa ole, eli eipä ole vaihtoehto.
- toimii
Säteilylämmittimen teho on pienempi kuin vesitilalämmittimen. Sitä täytyy siksi käyttää noin 1.5x pidempään. Se ei lämmitä lohkoa koskaan yhtä lämpimäksi kuin perinteinen mutta toimii kuitenkin. Kovillakin pakkasilla huomaa että lämmitin on ollut päällä.
- tate
Kyllä riittää teho kun pidät sitä 1,5-2 kertaa pisempään päällä kuin normaalia lämmitintä. Lämmittimen tarkoitus ei ole lämmittää moottoria käyntilämpötilaan vaan estää vaurioitten syntyminen ja pienentää päästöjä ja kulutusta alkuminuuttien aikana.
- kaikkiin paitsi
1,4 dieseliin ja siihenkin löytyy ainakin Defalta lämmitin, joka liitetään moottoriin kahdella letkulla.
- mutta
se alumiinimoottorin lohkolämmitin on juuri säteilylämmitin eikä vesitilassa lämmittävä malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756