Onko kellään

Japa

Kokemusta corollan alukoneeseen,laitettavasta säteilylämmittimestä.Riittääkö teho pakkasilla.Vai saako siihen letkulämmitintä.Toyotalla tarjoavat vaan sitä säteilylämmitintä,haaroitusjohdon kanssa 360 egee

6

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tee yhtään mitään. Hanki letkulämmitin ja asenna se OIKEIN. Pian 17 -vuotias letkulämmittimeni toimii vieläkin moitteettomasti.

• kuinkas?

Kuinkas meinasit asentaa sellasen esim. uuteen Corollaan? En minä ainakaan uskaltaisi porata moottoriin reikää isoa ja pultata lämmitintä itse, takuukin menee samalla..Paikkaa tälläisellehan ei siis nyky Corollassa ole, eli eipä ole vaihtoehto.

• toimii

Säteilylämmittimen teho on pienempi kuin vesitilalämmittimen. Sitä täytyy siksi käyttää noin 1.5x pidempään. Se ei lämmitä lohkoa koskaan yhtä lämpimäksi kuin perinteinen mutta toimii kuitenkin. Kovillakin pakkasilla huomaa että lämmitin on ollut päällä.

• tate

Kyllä riittää teho kun pidät sitä 1,5-2 kertaa pisempään päällä kuin normaalia lämmitintä. Lämmittimen tarkoitus ei ole lämmittää moottoria käyntilämpötilaan vaan estää vaurioitten syntyminen ja pienentää päästöjä ja kulutusta alkuminuuttien aikana.

• kaikkiin paitsi

1,4 dieseliin ja siihenkin löytyy ainakin Defalta lämmitin, joka liitetään moottoriin kahdella letkulla.

• mutta

se alumiinimoottorin lohkolämmitin on juuri säteilylämmitin eikä vesitilassa lämmittävä malli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50