Piip.
Sulla piippas känny. Mä laitoin viestin.
Sä oot semmoinen, ettet sä heti vastaa. Ehkä aikojen (muutamien päivien päästä).
Mutta kertokaapa, miksi mies ei heti vastaa. Totuus riittää, unohtakaa lepertelevät tarut.
Viesteihin vastaaminen
23
17765
Vastaukset
- Hoocee
Ei sitä aina heti ehdi tai viitsi, ja sitten koko homma saattaa vähäksi aikaa unohtua. Mutta mitä tuosta, harvoinpa asia on tulenpalavan kiireellisen tärkeä. Lisäksi jopa nykypäivänä toiset kuuluvat ihmisiin, jotka eivät ahdistu ihan hirveästi, vaikka känny ei olekaan päällä 24/7. Minä ainakin suljen tai laitan puhelimen äänettömälle tai en pidä sitä mukana ollenkaan, jos olen nukkumassa, saunassa, suihkussa, elokuvissa, illallisella tai haluan vain olla rauhassa. Ei kenenkään velvollisuus ole olla tavoitettavissa kaiken aikaa. Tai ehkä jos on joku ydinaseiden avaimia vartioiva agentti tai jotain, mutta aika harva on.
- sama
ongelma mutta toistepäin, eli tyttö vastaa mun laittamiin, mutta hitaasti ja ei ole pahemmin itse laitellut ;(
- tyyttöö
Sit mulla lisäksi on muitakin miehiä, joille voin laittaa viestiä. Saattaa esiintyä samaa ongelmaan heidäki kans. Mutta toisaalta sit joku tyyppi voi olla sellainen, et soittelee kyllä mulle. Sano, että ei jaksa laittaa viestiä.
Miksei sitä jaksa? - ahistaa
tyyttöö kirjoitti:
Sit mulla lisäksi on muitakin miehiä, joille voin laittaa viestiä. Saattaa esiintyä samaa ongelmaan heidäki kans. Mutta toisaalta sit joku tyyppi voi olla sellainen, et soittelee kyllä mulle. Sano, että ei jaksa laittaa viestiä.
Miksei sitä jaksa?kun tekis mieli olla koko ajan yhteydessä tähän tytsyyn, mutta en viittis olla koko ajan itsekään viestä laittamassa, kun menee niin yksipuolikseksi tuo viestittely, tuntee helposti itsensä hölmöksi. Ei vaan mahda mitään, sillä toinen on koko ajan mielessä ja miettii se toinen mahdollisesti itsestään ajattelee.
- Hape
tyyttöö kirjoitti:
Miksei sitä jaksa?Sormet on kuin nippu tuota...'niitä'
ja vanhanmallin känny,,olen aika hidas kirjottaan.
Vastaaminen riippuu tyypistä, minullakin monenlaisa tässä asiassa. Itse pyrin kyllä vastaamaan tai soitan. Joku ei vastaa koskaan, ottaa vaan puheeksi kun nähdään. Pikäaikainen naistuttava vastaa aina heti iloisena, saa minut hyvälle tuulelle.
Eräs vastaa aivan muusta asiasta kuin ehkä kysyin.
Joku taas tosiaan päivien päästä..olen pohtinut samaa että miksei vastaa. Ainakin jos viestissä kysyn jotain, on outoa ellei vastaa.
Minulla välitystiedot päällä niin näkee et viesti mennyt.
Sama on s. posteissa.. toiset vastaa toiset ei
- nannukki
Mun kokemus on että jos miestä kiinnostaa se vastaa suht heti ja jos ei niin ei välttämättä ollenkaan. Muhun piti yhteyttä yks kundi päivittäin puolen vuoden ajan ja lopetti kuin seinään, luulenpa että löysi uuden ja mulle ei ole enää väliksi vastata ollenkaan!
- Mies.
Teen tietoisesti niin, että en ole aluehälytyskeskus, joka vastaa aina ja heti.
Jos joku pääsee tottumaan, että vastaus viestiin tulee minuutin kuluessa, niin silloin tunnin odotus on jo katastrofi vastausta odottavalle.
Vastaaminen kohtuullisen ajan kuluessa on normaalia ja joskus tekee mieli pitää "puheliton" päivä kaiken puhelinrumpan ympärillä.- hermot riekaleina
todella olla vastaamatta,on tullu mieleen kun jotkin ei tajua että ei aina jaksa päivystää.Kriisikeskus on sitä varten!
- Asiasta huvittunut
Jos luennolla tulee viesti, en varmasti ala näpyttelemään mitään vastausta. Ajattelen, että vastaan myöhemmin. Sitten unohdan koko viestin (varsinkin jos se on täysin tyhjänpäiväinen "Moro mitä kuuluu?"). Saattaa kestää parikin päivää, ennen kuin tulee toinen viesti. Vasta tällöin huomaan lähettämäsi viestin uudelleen ja vastaan.
Syitä on monia.- näkökulma
Jos viesti on tärkeä ja kiireellinen, soitan. Jos ei, lähetän tekstarin enkä oleta, että siihen vastataan saman tien tai edes tuntien kuluttua. Ihmisillä on kaikenlaista, itsekin unohdan joskus vastailla tekstareihin. Tämä on mielestäni enemmän luonne- kuin sukupuolikysymys.
- piti tietysti
näkökulma kirjoitti:
Jos viesti on tärkeä ja kiireellinen, soitan. Jos ei, lähetän tekstarin enkä oleta, että siihen vastataan saman tien tai edes tuntien kuluttua. Ihmisillä on kaikenlaista, itsekin unohdan joskus vastailla tekstareihin. Tämä on mielestäni enemmän luonne- kuin sukupuolikysymys.
vastata eikä tuohon johon vastasin.
- Lyyli
kovin tärkeä henkilö hänen elämässään, ajattelen.
Mene ja tiedä.. - tuuli-juulia
Mulla ainakin on tuttavapiirissä paljon ihmisiä, jotka ei vastaa heti...ei ehdi, ei muista jne. Mutta vastaavat kuitenkin, ja ovat ystäviäni/kavereitani, ja haluavat olla. En itsekään aina heti vastaa, kuka vastais vaikka saunassa, luennolla tms. Ihastuksenikaan ei aina vastaile, ja siitä alkuun kuvittelin, ettei sitä kiinnosta, mut ollaan puhuttu asiasta ja nyt jo tiedän että siitä ei ole kyse. Huvittavaa kyllä, että jos mä en heti vastaa hänelle, hän alkaa kysellä oonko suuttunut...miehen logiikkaa ;)
- xor
Ei kukaan pysty vastaamaan heti. Mulla on kännykkä yleensä repun pohjalla josta sitä ei kuule helposti. Viimeistään akkua ladatessa huomaan jos joku on yrittänyt viestitellä. Muuttaisin toki kännykän seurantaa jos saisin muutakin kuin kaupustelu soittoja ja MMS mainoksia. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että alkaisin töissä tai bussissa tekstiviesteihin vastaamaan.
Olen kai vanhanaikainen, kun ajattelen, ettei tekstiviesti ole puhelimen oikea käyttötapa tärkeissä ja kiireellisissä asioissa. Kaipaamasi totuus voi olla vaikka:
1) Mies ei katso puhelintansa
2) Mies unohtaa viestin
3) Mies ei pidä tekstiviesteistä
4) Miehellä on kiireitä
5) Miehen mielestä viestisi ei ole kiireellinen
6) Mies ei halua olla tekemisissä kanssasi
7) Miehelle viestittelysi on se ja sama
8) Mies on harkitseva ja miettii vastausta kauan
9) Mies ei ymmärrä mitä pitäisi vastata- lesson uno ja
2) Mies unohtaa viestin
4) Miehellä on kiireitä
9) Mies ei ymmärrä mitä pitäisi vastata
siis miehen aivot ei vaan toimi? *|*
ja ps: ei varsinkaan sitten jos toinen ei kiinosta pätkääkään! vain ihastunut mies vastaa jos ei nyt heti!
siis mitä opimme tästä hyvät naiset?
elkää vastatko enää eläkä lähettä teksti viestejä kellekkään tyypille! - viel täs
lesson uno ja kirjoitti:
2) Mies unohtaa viestin
4) Miehellä on kiireitä
9) Mies ei ymmärrä mitä pitäisi vastata
siis miehen aivot ei vaan toimi? *|*
ja ps: ei varsinkaan sitten jos toinen ei kiinosta pätkääkään! vain ihastunut mies vastaa jos ei nyt heti!
siis mitä opimme tästä hyvät naiset?
elkää vastatko enää eläkä lähettä teksti viestejä kellekkään tyypille!1) Mies ei katso puhelintansa
2) Mies unohtaa viestin
4) Miehellä on kiireitä
9) Mies ei ymmärrä mitä pitäisi vastat
ps: jos suhde on alkuvaiheessa ja mies on tuollainen niin vain välinpitämätön tyyppi toimii noin.
siis se ei ole rakastunut saatikka ihastunut sinuun! muistakaa naiset! - xor
viel täs kirjoitti:
2) Mies unohtaa viestin
4) Miehellä on kiireitä
9) Mies ei ymmärrä mitä pitäisi vastat
ps: jos suhde on alkuvaiheessa ja mies on tuollainen niin vain välinpitämätön tyyppi toimii noin.
siis se ei ole rakastunut saatikka ihastunut sinuun! muistakaa naiset!Olette te naiset sitten hassuja. Eihän noista kohdista välinpitämättömyyteen liity muuta kuin 1, (4), 6 ja 7. Suhdettakin vissiin kannattaa hoitaa muilla välineillä kuin tekstareilla, ja miehen rakastumista ja ihastumista päätellä jostain muusta kuin tekstariin heti vastaamisesta.
- vilperi
vittuuntuneeksi, jos saan tekstiviestin. se on niin v-mäistä näpytellä sitä masiinaa. miksi et hyvä tyttö soita?
- Love me!!!
Joo joo tuttua on!
Mies ei viitsi / ehdi / voi / muista (kuulemma!) vastata. Korviani myöten pihkassa häneen olen, häntä voin tavata olosuhteiden takia ani harvoin, siksi viestit.
M i n ä en voi häntä koskaan unohtaa. Asian ydin on siksi: Hän voi minut unohtaa = Ei rakasta.
Vastaamatta jättäminen tarkottaa siis sitä ettei rakasta.
Niin se vaan menee...- tuuli-juulia
Tuttua mullekin tollanen mieliala; nykyään mies aika hyvin vastailee kun tietää että mä niin odotan, mut sitten välillä iskee sellanen olo, että kun se ei tekstaile muuten vaan, niin se ei välitä. Vaik tietää, että se ei viestittele jos ei oo asiaa, eli yleensä se kysyy jotain, jos on kysyttävää.
Mut kun voi nähdä olosuhteiden takia vain harvoin, tulee epävarmuus välillä ylipääsemättömäksi.
Sit oon huomannu "omassa tapauksessani" sellasen jutun, että jos kaikki on ok, eikä oo kauan siitä kun on nähty, mies viestittelee harvemmin, mut jos se vähänkin epäilee että mä en enää oo kiinnostunut/oon suuttunut, niin kyllä tulee viestejä, samoin jos on pitkä tauko tapaamisissa.
Mut enpä tietenkään tiedä, miten kauan te ootte tunteneet ja miten vakava suhteenne on, kun jo rakastamisia mietit. Mä en vielä mieti sellasia tässä vaiheessa juttua, joten ehkä siks en niin huolestu, jos viestittelyssä on taukoja. Mitä tulee tapahtumaan, sen aika näyttää... Mies voi ajatella sinua ilman kännykkääkin. Niinhän sitä sanotaan että mies ei osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa.
Minua ainaki nyppii kun joku laittaa tekstiviestin kesken työpäivän jossa kertoo vaan kuulumisia. Sen vastaaminen saa odottaa työpäivän päätökseen tai ainaki ruokkikseen.
Mies vaan on sellainen että tahtoo tehdä työnsä kunnolla ja paneutua siihen joko kunnolla tai ei ollenkaan.
- janus
hyvinkin olla että mies on kiireinen...ihan riippuu viestin sisällöstä!mä nim itse vastaan aina jos saldot sallii...onhan niitäkin jotka eivät viitsi vaivautua mutta eihän se niinkään ole että aina olisi kiinnostuksen puutteesta kyse!
- Rosiered
Moi mulla on taas sellanen juttu että mua ei jaksa kiinnostaa sellanen tyyppi joka koko aika soittelee tai piippailee tunnen itseni ahdistuneeksi jos jätkä koko aika soittelee ja kyselee mites sulla on menny kun sanon et on hieman kiireitä niin pitäisi ymmärtää et on todellakin kiireitä.
Tää voi johtua kun olen kasvanut ukkojen kanssa ;-)
En itekkään oo sellanen et ukon pitäisi heti rynnätä puhelimeen
tai alan epäillä sen rakkautta jne... Tykkään et no sit kun ei oo kireitä niin soita tai textaa et ei tollasesta viel kantsi panikoida ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549