moi. eli mulla on ongelmana silmän sisärajauksen pysyminen.. alaluomelle laitan kajaalia sisäpinnalle, mutta en saa sitä pysymään hyvänä.. alaripset on olemattomat niin en voi käyttää alhaalla ripsaria niin luomen ulkopuolelle ei oikeen mun mielestä voi rajauksiakaan tehdä.. kertokaas mikä kajaali on hyvä tai miten vois tehdä ulkopuolelle siistin rajauksen..
sisärajaus..
4
838
Vastaukset
- Meikkihullu
Ei kai alaripsien tarvi pitkät ollakaan.. Itse käytän kajalia alhaalla ,oli ripsaria tai ei alaripsissä, en yritäkkään laittaa tummaa kajalia sisäpuolelle kun ei se pysy, mutta oon lukenu joskus lehdestä, et Lumenen kajalit olis hyviä just sisäpinnalle, en sitten tiedä siitä, mutta yks maskeeraaja suositteli niitä kans sisäpuolelle.
Käytän yleensä alapuolella eri rajausta kuin yläpuolella. Laitan alapuolelle aina kynällä rajauset ja mielellään terävällä ettei tule epäsiisti ja joskus pehmennän lopputulosta esim. pumpulipuikolla.- Laura..86
Mulla on kans ongelma ettei pysy alaluomella rajaukset.. yleensä laitan siihen vähän ulompaan kohtaan luomiväriä, pysyy paremmin ja näyttää vähän paremmalta. Ei ainakan leviä niin herkästi.
- alaripset saa
näyttämään paremmilta muutamalla irtoripsellä :)
- pii
ja miten ne laitetaan? ja kuinka hyvin pysyy? mulla ei ole kokemusta niistä ollenkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904