Ongelmana etuvetoiseen autoon ilmestynyt juriseva ääni, joka tulee vasemmasta - siis kuskinpuoleisesta eturenkaasta. Ääni kuuluu vain kun rullaa vapaalla. Vedon aikana tai jarruttaessa ei kuulu epänormaaleja ääniä. Samoin kuuluu paikaltaan liikkeelle lähtiessä pieni kolahdus.
Oma arvio: Eturenkaan laakeri vetelee viimeisiään.
Ensin arvelin vetoniveltä, mutta silloinhan se ääni kuuluisi esim. moottorijarrutuksen aikana, ei jarrutuksen aikana kytkin pohjassa?
Vahvistusta kaivataan
3
317
Vastaukset
rengas tunkilla maasta ja kokeile onko välystä. Voit joutua painamaan jarrupalat etemmäs että välys tuntuu.
Jos klappia on, tarkasta ettei ole muualla.
Saattaa myös kuulua jurinana kun pyörität ratasta.- DoeJohn
viedä suoraan pajalle. On tod. näk. laakeri, vetonivel tai jokin muu "ei parkkipaikalla" korjattavissa oleva osa kyseessä kuitenkin.
Ihan mielenkiinnosta kysyinkin tuota. Eka kerta mulla kun tuollaista ääntä kuulen autostani. Muutamia autoja on so far ollut omistuksessani.
Kiitos neuvosta. - DoeJohn
DoeJohn kirjoitti:
viedä suoraan pajalle. On tod. näk. laakeri, vetonivel tai jokin muu "ei parkkipaikalla" korjattavissa oleva osa kyseessä kuitenkin.
Ihan mielenkiinnosta kysyinkin tuota. Eka kerta mulla kun tuollaista ääntä kuulen autostani. Muutamia autoja on so far ollut omistuksessani.
Kiitos neuvosta.Molemmat vetonivelet vaihtoon ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078