Ongelmana etuvetoiseen autoon ilmestynyt juriseva ääni, joka tulee vasemmasta - siis kuskinpuoleisesta eturenkaasta. Ääni kuuluu vain kun rullaa vapaalla. Vedon aikana tai jarruttaessa ei kuulu epänormaaleja ääniä. Samoin kuuluu paikaltaan liikkeelle lähtiessä pieni kolahdus.
Oma arvio: Eturenkaan laakeri vetelee viimeisiään.
Ensin arvelin vetoniveltä, mutta silloinhan se ääni kuuluisi esim. moottorijarrutuksen aikana, ei jarrutuksen aikana kytkin pohjassa?
Vahvistusta kaivataan
3
314
Vastaukset
rengas tunkilla maasta ja kokeile onko välystä. Voit joutua painamaan jarrupalat etemmäs että välys tuntuu.
Jos klappia on, tarkasta ettei ole muualla.
Saattaa myös kuulua jurinana kun pyörität ratasta.- DoeJohn
viedä suoraan pajalle. On tod. näk. laakeri, vetonivel tai jokin muu "ei parkkipaikalla" korjattavissa oleva osa kyseessä kuitenkin.
Ihan mielenkiinnosta kysyinkin tuota. Eka kerta mulla kun tuollaista ääntä kuulen autostani. Muutamia autoja on so far ollut omistuksessani.
Kiitos neuvosta. - DoeJohn
DoeJohn kirjoitti:
viedä suoraan pajalle. On tod. näk. laakeri, vetonivel tai jokin muu "ei parkkipaikalla" korjattavissa oleva osa kyseessä kuitenkin.
Ihan mielenkiinnosta kysyinkin tuota. Eka kerta mulla kun tuollaista ääntä kuulen autostani. Muutamia autoja on so far ollut omistuksessani.
Kiitos neuvosta.Molemmat vetonivelet vaihtoon ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351417Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921161
- 771063
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta353983- 62859
- 49821
- 50816