Kuka on paras Wasp rumpali

SteveR

Kuka on mielestänne paras Waspissa soittanut rumpali. Tony oli ehkä hurjin ja pahamaineisin, mutta toisaalta näytti koomisesti "kääpiöltä" seistessään lähes 200 cm mittaisten Blackien, Randyn ja Chrisin rinnalla. En ota kantaa soittotaitoihin, mutta ulkonäöltään ja pituudeltaan Steve Riley sopi bändiin kuin nyrkki silmään. Harmi vain, että Blackien antoi Rileylle kenkää...mielestäni suotta.

15

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vielä höh

      mistäs lähtien kyseiset herrat ovat olleet lähes 2 metrisiä??? hyvä jos blackien pituus on edes 180 cm !!! Juu ja nykyään tony soittaa jazzia...

      • metallietana

        80-luvun alussa ainakin Blackiellä oli monesti palttia rallaa 15cm (arvaus!) koroilla varustetut saapaat, mutta 2 metrinen se mulkvisti ei ole. Paitsi ehkä sen ego. Lukekaa www.metalsludge.tv. Blackie on reilu jätkä ;)


      • Drummeri
        metallietana kirjoitti:

        80-luvun alussa ainakin Blackiellä oli monesti palttia rallaa 15cm (arvaus!) koroilla varustetut saapaat, mutta 2 metrinen se mulkvisti ei ole. Paitsi ehkä sen ego. Lukekaa www.metalsludge.tv. Blackie on reilu jätkä ;)

        oli ehdottomasti Dallasin Bobby.


      • SteveR
        Drummeri kirjoitti:

        oli ehdottomasti Dallasin Bobby.

        No miten sen sitten ottaa. Kyllä Blackien pituus muistaakseni oli jotain 6,4 jalkaa, eli tekee noin 194 cm. Se on sitten makuasia onko 194 cm lähellä kahta metriä. Minun mielestä kyllä.


      • ja vielä jaa
        SteveR kirjoitti:

        No miten sen sitten ottaa. Kyllä Blackien pituus muistaakseni oli jotain 6,4 jalkaa, eli tekee noin 194 cm. Se on sitten makuasia onko 194 cm lähellä kahta metriä. Minun mielestä kyllä.

        pitää äijän sitten olla kutistunu viime mittauksesta, kun viime suomen vierailulla näytti hädin tuskin 180cm. Tietenkin kun ukko seiso korokkeella sen pääkallomoottoripyörämikrofonin takana näytti äijä jättiläiseltä. Varmaan ronnie j. dio on sitten pituudeltaan lähes 190cm, ainaski kuvissa... hah, ukko on kääpiö, hyvä jos pituus on 165cm. Ei se blackie ole 200cm tai edes 194cm tai sitten sillä on mittauksessa ollu kiss kiss bootsit jalas tai äijä on varvistanu...


      • tämä rumpali.....
        ja vielä jaa kirjoitti:

        pitää äijän sitten olla kutistunu viime mittauksesta, kun viime suomen vierailulla näytti hädin tuskin 180cm. Tietenkin kun ukko seiso korokkeella sen pääkallomoottoripyörämikrofonin takana näytti äijä jättiläiseltä. Varmaan ronnie j. dio on sitten pituudeltaan lähes 190cm, ainaski kuvissa... hah, ukko on kääpiö, hyvä jos pituus on 165cm. Ei se blackie ole 200cm tai edes 194cm tai sitten sillä on mittauksessa ollu kiss kiss bootsit jalas tai äijä on varvistanu...

        On vain yksi rumpali ylitse muiden. Peter Criss, heh....


      • taas sinä ja provo...
        tämä rumpali..... kirjoitti:

        On vain yksi rumpali ylitse muiden. Peter Criss, heh....

        lopeta jo, ei edes naurata...


      • metallietana kirjoitti:

        80-luvun alussa ainakin Blackiellä oli monesti palttia rallaa 15cm (arvaus!) koroilla varustetut saapaat, mutta 2 metrinen se mulkvisti ei ole. Paitsi ehkä sen ego. Lukekaa www.metalsludge.tv. Blackie on reilu jätkä ;)

        Blackie on hieman yli 2 metriä. Se on tullu todistettua oikeessa elämässä: oma mies seissy sen rinnalla, eikä itekään ole mitenkään lyhyt...mutta Blackien rinnalla oli! Se on helvetin iso mies! mun miestä yli päätä pisempi, vaikka hän on yli 180cm.


      • pitääpä....
        TouchOfEvil kirjoitti:

        Blackie on hieman yli 2 metriä. Se on tullu todistettua oikeessa elämässä: oma mies seissy sen rinnalla, eikä itekään ole mitenkään lyhyt...mutta Blackien rinnalla oli! Se on helvetin iso mies! mun miestä yli päätä pisempi, vaikka hän on yli 180cm.

        kummaksua tätä, sillä ite seisoin hra lawlessin vieressä viime suomen vierailulla ja vaikka oma pituuteni on 180cm ei äijä minusta mitenkään pitempi ollut. Mistähän moinen johtui? Salaliitto; meillä on monta blackie lawlessia, joiden pituus vaihtelee vaikka ulkonäkö ei.... vertauksena heitän, kun seisoin vengeancen (hollannista oleva bändi) kitaristin vieressä, olin päätä lyhyempi. Tällä äijällä on pituutta jotakuinkin 2m - , en tarkkaa tiedä , ja huom ilman korkoja!


      • pitääpä.... kirjoitti:

        kummaksua tätä, sillä ite seisoin hra lawlessin vieressä viime suomen vierailulla ja vaikka oma pituuteni on 180cm ei äijä minusta mitenkään pitempi ollut. Mistähän moinen johtui? Salaliitto; meillä on monta blackie lawlessia, joiden pituus vaihtelee vaikka ulkonäkö ei.... vertauksena heitän, kun seisoin vengeancen (hollannista oleva bändi) kitaristin vieressä, olin päätä lyhyempi. Tällä äijällä on pituutta jotakuinkin 2m - , en tarkkaa tiedä , ja huom ilman korkoja!

        ...salaliitto joo...kyllähän se hieman riippuu, missä asennossa seisoo, mut nyt ruvetaan jo halkoon hiuksia... :) onko sillä nyt loppujen lopuks väliä, kuinka pitkä se on...helvetin hyvä laulaja!


    • Stet Howland on paras!!!

    • Sama vilunkipelle taas

      Blackie on OIKEASTI 203 cm pitkä ja painaa 112 kg.

      Rumpaleista ehkä hyvimmöimmillään on lienenyt ollut mahd (ehkäpä) Tony.

      Joo.... Tontsa se on...on on.

      • ...tosiasia Tonysta... Teknisesti ei mitenkään järin häävi rumpali, soitteli välillä miten sattuu, ja Blackie fiksuna huomasi sen ja hommas uuden :) Kyllä meirän Musti tietää, mitä haluaa!


      • chacrafox
        TouchOfEvil kirjoitti:

        ...tosiasia Tonysta... Teknisesti ei mitenkään järin häävi rumpali, soitteli välillä miten sattuu, ja Blackie fiksuna huomasi sen ja hommas uuden :) Kyllä meirän Musti tietää, mitä haluaa!

        ...se musti tosiaan tietää mitä haluaa tosi mahtava laulaja


    • Anonyymi

      Ja se että Riley näkyy pitävän kapuloita käsissä toisinpäin, mitenkähän pellit kestää, pitää itsekkin kokeilla ja Pecu Cinnari lyönti otteet vielä, käsi tiukasti ja peukalo päälle voimaa tuomaan, niin toimi ja poweria tulee lyöntiin, Riley on Rock🥢

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe