Miten turkkilaismiehenne suhtautuu suhteessanne epäonnistumisiin tai tappioihin ylipäänsä?
Jokainen voi lukea teksti-TV:n sivulta 204, miten turkkilaiset suhtautuivat siihen, että putosivat jalkapallon MM-kisoista. Tuollaisetko pitäisi ottaa EU:hun? :)
Naurettava kansa.
Tappioon suhtautuminen
25
2837
Vastaukset
- Gimma
En tiedä koska pidän hänet aina hyvällä tuulella. Minun meiheni on mies ja hieman erilainen kuin nainen eli minä. Naisella on tietyt velvoitteet niinkuin tietysti on meihelläkin. Mutta oikeuksia meihillä on enemmän koska he ovat meihiä tietysti. Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä ei ole koskaan ongelmia kun pidän hänet hyvällä tuulella ja ololla. Kaikki on aina hyvin eli ihan turhaan provosoit täällä palstalla senkin riehuja!!!!!! Pitäkään meihenne hyvällä tuulella niin kaikki on hyvin.
hyvää syskyn jatkoa toivottaa
Ansku- tyrkse
Kirjoitit 5 kertaa sanan "mies" väärin. Aika hyvä saldo noin lyhyeen tekstiin.
No, sisällöllisesti tuon oli pakko olla provo :)
terv. Meihistä parhain - Gimma
tyrkse kirjoitti:
Kirjoitit 5 kertaa sanan "mies" väärin. Aika hyvä saldo noin lyhyeen tekstiin.
No, sisällöllisesti tuon oli pakko olla provo :)
terv. Meihistä parhainmitä tarkottaa provo? en ymmärrä mikä ja miksi on provo. anna anteeksi jos minulla ei ole ollut mahdollisuutta lukea yhtä paljon kuin sinulla. mutta minulla on varmaan jotain muuta kuin sinulla ei ole. minulla on upea parisuhde ja minulla on mies. minä olen onnellinen joten toivon ettet tule taas riehumaan tänne. et tulisi minulle etkä meihelleni etkä muillekin riehumaan. annetaan kaikkien elää ja kaikkien kukkien kascaa. siinä on elämän rikkauta kaikille yllinkyllin. miä olen löytänyt onnellisuuteni tai toivon että sinäkin sen joskus löyät. olet kateellinen vain minulle ja meihelleni. meillä on kaikki. meillä on kaikki paremmin kuin hyvin. niin hyvin ettet uskokaan. ettet ehkä uskokaan on asiat niin hyvin että kaikki kadehtivat meitä. mene sinä muualle solvaamaan. menen aivan muualle. kun nainen suuttuu niin siitä on leikki kaukana. leikki on niin kaukana ettet usko sitä. siitä kun nainen suutttuu. mene nyt.
- tyrkse
Gimma kirjoitti:
mitä tarkottaa provo? en ymmärrä mikä ja miksi on provo. anna anteeksi jos minulla ei ole ollut mahdollisuutta lukea yhtä paljon kuin sinulla. mutta minulla on varmaan jotain muuta kuin sinulla ei ole. minulla on upea parisuhde ja minulla on mies. minä olen onnellinen joten toivon ettet tule taas riehumaan tänne. et tulisi minulle etkä meihelleni etkä muillekin riehumaan. annetaan kaikkien elää ja kaikkien kukkien kascaa. siinä on elämän rikkauta kaikille yllinkyllin. miä olen löytänyt onnellisuuteni tai toivon että sinäkin sen joskus löyät. olet kateellinen vain minulle ja meihelleni. meillä on kaikki. meillä on kaikki paremmin kuin hyvin. niin hyvin ettet uskokaan. ettet ehkä uskokaan on asiat niin hyvin että kaikki kadehtivat meitä. mene sinä muualle solvaamaan. menen aivan muualle. kun nainen suuttuu niin siitä on leikki kaukana. leikki on niin kaukana ettet usko sitä. siitä kun nainen suutttuu. mene nyt.
Mielenkiintoista, ettet tiedä, mikä on provo, vaikka juuri äsken käytit itse kyseistä sanaa edellisessä viestissäsi.
"mutta minulla on varmaan jotain muuta kuin sinulla ei ole. minulla on upea parisuhde ja minulla on mies."
totta. minulla on nainen. sen naisen ei tarvitse elää miellyttääkseen miestään eikä kyseinen nainen elä minua varten. naisen ei myöskään tarvitse "pitää minua tyytyväisenä". hänellä on oma elämänsä.
minun on hyvin vaikea olla kateellinen tuntemattomalle naiselle, joka ei osaa kirjoittaa ja jolla on turkkilainen mies. kateuteen vetoaminen on argumentointikyvyn puutetta, mutta sinulle siitä on ehkä turha puhua.
jatketaan keskustelua alkuperäisen kysymyksen parissa, mikäli keskustelua jatkamme. - Gimma
tyrkse kirjoitti:
Mielenkiintoista, ettet tiedä, mikä on provo, vaikka juuri äsken käytit itse kyseistä sanaa edellisessä viestissäsi.
"mutta minulla on varmaan jotain muuta kuin sinulla ei ole. minulla on upea parisuhde ja minulla on mies."
totta. minulla on nainen. sen naisen ei tarvitse elää miellyttääkseen miestään eikä kyseinen nainen elä minua varten. naisen ei myöskään tarvitse "pitää minua tyytyväisenä". hänellä on oma elämänsä.
minun on hyvin vaikea olla kateellinen tuntemattomalle naiselle, joka ei osaa kirjoittaa ja jolla on turkkilainen mies. kateuteen vetoaminen on argumentointikyvyn puutetta, mutta sinulle siitä on ehkä turha puhua.
jatketaan keskustelua alkuperäisen kysymyksen parissa, mikäli keskustelua jatkamme.onko provoisoiminen provo? aina oppii uutta kun jaksaa lukea ehkä minun pitäisi lukea enemmän. sinä hermostut pienestä että sinulla taitaa olla itsellä melkomoinen ongelma itsesi kanssa selvittävänä. miten suhtaudut itse häviöön tai häviöön ja tappioon? taidat käydä taas riehumaan kun nyt hävisit kiistelyssä mulle. miten suomipoika käyttääytyy kun tulee fiksu ja rikkoo omat luulot. olet sittenkin kade. olet kateellinen minulle ja minun hyvälle suhteelleni. eikö naisesi arvosta sinua tai palvele sinua kuten minä teen. ymmärrän että se turhauttaa ja tarvitsee tulla riehumaan tänne.
alkuperäiseen aiheeseen siis palataan. olen osoittanut tässä, oikeaksi todistanut, että tappioon suhtaudutaan monella eri tavalla, monella tavalla, jotka ovat erilaisia. sinä suhtaudut akressiivisesti ja minä rakentavasti. molemmat ovat tapoja enkä lähe analisoimaan kumpi tapa on parempi kun ne ovat tapoja molemmat. kummallakin pääsee hyvään lopputulokseen eli finaaliin.
emme me ole niin paljon erilaisia vaikka sinä asut siellä ja minä täällä. me olemme samanlaisia ihmisiä. suomalaisia. viksuja ja filmaatisia. suhtaudumme tappioon eri tavoilla. se on rikkaus. eiköhän tässä ollut sinulle tyhjentävä vastaus kaiken tuon jälkeen mitä päästät suustasi. tänään viet kukkia vaimolle ja ehkä. ehkä hän hoitaa sinua sitten yhtä hyvin kuyin minä Unsalia ; )
toivotaan parasta senkin äkäpussi, moi - tyrkse
Gimma kirjoitti:
onko provoisoiminen provo? aina oppii uutta kun jaksaa lukea ehkä minun pitäisi lukea enemmän. sinä hermostut pienestä että sinulla taitaa olla itsellä melkomoinen ongelma itsesi kanssa selvittävänä. miten suhtaudut itse häviöön tai häviöön ja tappioon? taidat käydä taas riehumaan kun nyt hävisit kiistelyssä mulle. miten suomipoika käyttääytyy kun tulee fiksu ja rikkoo omat luulot. olet sittenkin kade. olet kateellinen minulle ja minun hyvälle suhteelleni. eikö naisesi arvosta sinua tai palvele sinua kuten minä teen. ymmärrän että se turhauttaa ja tarvitsee tulla riehumaan tänne.
alkuperäiseen aiheeseen siis palataan. olen osoittanut tässä, oikeaksi todistanut, että tappioon suhtaudutaan monella eri tavalla, monella tavalla, jotka ovat erilaisia. sinä suhtaudut akressiivisesti ja minä rakentavasti. molemmat ovat tapoja enkä lähe analisoimaan kumpi tapa on parempi kun ne ovat tapoja molemmat. kummallakin pääsee hyvään lopputulokseen eli finaaliin.
emme me ole niin paljon erilaisia vaikka sinä asut siellä ja minä täällä. me olemme samanlaisia ihmisiä. suomalaisia. viksuja ja filmaatisia. suhtaudumme tappioon eri tavoilla. se on rikkaus. eiköhän tässä ollut sinulle tyhjentävä vastaus kaiken tuon jälkeen mitä päästät suustasi. tänään viet kukkia vaimolle ja ehkä. ehkä hän hoitaa sinua sitten yhtä hyvin kuyin minä Unsalia ; )
toivotaan parasta senkin äkäpussi, moi"miten suomipoika käyttääytyy kun tulee fiksu ja rikkoo omat luulot."
mine ei ymmara sinu selittys. sine olla älyvapaa. - Gimma
tyrkse kirjoitti:
"miten suomipoika käyttääytyy kun tulee fiksu ja rikkoo omat luulot."
mine ei ymmara sinu selittys. sine olla älyvapaa.vaikka kuinka yrität nolata ja kiihottaa mua en suutu! sä oot oikeastaan aika säälittävä kun huomasit että pystyn vetämään 6-0 sua : D
semppiä sulle jatkossakin ja vie niitä kukkia
(tyttöraukallesi) : ( - tyrkse
Gimma kirjoitti:
vaikka kuinka yrität nolata ja kiihottaa mua en suutu! sä oot oikeastaan aika säälittävä kun huomasit että pystyn vetämään 6-0 sua : D
semppiä sulle jatkossakin ja vie niitä kukkia
(tyttöraukallesi) : (no se nyt tästä vielä olisi puuttunut, että alat kiihottua.
taitaa muuten olla enemmänkin turkkilainen tapa kuin länsimainen, että toinen keskustelijoista toimii myös oikeudenjakajana ja tuomarina? onko sinulla aina pistelasku päällä, kun "keskustelet" forumeilla ja saako se toinenkin osapuoli olla välillä tuomarina? ei taida olla ihan fair playtä. mutta eiväthän ne turkkilaiset fair playstä mitään tiedäkään.
tsemppiä totisesti. vai pitäisikö sanoa "semppiä". - Gimma
tyrkse kirjoitti:
no se nyt tästä vielä olisi puuttunut, että alat kiihottua.
taitaa muuten olla enemmänkin turkkilainen tapa kuin länsimainen, että toinen keskustelijoista toimii myös oikeudenjakajana ja tuomarina? onko sinulla aina pistelasku päällä, kun "keskustelet" forumeilla ja saako se toinenkin osapuoli olla välillä tuomarina? ei taida olla ihan fair playtä. mutta eiväthän ne turkkilaiset fair playstä mitään tiedäkään.
tsemppiä totisesti. vai pitäisikö sanoa "semppiä".haluatko sopia riidan ennen nukkumaan menoa vai jatketaanko yhä?
mikä ihmeen turkispelì? en mä mitään turkispeliä pelaa vai viittaatko turkis=turkkilainen??? olen ihan hoomoilasena täällä.
ei ne nyt ihan niin ihanan karvasia ole! : D
oma Unsal=turkiseläin. sun pahantahtonen viesti pistää väkisin hymyilyttämään. kohta tulee Unsal kotsaa!!! Mä oon tehnyt sille maustettuja lihapullia, sen lempareita!!! tekis varmaan sunkin meili?
7-0! jo
lällälälläää!!! - tyrkse
Gimma kirjoitti:
haluatko sopia riidan ennen nukkumaan menoa vai jatketaanko yhä?
mikä ihmeen turkispelì? en mä mitään turkispeliä pelaa vai viittaatko turkis=turkkilainen??? olen ihan hoomoilasena täällä.
ei ne nyt ihan niin ihanan karvasia ole! : D
oma Unsal=turkiseläin. sun pahantahtonen viesti pistää väkisin hymyilyttämään. kohta tulee Unsal kotsaa!!! Mä oon tehnyt sille maustettuja lihapullia, sen lempareita!!! tekis varmaan sunkin meili?
7-0! jo
lällälälläää!!!Ennen nukkumaan menoa sun kannattais ehkä hakea apua mielenterveysongelmiisi.
http://www.mielenterveysseura.fi/
Myös silmälasit voisivat auttaa
www.tahtioptikko.fi/
Eikä tämäkään pahitteeksi olisi
http://www.avoin.helsinki.fi/opetus/materiaalit/lue/ - Gimma
tyrkse kirjoitti:
Ennen nukkumaan menoa sun kannattais ehkä hakea apua mielenterveysongelmiisi.
http://www.mielenterveysseura.fi/
Myös silmälasit voisivat auttaa
www.tahtioptikko.fi/
Eikä tämäkään pahitteeksi olisi
http://www.avoin.helsinki.fi/opetus/materiaalit/lue/Kuka ottikaan viimeisen sanan!
Naps.
Minä! : D
Unsaaaaaaal!!!!!!!!!!!!
juuri ovi kävi,
moi - soccerolla
Gimma kirjoitti:
Kuka ottikaan viimeisen sanan!
Naps.
Unsaaaaaaal!!!!!!!!!!!!
juuri ovi kävi,
moi"Kuka ottikaan viimeisen sanan!"
Eiköhän se teidän perheessänne Unsal ole. - purkissa mitään auta
Gimma kirjoitti:
onko provoisoiminen provo? aina oppii uutta kun jaksaa lukea ehkä minun pitäisi lukea enemmän. sinä hermostut pienestä että sinulla taitaa olla itsellä melkomoinen ongelma itsesi kanssa selvittävänä. miten suhtaudut itse häviöön tai häviöön ja tappioon? taidat käydä taas riehumaan kun nyt hävisit kiistelyssä mulle. miten suomipoika käyttääytyy kun tulee fiksu ja rikkoo omat luulot. olet sittenkin kade. olet kateellinen minulle ja minun hyvälle suhteelleni. eikö naisesi arvosta sinua tai palvele sinua kuten minä teen. ymmärrän että se turhauttaa ja tarvitsee tulla riehumaan tänne.
toivotaan parasta senkin äkäpussi, moiniitä täytyy syödä
- lasnu
Gimma kirjoitti:
Kuka ottikaan viimeisen sanan!
Naps.
Unsaaaaaaal!!!!!!!!!!!!
juuri ovi kävi,
moino niin täytyy myöntää että olet verbaalinen nero ulosantisi on järkyttävää.tuliko unis vai tajusko se lähtee jo kun kerran oiv kvi
- erterterterer teelika mentten
no meihet on meihejä ja ne eroaa suomalaisista miehistä muslimitaustansa takia
- ahjgdf
Hah. EU on siis mielestäsi jalkapalloa? Oikeestaan aika hyvä vertaus.
- turksey
EU:ssa ja jalkapallossa on molemmissa säännöt, joita noudatetaan tai ollaan noudattamatta. Länsimaissa kaiken lisäksi niiden sääntöjen noudattaminen on itsestään selvää.
Turkki ei säännöistä tunnu piittaavan kummallakaan saralla. Ei missään länsimaassa heitellä vastustajan pelaajia kolikoilla tai potkita maaottelun jälkeen vastustajan virtsarakkoa puhki. Ei myöskään tullissa ripusteta "Welcome to hell"-lakanoita vastustajapelaajien passintarkastuspisteeseen. Turkissa tuollainen on mahdollista. Onneksi Sveitsi meni jatkoon. Ei länsimaissa sen paremmin tehdä kunniamurhia tai poljeta muutenkaan ihmisoikeuksia. - Football Fan
turksey kirjoitti:
EU:ssa ja jalkapallossa on molemmissa säännöt, joita noudatetaan tai ollaan noudattamatta. Länsimaissa kaiken lisäksi niiden sääntöjen noudattaminen on itsestään selvää.
Turkki ei säännöistä tunnu piittaavan kummallakaan saralla. Ei missään länsimaassa heitellä vastustajan pelaajia kolikoilla tai potkita maaottelun jälkeen vastustajan virtsarakkoa puhki. Ei myöskään tullissa ripusteta "Welcome to hell"-lakanoita vastustajapelaajien passintarkastuspisteeseen. Turkissa tuollainen on mahdollista. Onneksi Sveitsi meni jatkoon. Ei länsimaissa sen paremmin tehdä kunniamurhia tai poljeta muutenkaan ihmisoikeuksia.kun kahden Hollannin liigan fanien (oliko Ajax ja Feyenoord) fanit ottivat yhteen ja yksi puukotettiin hengiltä. Ranskan futiksen MM-kisojen aikaan taisivat olla saksalaisia, jotka hakkasivat ranskalaispoliisin henkihieveriin (en muista jäikö aivovammaiseksi vai mikä tilanne nyt), jne. Kyllä näitä ääriesimerkkejä löytyy lähempääkin. Ei tarkoitukseni silti ole turkkilaisia sen kummemmin puolustella, koska hulluahan tuo touhu oli ja pahimmat pitäisi saada vankilaan, mutta muistettakoon kuitenkin, että noita hulluja löytyy joka maasta.
- soccerolla
Football Fan kirjoitti:
kun kahden Hollannin liigan fanien (oliko Ajax ja Feyenoord) fanit ottivat yhteen ja yksi puukotettiin hengiltä. Ranskan futiksen MM-kisojen aikaan taisivat olla saksalaisia, jotka hakkasivat ranskalaispoliisin henkihieveriin (en muista jäikö aivovammaiseksi vai mikä tilanne nyt), jne. Kyllä näitä ääriesimerkkejä löytyy lähempääkin. Ei tarkoitukseni silti ole turkkilaisia sen kummemmin puolustella, koska hulluahan tuo touhu oli ja pahimmat pitäisi saada vankilaan, mutta muistettakoon kuitenkin, että noita hulluja löytyy joka maasta.
Huliganismia löytyy jokaisesta maailmankolkasta, olet oikeassa.
Tässä Turkin tapauksessa oli kuitenkin kyse nimenomaan pelaajiin kohdistuvasta väkivallasta ja pelottelusta. En usko, että Suomessa on montaa pelaajaa heitetty kolikolla maaotteluissa tai kukaan Suomen joukkueeseen kuuluva on pahoinpidellyt vastustajaansa pelin jälkeen vai muistatko tapauksia? - Masi
soccerolla kirjoitti:
Huliganismia löytyy jokaisesta maailmankolkasta, olet oikeassa.
Tässä Turkin tapauksessa oli kuitenkin kyse nimenomaan pelaajiin kohdistuvasta väkivallasta ja pelottelusta. En usko, että Suomessa on montaa pelaajaa heitetty kolikolla maaotteluissa tai kukaan Suomen joukkueeseen kuuluva on pahoinpidellyt vastustajaansa pelin jälkeen vai muistatko tapauksia?Onko teillä tietoa kuka kahinan pelin jälkeen aloitti? Kylläpä se oli Sveitsin pelaaja joka kentältä poistuessaan ensin potkaisi turkkilaista valmentajaa ja sen jälkeen kävi kiinni turkkilaiseen pelaajaan takaapäin. Että turha on puhua vain turkkilaista.
- niin..
Masi kirjoitti:
Onko teillä tietoa kuka kahinan pelin jälkeen aloitti? Kylläpä se oli Sveitsin pelaaja joka kentältä poistuessaan ensin potkaisi turkkilaista valmentajaa ja sen jälkeen kävi kiinni turkkilaiseen pelaajaan takaapäin. Että turha on puhua vain turkkilaista.
Kolikolla on aina kaksi puolta. Turkkilaiset olivat jo muutenkin vihaisia Sveitsissä saamastaan kohtelusta; mm. Sveitsin tullissa tullikoirat usutettiin kimppuun ja sveitsiläiset buuasivat Turkin kansallislaulun ajan. Sitten Fifan sveitsiläinen johtaja kehtaa vielä sanoa, että turkkilaisille pitäisi antaa rangaistus, kun vastaavasti buuasivat Sveitsin kansallislaulun aikana Turkissa. Se on vaan niin kumma että sveitsiläiset saa tehdä mitä vaan, mutta ei turkkilaiset. Oliskohan sillä mitään tekemistä asian kanssa, että Fifan johtajat ja muut jotka tähän nyt ovat puuttuneet, ovat pääosin sveitsiläisiä... Jonkun sairaalakuntoon saattaminen (vaikka miten olisi aloittajana) ei tiettykään kuulu jalkapalloon, mutta ei kuulu noi Sveitsin teotkaan. Harva ihminen kun vastapuolensa provosoimana pystyy käyttäytymään kuin enkeli. Toisaalta, jos pari pelaajaa on menettänyt malttinsa tästä johtuen, miksi koko joukkueelle pitäisi antaa noinkin ankara rangaistus? Ennakkotapauksesta on turha puhua, väkivaltaa kun on jalkapallossa ennenkin nähty ja tullaan varmasti näkemään.
- Nimetön
yhtä naurettava kuin romania, josta virtaa pakolaisia jatkuvasti suomeen, ja sekin pitäisi ottaa Eu hun
- JohannVogel
Turkkilaisesta sananvapaudesta kertoo muuten paljon se, että tänään uutisissa kerrotaan Turkin poliisin hakanneen Turkin TV:n kuvaajia, jotta nämä eivät saisi kuvattua pelin jälkeisiä tapahtumia.
Taitaa olla tuo hakkaaminen turkkilaisilla veressä.- maa...
Jotain kertoo maastakin se, että ihan ulkoministeritasolla lähdettiin raivoamaan Sveitsille ja Euroopalle että ootta ihan paskoja. Halutaanko me tosiaan tätä sakkia vapaasti Euroopassa liikkumaan?
- kansa
Olette ymmärtänyt täysin väärin. Turkkilaiset ovat vieraanvarainen ja rauhaa rakastava kansa. Tästä on kiistaton osoitus se, että ihanat turkkilaiset heittivät rahaa rikkaille sveitsiläisille. Kuka muu kuin turkkilainen olisi vieraanvaraisuudessaan antanut vähistä rahoistaan itseään rikkaammille? Kysympä vaan. Turkkilaiset osaavat niin ihanasti puhallella niskaan yökerhon baaritiskilläkin...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754