Nii sitä vaa et nenäkorun riskeitä kyselisin.. nii ja millon se kandeis ottaa, kuinka kauan se on kipee ja kuinka kauan kestää parantua kunnolla, jos laittaa lävistys liikkeessä, niin saako siihen heti renkaan, kumpi mielummin: ampumalla vai lävistäjällä yms. Kaipaisin vastauksia nuihin kysymyksiin, koska ajattelin pyytää luvan nenäkoruun.
Nenäkoru..
7
922
Vastaukset
- kuin...
sen sanon että älä ota ampumalla!! :)
- Tyttö vaa...
Joo kannattaa ottaa ampumalla.Kävin tänää ottamassa nenäkorun ja otin sen ampumalla. se laittajaki kysy multa että kummalla mä haluun et se laitetaan:ampumalla vai lävistämällä. Ampumalla siihen tulee suoraan nappi jota pitää pitää ainakin kaks viikkoo. ainaki mulle sanottiin niin. Eipä kait sillä ole väliä millon sen ottaa...
- Tyttö vaa...
Unohdin sanoa että se tyyppi joka tän mulle teki oli ihan ammattilainen. :)
- *BigSister*
Tyttö vaa... kirjoitti:
Unohdin sanoa että se tyyppi joka tän mulle teki oli ihan ammattilainen. :)
itse olen ottanut ampumalla viime kesänä ja ei ole tullut mitään, kunhan vain pitää tarpeeksi kauan sitä alku korua siinä. mutta EIHÄN SITÄ KOSKAAN TIEDÄ, JOS TAPAHTUU JOTAIN, ITSE OTIN RISKIN JA kaikki on ollut onneksi hyvin! :) jos sinulla on tarpeeksi rahaa ja vähänkin arveluttaa ampumalla otettava, niin kannattaa ottaa neulalla.. mutta jos päätät ottaaa ampumalla kannattaa soittaa useaaan eri paikkaan, koska joissain paikoissa laitetaan nenäkoru (ampumalla) 15e jossain vain 5e...
- tinija
*BigSister* kirjoitti:
itse olen ottanut ampumalla viime kesänä ja ei ole tullut mitään, kunhan vain pitää tarpeeksi kauan sitä alku korua siinä. mutta EIHÄN SITÄ KOSKAAN TIEDÄ, JOS TAPAHTUU JOTAIN, ITSE OTIN RISKIN JA kaikki on ollut onneksi hyvin! :) jos sinulla on tarpeeksi rahaa ja vähänkin arveluttaa ampumalla otettava, niin kannattaa ottaa neulalla.. mutta jos päätät ottaaa ampumalla kannattaa soittaa useaaan eri paikkaan, koska joissain paikoissa laitetaan nenäkoru (ampumalla) 15e jossain vain 5e...
kiitos vastauksista!nyt pitää vielä anoa vanhemmilta lupa.:)
- kehoittaa...
- LAurA:)
moips:) minä ainakin otin ampumalla, eikä sattunut yhtään! vähän vaan nipisti ja se oli siinä! mä en ymmärrä sitä et mitennii olevinaan ampumal on jotenki huonompi ottaa kun neulalla? samat riskithän siinä on ja neulal tulee vaan kalliimmaks..Eli suosittelen ampumista! mulle ammuttiin sellanen tavan hoitokorvis tähän.. Mulla on nyt nenässä ihana vihree timanttinen koru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261