Nenäkoru..

tinija

Nii sitä vaa et nenäkorun riskeitä kyselisin.. nii ja millon se kandeis ottaa, kuinka kauan se on kipee ja kuinka kauan kestää parantua kunnolla, jos laittaa lävistys liikkeessä, niin saako siihen heti renkaan, kumpi mielummin: ampumalla vai lävistäjällä yms. Kaipaisin vastauksia nuihin kysymyksiin, koska ajattelin pyytää luvan nenäkoruun.

7

922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin...

sen sanon että älä ota ampumalla!! :)

• Tyttö vaa...

Joo kannattaa ottaa ampumalla.Kävin tänää ottamassa nenäkorun ja otin sen ampumalla. se laittajaki kysy multa että kummalla mä haluun et se laitetaan:ampumalla vai lävistämällä. Ampumalla siihen tulee suoraan nappi jota pitää pitää ainakin kaks viikkoo. ainaki mulle sanottiin niin. Eipä kait sillä ole väliä millon sen ottaa...

• Tyttö vaa...

Unohdin sanoa että se tyyppi joka tän mulle teki oli ihan ammattilainen. :)

• *BigSister*
        Tyttö vaa... kirjoitti:

Unohdin sanoa että se tyyppi joka tän mulle teki oli ihan ammattilainen. :)

itse olen ottanut ampumalla viime kesänä ja ei ole tullut mitään, kunhan vain pitää tarpeeksi kauan sitä alku korua siinä. mutta EIHÄN SITÄ KOSKAAN TIEDÄ, JOS TAPAHTUU JOTAIN, ITSE OTIN RISKIN JA kaikki on ollut onneksi hyvin! :) jos sinulla on tarpeeksi rahaa ja vähänkin arveluttaa ampumalla otettava, niin kannattaa ottaa neulalla.. mutta jos päätät ottaaa ampumalla kannattaa soittaa useaaan eri paikkaan, koska joissain paikoissa laitetaan nenäkoru (ampumalla) 15e jossain vain 5e...

• tinija
        *BigSister* kirjoitti:

itse olen ottanut ampumalla viime kesänä ja ei ole tullut mitään, kunhan vain pitää tarpeeksi kauan sitä alku korua siinä. mutta EIHÄN SITÄ KOSKAAN TIEDÄ, JOS TAPAHTUU JOTAIN, ITSE OTIN RISKIN JA kaikki on ollut onneksi hyvin! :) jos sinulla on tarpeeksi rahaa ja vähänkin arveluttaa ampumalla otettava, niin kannattaa ottaa neulalla.. mutta jos päätät ottaaa ampumalla kannattaa soittaa useaaan eri paikkaan, koska joissain paikoissa laitetaan nenäkoru (ampumalla) 15e jossain vain 5e...

kiitos vastauksista!nyt pitää vielä anoa vanhemmilta lupa.:)

• kehoittaa...

http://www.wormz.org/pyssyt.html

• LAurA:)

moips:) minä ainakin otin ampumalla, eikä sattunut yhtään! vähän vaan nipisti ja se oli siinä! mä en ymmärrä sitä et mitennii olevinaan ampumal on jotenki huonompi ottaa kun neulalla? samat riskithän siinä on ja neulal tulee vaan kalliimmaks..Eli suosittelen ampumista! mulle ammuttiin sellanen tavan hoitokorvis tähän.. Mulla on nyt nenässä ihana vihree timanttinen koru

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe