Auttaisitko minua kiltti?
Olen lukenut paljon sinun kirjoituksiasi ja tiedän, että olet tutkinut paljon asiaa.
Olin oikeaoppisesti Atkins Dietillä sen aloitusvaiheen ja painoa putosi kyllä n.7 kiloa eikä ole tullut takaisin.
Sitten oli perheessä kuolemantapaus, pappa kuoli ja en ehtinyt ajattelemaan oikein itseäni , Atkins jäi sillä kertaa.
Tästä on nyt 3 kk.
mitä nyt on tapahtunut?
olen pari kertaa aloittanut uudelleen 1-vaiheen mutta paino ei ole pudonnut grammaakaan.
Ketostickit näyttävät vain lievää ketoosia.
En liiku, ei ole aikaa.
lopetin molemmat kerrat 2:n viikon päästä kun mitään ei tapahtunut, pelkäsin, että nostan jo muutenkin korkealla olevaa kolesteroliani.
Miten nyt aloittaisin?
Anna jotain konsteja siihen miten paino lähtisi laskuun.
Painoindeksini oli 30 kun ekan kerran aloitin.
Nyt painan 73kg pituus 160.
Olen todella kiitollinen sinulle mahdollisesta avustasi.
Älä välitä muiden, tietämättömien ja kateellisten ihmisten kommentoinnista.
Ps. minulla on Atkinsin uusin dietti kirja sekä Antti Heikkilän keittokirjat 1 ja 2.
(tosin molemmat Antin kirjat ovat lainassa ystävälläni juuri nyt)
Kiril?
10
606
Vastaukset
- pitäisi kadehtia?
Älykkyydestä, ulkomuodosta, elämäntilanteesta?Etkö sinä ole ymmärtänyt lukemaasi? Pyydäppä ne kirjat takaisin ja lue ne ajatuksella tai tilaa aika heikkilältä, muista mainita ajanvarauksessa, että kyse on ravitsemusasioista.
- ymmärtänyt
Pyysin apua Kirililtä en sinulta.
- Heikkilä
On Erisnimi.
Kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Heikkilä
- Terve syöjä
Kirilin profiilisivulla on sähköpostiosoite, kirjoita sinne, jos haluat käydä kahdenkeskistä ajatustenvaihtoa. Tämä on keskustelupalsta, jossa kaikilla on oikeus osallistua jutusteluun.
- Kiril
henkilökohtaisia kokemuksia oikeaoppisesta Atkinsin dieetistä koska en ole sitä koskaan soveltanut. Kyllä noista Heikkilän keittokirjoista käy kaikki se ilmi mitä olen itse noudattanut ja saanut niillä tuloksia aikaan. Hae kirjat takaisin lainasta ja lue ne ajatuksella, kyllä niistä apu löytyy.
- heikkilällä
ei ole vastaanottoa, tälläisia tapauksia varten, eli hänen kokemuksensa "500:sta" potilaasta, ovat tulleet niistä, jotka ovat kirjansa lukeneet. Vieläkö selviäisi, miten näiden 500:n rekisteröinti on tapahtunut? Mutta sekin varmasti selviää heikkilän kirjoista...
- huomaatte
Kuinka Kiril on hanakka vastaamaan kaikkeen kritiikkiin ja puoltamaan Heikkilää.
Kun nyt ihminen olisi halunnut apua niin tulee ympäripyöreitä vastauksia.
Kysyjälle sanoisin, että mene karpit net:iin ja esitä kysymyksesi siellä niin saat vamasti asiantuntevia ja ystävällisiä vastauksia kysymykseesi.
Terveisin,
Maire Hovatta
Lohjalta - jäkäti
huomaatte kirjoitti:
Kuinka Kiril on hanakka vastaamaan kaikkeen kritiikkiin ja puoltamaan Heikkilää.
Kun nyt ihminen olisi halunnut apua niin tulee ympäripyöreitä vastauksia.
Kysyjälle sanoisin, että mene karpit net:iin ja esitä kysymyksesi siellä niin saat vamasti asiantuntevia ja ystävällisiä vastauksia kysymykseesi.
Terveisin,
Maire Hovatta
Lohjaltablaa blaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
- ja jatkuu
heikkilällä kirjoitti:
ei ole vastaanottoa, tälläisia tapauksia varten, eli hänen kokemuksensa "500:sta" potilaasta, ovat tulleet niistä, jotka ovat kirjansa lukeneet. Vieläkö selviäisi, miten näiden 500:n rekisteröinti on tapahtunut? Mutta sekin varmasti selviää heikkilän kirjoista...
aina vaan!
- peellejä
tänne riittää.
Tämä on niin provo, että milään viesti ei voi olla.
Haloo, herää jo, tämän palstan ykkös häiritsijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261