toiselle naiselle (ja yleensä ottaen)

"kakkosille"

en viitsinyt enää jatkaa filosohvin juttulistaa (koska se on jo niin pitkä), mutta haluaisin antaa kommenttini "toiselle naiselle".

hän kysyy miksi pidän häntä tyhmänä.
no, vastausten perusteella.
itse ei kuulemma "alistuisi" moiseen.
no, mitä tää vaimojen "haukkuminen sit on?? haluaisin todella tietää.

sit tulee paras juttu.
vaimoilla ei oo moraalista hajuakaan???????
haluan TODELLAKIN tietää toisen naisen käsityksen moraalista.

sit tää, et jokaisella on oikeus päättää elämästään. myös vaimojen miehillä.
ei vaimot yleensä oo niitä miehiä vaatinut jäämään (tosin poikkeuksiakin on).

mä ainakin sanoin ensijärkytyksen jälkeen, et ukko saa mennä jos haluaa, mut ukko oli kuulemma "herännytkin" tajuamaan, mitä on menettämäisillään, eikä todellakaan halua lähteä, ja jos mä vaan annan luvan jäädä. "koeaika" meneillään.
kannattais varmaan näitten "toisten" pysähtyä miettimään, miksi nää miehet ei sit useinkaan lähde tän kakkosen matkaan (taas sanon että poikkeuksiakin on).

sit kakkonen kysyy, mistä tiedän, et mieheni ex-kakkonen on katkera? hän ei kuulemma jaksa uskoa sitä??

tässä vastaus: (en tosin tiedä, onko tää katkeruutta tai mitä?)
- kun mies soitti, ja sanoi, et suhde on ohi, niin ekaks 2 tivas monta kertaa, et miks (mies sanoi et haluaa et mä kuulen nää keskustelut, ettei (hänen mielestään) mulle jää tunnetta, et hän ei katkaise suhdetta. ei kuulemma ollut halunnutkaan mitään pysyvää tän toisen kans, ja oli koko ajan pelännyt, et mä saan tietää??). sit ukkoa oli kuulemma alkanut pännimään, kun tää toinen oli alkanut joka käänteessä kutsumaan sitä kullaks ja rakkaaks) tosin voihan sitä jatkaa jos haluaa (pitää vaan saada ekaks vaimo uskomaan et se on loppu??)
- seuraavaks tää 2 halus jutella mun kanssa!!!
haloo!! se kyseli kaikenlaista mm. meidän seksielämästä, miehen luonteesta,juomisesta ja kaiken huipuks lapsista, talosta ym.
mähän laskin palturia minkä kerkesin.
miten joku voi kuvitella, et vaimo kertois jollekkin 2:lle totuuden?? haloo!!
-sit alkoi lapsille soittelu erilaisilla tekosyillä. mm. et hän on sairaalasta ja että on toiselle vanhemmista sattunut jotain eikä tää "hoitsu" voi kertoa et kummalle ja mitä.
muksut oli silloin keskenään kotona ja tietenkin pelästyivät ihan kauheesti et mitä on sattunut. (oltiin miehen kans just lääkärissä ja puhelimet oli tietenkin kiinni).
tää 2:nen soitti jokaiselle kolmelle lapselle erikseen monta kertaa (yhden illan aikana) ja aina eri tekosyyllä.
yks kysymys mitä se kuulemma jankkas, oli et onks lapsilla kaikki hyvin. sit kun ne vastas et on, niin sit se vaan jankkas et onks varma?
tätä samaa se kyseli kaikilta. (ei oo tervettä et alkaa muksuille soittelee, ei vaikka olis kuinka raivona, kun ei "saanutkaan" mun miestä).
kai se varmaan halus kuulla, et meillä on kaikki ihan sekaisin, ja kun ei ollutkaan, niin en mä tiedä, et mitä se sit kuvitteli saavuttavansa soittelemisillaan??
muksut oli tietenkin soitelleet kummankin kännyköihin yli kakskymmentä kertaa ihan kauhuissaan.
- sit se alkoi lähettää miehelle tekstiviestejä.
uhkailla, et veljet tulee ja pahoinpitelee
rakkaudentunnustuksilla. rakastaa miestä ja lapsia. (eihän se edes koskaan ole nähnyt niitä. tosin, kun kaikki kolme murkkua olis ollu pari päivää sen luona, niin kyl se rakkaus ois varmaan äkkiä kadonnut).

no, tää nyt oli tämmönen tapaus tällä kertaa.

tää toinen nainen vois kertoa, et mitä tää "meidän" kakkosen "kiukuttelu" sit oli?

26

2059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällistynyt petetty

Kuulostaa minunkin puolisoni toiselta naiselta.

Lapseni tuli kerran koulusta ja näytti saamansa viestin. "Sinun on syytä tietää, että miehelläsi on suhde vaimoni kanssa". Viesti oli mennyt lapseni kännykkään, koska hänen ja mieheni nimellä oli tuolloin numero, omani salainen. Toisen naisen aviomies oli luullut minun olevan tuo toinen nimi..

Soitin miehelle ja alettiin yhdessä selvittämään asiaa, koska vanhan perinteen mukaan molempien kumppanit kielsi suhteen (suhde oli tuolloin kestänyt melkein kahdeksan kuukatta).

Toinen nainen sanoi minulle suoraan, että hän saa aina sen minkä haluaa. En kiistänyt. Annoin luvan. Hän oli selvittänyt omaisuutemme ja todennut, että vaikka ero tulisi, minä ja mieheni pärjäismme enemmän kuin loistavasti erilläänkin. Hän tiesi firman "hinnan", talojen ja autojen hinnat.

Melkein puoli vuotta toinen nainen ja hänen miehensä piti minuun yhteyttä. Toisen naisen mies oli syystäkin katkera ja purki minuun pahaa oloaan. Heillä tuli asumusero ja myivät omaisuutta, jotta osituksen saivat tehtyä. Petetty mies soitti minulle vaimonsa muutettua omaan asuntoon, että nyt hän ei sitten enää tiedä, kuka siellä käy ja milloin, ja että vaimonsa tuntien tämä tekee kaikkensa, jotta meille tulisi ero kuten heille.

Joulun alla laitoin oman mieheni pihalle. Hän lähti, mutta soitti ja halusi puhua liitostamme ja sen tulevaisuudesta. Päätettiin yhdessä sitten katsoa, onko tilanne enää korjattavissa. Tärkein ehto oli se, että toisen naisen yhteydenotot kaikkiin perheemme jäseniin loppuu.

Ei loppunut. Keväällä toinen nainen lähetti miehelleni tekstiviestin, että aikoo kertoa minulle, että mieheni on nähty jossain ravintolassa toisen naisen kanssa. Soitin toiselle naiselle ja sanoin, että minkä ihmeen takia häntä moinen asia kiinnostaa? Ei varmaan ajatellut minua.. Ei, hän myönsi, että oli katkera, kun ei itse ollut enää mieheni toinen..

No, sen puhelun aikana tunnustin toiselle naiselle nauhoittaneeni hänen puhelunsa. En ollut luottanut häneen - varmaan aika ymmärrettävää - ja hän kertoi asiat aina eritavalla kaikille osallisille. Ilmoitin myös säilyttäväni nauhoitukset ja tekstiviestit, sillä olimme hakemassa hänelle lähestymiskieltoa. Että kyseessä oli näin ollen viimeinen varoitus.

Puhelut ja viestit loppuivat toisen naisen taholta siihen. Hänen aviomies laittoi minulle myöhemmin kesällä viesin, että olivat palanneet yhteen.

Viestit ja nauhoitteet olen toimittanut jo poliisille ja ne odottavat siellä jos/kun yhtydenottoja vielä tulee.

Tämänkään toisen naisen käytöstä en koskaan ymmärtänyt. Mutta vasta viimeinen pakko sai hänet jättämään minut rauhaan.

Että kohtalotoveri.. Tiedän, mitä olet käynyt läpi. Lapset on minullekin pyhä, ja jos sen ensimmäisen vahinko viestin jälkeen yksikin yhteydenotto olisi ollut lapseeni, olisin tehnyt lastensuojeluilmoituksen. Kyseessä on lapsen ahdistelu. Tarkistin asian.

• miehensä menettänyt

kakkoseks jää kun kakkonen alkaa kiristää.

• ei saa suostua!
        miehensä menettänyt kirjoitti:

kakkoseks jää kun kakkonen alkaa kiristää.

Jos ei järkipuhe auta, laki auttaa. Meillä on ollut nyt kaksi vuotta ihan hiljaista.

• vastaa
        ei saa suostua! kirjoitti:

Jos ei järkipuhe auta, laki auttaa. Meillä on ollut nyt kaksi vuotta ihan hiljaista.

et ykkönen alkoi häiritsemään soitteluillaan sekä kotiin että töihin puhuen ihan 'sekavia', onneksi laki on puolellamme ja leikki loppui lyhyeen, tosin vieläkin kaikkea mahdollista 'tarkkaillaan'... on se vaan kumma et syy ykkösten mielestä on aina muka kakkosessa, katsokaa hyvät ykköset peiliin ja miettikää vähän mitä se teidän mies touhuaa.. ihan oikeesti!

• tapauksissakin
        vastaa kirjoitti:

et ykkönen alkoi häiritsemään soitteluillaan sekä kotiin että töihin puhuen ihan 'sekavia', onneksi laki on puolellamme ja leikki loppui lyhyeen, tosin vieläkin kaikkea mahdollista 'tarkkaillaan'... on se vaan kumma et syy ykkösten mielestä on aina muka kakkosessa, katsokaa hyvät ykköset peiliin ja miettikää vähän mitä se teidän mies touhuaa.. ihan oikeesti!

Etköhän nyt itse sorru aikamoiseen yleistykseen, kun ainoat jutut tässä ketjussa kertovat karua kieltään kakkosen "hullun touhuista" ja sinä käsket ykkösten katsoa peiliin. Järki käteen! Ei varmaan mikään ole maailmassa mustavalkoista, ei edes kakkosten pyyteettömyys.

• mun jee..
        vastaa kirjoitti:

Edelliselle kävi toisella tavalla kuin sinulle. Mutta ei hänen tarvinnut provoilla ja komennella ketään kattelemaan peiliin.. Ei sitä sovi noin herkkänahkainen olla. Petettyjä ja kakkosia on joka junaan ja osa jää säästämään rahaa resiinaan.

• teija

no,kyllä ne vaimotkin osaa,rakastuttiin varattun miehen kanssa ja mies halusi jättää vaimonsa,heillä oli yksi lapsi tuolloin.No ei mennyt aikaakaan kun vaimo huomas kotona ettei kaikki ole hyvin ja hankkiutui raskaaksi(ei tiennyt suhteesta varmaksi tuolloin),no mies jäi vaimon tykö koska rakastaa lapsiaan yli kaiken sitten tuli kolmas ja neljäs lapsi,aina sopivasti kun mies oli alkanut puhumaan erosta,vaimon puheitten mukaan lapset sai aina jotenkin hassusti ehkäsyn läpi alkunsa,no sitten mies sattuikin menemään vaimon kanssa lääkäriin yhden kerran mukaan ja kun vaimo oli ultrassa,mies jutteli lääkärin kanssa ja selvisi että vaimo on käynyt ihan vapaa ehtoisesti poistattamassa kierukkansa,siinä lähti mies ja vaimon uhkailut ja itsemurha puhelut alkoi,huudatettiin myös yöllä lapsia puhelimessa ja kerran kun tyttö oli meillä niin vahingossa möläytti kuinka äiti on pyytänyt yöllä itkeen puhelimeen niin isä tulee takaisin.No,ei mennyt ja nyt ex-vaimo on 4lapsen yh, lapset on meillä aina kun mahdollista ja rakkaus kukoistaa sen varatun kanssa mutta 2vuotta meni ennenkuin ex-vaimo jätti rauhaan.

• N 44
        teija kirjoitti:

no,kyllä ne vaimotkin osaa,rakastuttiin varattun miehen kanssa ja mies halusi jättää vaimonsa,heillä oli yksi lapsi tuolloin.No ei mennyt aikaakaan kun vaimo huomas kotona ettei kaikki ole hyvin ja hankkiutui raskaaksi(ei tiennyt suhteesta varmaksi tuolloin),no mies jäi vaimon tykö koska rakastaa lapsiaan yli kaiken sitten tuli kolmas ja neljäs lapsi,aina sopivasti kun mies oli alkanut puhumaan erosta,vaimon puheitten mukaan lapset sai aina jotenkin hassusti ehkäsyn läpi alkunsa,no sitten mies sattuikin menemään vaimon kanssa lääkäriin yhden kerran mukaan ja kun vaimo oli ultrassa,mies jutteli lääkärin kanssa ja selvisi että vaimo on käynyt ihan vapaa ehtoisesti poistattamassa kierukkansa,siinä lähti mies ja vaimon uhkailut ja itsemurha puhelut alkoi,huudatettiin myös yöllä lapsia puhelimessa ja kerran kun tyttö oli meillä niin vahingossa möläytti kuinka äiti on pyytänyt yöllä itkeen puhelimeen niin isä tulee takaisin.No,ei mennyt ja nyt ex-vaimo on 4lapsen yh, lapset on meillä aina kun mahdollista ja rakkaus kukoistaa sen varatun kanssa mutta 2vuotta meni ennenkuin ex-vaimo jätti rauhaan.

Sinun viestistäsi käy ilmi kaksi seikkaa: odotit siis nykyistä miestäsi kolmen raskauden ajan, minimissään se kesti varmaan kolme neljä vuotta. Ihailen kyllä kärsivällisyyttäsi. Miksi miehesi makasi vaimonsa kanssa, jos hän rakasti sinua? Olisi luullut jo kerrasta oppivan, että seksi voi johtaa raskauteen. Vai onko se niin, että panna saa, muttei tulla raskaaksi.

Toinen juttu, mitä ihmettelen ihan yleisellä tasolla, en pelkästään tässä tapauksessa. Alkuperäinen suhde oli huono (vaimo suorastaan hirviö) ja mies yritti parantaa pahaa oloaan hankkimalla salapanon. Miksi joku toinen nainen haluaa miehekseen tyypin, jolla jo tunnetusti on tuollainen tapa ratkoa ongelmia? Ongelmiahan joka suhteeseen tulee ennemmin tai myöhemmin.

Teidän rakkautennen kukoistaa ja hyvä niin. En väitä, että pettäjä pettää aina uudelleen. Jos kuitenkin miehesi muutti suoraan entisestä liitosta luoksesi, voisin veikata, että hän ei käynyt eroa kunnolla läpi ja vaikeuksien tullessa suhteeseenne miehesi on yhtä kädetön kuin hän oli edellisessa suhteessa.

• vastaa kirjoitti:

ykkönen soitteli?
        eiks se niin mee, et kosto on suloista??
        siinähän sait tietää miltä tuntuu, kun joku ihan vieras alkaa soittelemaan. ja kaiken lisäks just lapsillekkin. et tainnut tietää, et lapsille soittelu on rikos, ja soittelija saadaan kiinni teletietojen perusteella. niinkuin joku jo aikaisemmin kertoi. tosin olen myöskin itse ottanut asioista selvää (poliisilta, jonka luona olit käynyt itkemässä et yks vaimo "soittelee" ja "uhkailee") ja myöskin kaikkea SINUN mahdollisia tekemisiäsi seurataan.
        siinä vaiheessa kyllä tiesin, että olit soitellut vaan raivoissas ja "epätoivoisena", kun et elämäs rakkautta saanutkaan itelles.

jokatapauksessa, en olisi enää vaivutunut edes soittamaan, mutta oli tosi ilo kuulla, että olit ns. paskat housuissa. käyntisi poliisin puheilla todisti sen. (tosin ethän sinä tunne minua, ja ilmeisestikkin luulit, että aion jatkaa
        "sekavien" juttujen soittelua.

entäs kaikki ne puhelut ja viestit (minulle ja miehelle). niiden lähettäjä saadaan myöskin kiinni.

siihen kysymykseen, et miks vasta viiden kuukauden jälkeen(jos olet oikea henkilö), voin sanoa, että järki sanoi et ei sa kannata, mutta tunnepuoli (viha ja vitutus) halus saada "kostonsa".
        ja saihan se.
        tosin tää poliisi sanoi, et tällasissa tilanteissa aina tunteet kuohuu puolin ja toisin.
        oikeassahan tuo oli.

jokatapauksessa osataan me vaimotkin pelata tätä peliä.

ja tyhmä kun olet, niin voin kertoa, et jos oikein haluaisin "pelotella" sinua, niin eihän sitä tarttis muuta kuin soitella aina eri numeroista ja muunnella vähän ääntään.

ja jos olet se henkilö joksi sinua luulen/toivon, niin en todellakaan puhunut "sekavia", vaan ihan tosi faktoja. vai voitko kiistää sen??

enkä todellakaan syytä sinua eniten, vaan miestäni, mutta sinä olit "osasyyllinen" tähän "sotkuun".

se on jäänyt ihmetyttämään, et miks ihminen vaihtaa etu- ja sukunimensä??
        siis jo kauan ennen kuin aloin soittelemaan ja puhumaan "sekavia". (puhelinkeskus kertoi ja ihmetteli asiaa).

jokatapauksessa, minusta olisi ollut mielenkiintoista "oikeasti" keskustella ja kuulla mitä mieheni on sinulle puhunut, koska olit/olet niin rakastunut häneen.
        omasta mielestään hän ei mitenkään antanut sinun ymmärtää että olisi halunnut jotain "yhteiselämää"???

täähän on tietenkin mulle kerrottu versio.

jokatapauksessa, soittele jos jotain jäi hampaankoloon. minä EN soittele poliisille. ja niinkuin kerroin, ainahan voi soittaa toisesta numerosta ja jos epäileet että huijaan, niin tämän viestinhän voi säilyttää.

jos tää "vastaus" ei ole tarkoittamalleni henkilölle (hän kyllä tietää jos on), niin sorry vaan.

• teija
        N 44 kirjoitti:

Sinun viestistäsi käy ilmi kaksi seikkaa: odotit siis nykyistä miestäsi kolmen raskauden ajan, minimissään se kesti varmaan kolme neljä vuotta. Ihailen kyllä kärsivällisyyttäsi. Miksi miehesi makasi vaimonsa kanssa, jos hän rakasti sinua? Olisi luullut jo kerrasta oppivan, että seksi voi johtaa raskauteen. Vai onko se niin, että panna saa, muttei tulla raskaaksi.

Toinen juttu, mitä ihmettelen ihan yleisellä tasolla, en pelkästään tässä tapauksessa. Alkuperäinen suhde oli huono (vaimo suorastaan hirviö) ja mies yritti parantaa pahaa oloaan hankkimalla salapanon. Miksi joku toinen nainen haluaa miehekseen tyypin, jolla jo tunnetusti on tuollainen tapa ratkoa ongelmia? Ongelmiahan joka suhteeseen tulee ennemmin tai myöhemmin.

Teidän rakkautennen kukoistaa ja hyvä niin. En väitä, että pettäjä pettää aina uudelleen. Jos kuitenkin miehesi muutti suoraan entisestä liitosta luoksesi, voisin veikata, että hän ei käynyt eroa kunnolla läpi ja vaikeuksien tullessa suhteeseenne miehesi on yhtä kädetön kuin hän oli edellisessa suhteessa.

vastaan vaikka ei tarviskaan,ensimmäinen lapsi syntyi molempien tahdosta kun vaimo alkoi odottaan toista mies oli jo puhunut lähdöstään eikä miehellä ollut alunperinkään tarkoitusta jatkaa ex-vaimon kanssa yhdessäoloa, olla apuna vain alussa ja auttaa vaimo omille jaloilleen ilman häntä.Me emme tapailleet tuona aikana,minä vihelsin pelin poikki ja eiköhän se ole ihan luonnollista että he harrastivat seksiä keskenään ja meillä kyllä käsiteltiin ero ihan terapeutilla asti ja mies muutti eron jälkeen omaan asuntoon että ei näitä päätöksiä ole helpolla tehty ja mitä siihen pettämis asiaan tulee niin ei kukaan voi etukäteen tietää mitä tulevausuus tuo tullessaan mutta en aijo elää elämääni murehtien sitä asiaa.

• uudelleen
        anna2 kirjoitti:

ykkönen soitteli?
        eiks se niin mee, et kosto on suloista??
        siinähän sait tietää miltä tuntuu, kun joku ihan vieras alkaa soittelemaan. ja kaiken lisäks just lapsillekkin. et tainnut tietää, et lapsille soittelu on rikos, ja soittelija saadaan kiinni teletietojen perusteella. niinkuin joku jo aikaisemmin kertoi. tosin olen myöskin itse ottanut asioista selvää (poliisilta, jonka luona olit käynyt itkemässä et yks vaimo "soittelee" ja "uhkailee") ja myöskin kaikkea SINUN mahdollisia tekemisiäsi seurataan.
        siinä vaiheessa kyllä tiesin, että olit soitellut vaan raivoissas ja "epätoivoisena", kun et elämäs rakkautta saanutkaan itelles.

jokatapauksessa, en olisi enää vaivutunut edes soittamaan, mutta oli tosi ilo kuulla, että olit ns. paskat housuissa. käyntisi poliisin puheilla todisti sen. (tosin ethän sinä tunne minua, ja ilmeisestikkin luulit, että aion jatkaa
        "sekavien" juttujen soittelua.

entäs kaikki ne puhelut ja viestit (minulle ja miehelle). niiden lähettäjä saadaan myöskin kiinni.

siihen kysymykseen, et miks vasta viiden kuukauden jälkeen(jos olet oikea henkilö), voin sanoa, että järki sanoi et ei sa kannata, mutta tunnepuoli (viha ja vitutus) halus saada "kostonsa".
        ja saihan se.
        tosin tää poliisi sanoi, et tällasissa tilanteissa aina tunteet kuohuu puolin ja toisin.
        oikeassahan tuo oli.

jokatapauksessa osataan me vaimotkin pelata tätä peliä.

ja tyhmä kun olet, niin voin kertoa, et jos oikein haluaisin "pelotella" sinua, niin eihän sitä tarttis muuta kuin soitella aina eri numeroista ja muunnella vähän ääntään.

ja jos olet se henkilö joksi sinua luulen/toivon, niin en todellakaan puhunut "sekavia", vaan ihan tosi faktoja. vai voitko kiistää sen??

enkä todellakaan syytä sinua eniten, vaan miestäni, mutta sinä olit "osasyyllinen" tähän "sotkuun".

se on jäänyt ihmetyttämään, et miks ihminen vaihtaa etu- ja sukunimensä??
        siis jo kauan ennen kuin aloin soittelemaan ja puhumaan "sekavia". (puhelinkeskus kertoi ja ihmetteli asiaa).

jokatapauksessa, minusta olisi ollut mielenkiintoista "oikeasti" keskustella ja kuulla mitä mieheni on sinulle puhunut, koska olit/olet niin rakastunut häneen.
        omasta mielestään hän ei mitenkään antanut sinun ymmärtää että olisi halunnut jotain "yhteiselämää"???

täähän on tietenkin mulle kerrottu versio.

jokatapauksessa, soittele jos jotain jäi hampaankoloon. minä EN soittele poliisille. ja niinkuin kerroin, ainahan voi soittaa toisesta numerosta ja jos epäileet että huijaan, niin tämän viestinhän voi säilyttää.

jos tää "vastaus" ei ole tarkoittamalleni henkilölle (hän kyllä tietää jos on), niin sorry vaan.

mulle tää ykkönen on soitellut jo muutaman vuoden ajan joten nyt ei vastauksesi löytänyt 'oikeaa' osoitetta ja nimenikin on syntymästä asti ollut sama (48 vuotta..). on tosi surkeeta kun aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä. kyllä mäkin selitin ykköselle faktat etten olen viemässä hänen miestään jne. mutta kun järkipuhe ei auta niin minkäs voit.

• lukeminen miellyttävämmäksi

...kirjoittakaa lyhyemmin!! Tuossakin saattoi mennä alkuperäisen kirjoittajan hyvä teksti aivan hukkaan. Luin siitä nimittäin ehkä viis ekaa riviä, joten en tiiä. En mie ainakaan jaksa lukea kaikkia vuodatuksia yhteen pötköön enkä ees erikseen!

Miettikää miten kerrotte. Tiivistäkää, vaikka olisitte miten syvällä asiassa. Lukijaystävällisyyttä! Ja vielä!

• kommentoida

koska tässä oli vaan sinun näkökulmasi asiasta, mehän emme tiedä miten asiat todellisuudessa tapahtuivat, kirjoituksestasi paistoi selvästi läpi jotakin mitä et halunnut kertoa ja itseasiassa tuo 'mähän laskin palturia minkä kerkesin' juttusi vähän ihmetyttää.. miksi et voinut olla rehellinen 'kakkoselle' jos hän kertoi asiallisesti ja rehellisti oman kantansa????

• äskeisen

kirjoitti?? Siis alkuperäisen kirjoitus oli hämmentävä tarina kakkosten mielenvikaisuudesta, sillä eihän ne nyt ihan terveitä voi olla käytöksensä perusteella.
        Ja vielä kakkonen yrittää tuonkin tekstin eliminoida sillä että vaimolla olisi jotain salattavaa.
        Ymmärrät varmaan, että jos on ollu aviokriisi kotona, ei varmasti kaikki loistokunnossa ole, vai ymmärsitkö?
        Kyllä yks toisensa jälkeen ja yks kirjoitus toisensa jälkeen, järjestäen kakkoset osoittavat tyhmyytensä!!

• edellisen viestin
        äskeisen kirjoitti:

kirjoitti?? Siis alkuperäisen kirjoitus oli hämmentävä tarina kakkosten mielenvikaisuudesta, sillä eihän ne nyt ihan terveitä voi olla käytöksensä perusteella.
        Ja vielä kakkonen yrittää tuonkin tekstin eliminoida sillä että vaimolla olisi jotain salattavaa.
        Ymmärrät varmaan, että jos on ollu aviokriisi kotona, ei varmasti kaikki loistokunnossa ole, vai ymmärsitkö?
        Kyllä yks toisensa jälkeen ja yks kirjoitus toisensa jälkeen, järjestäen kakkoset osoittavat tyhmyytensä!!

kirjoittaja mut nyt en enää ihmettele miksi teidän ykkösten miehet pettävät teitä..

• kerrankin asiaa
        äskeisen kirjoitti:

eli myönsit aviokriisin :) ja siihen on tasan kaksi osapuolta: mies ja vaimo, tämä on siis se SYY jonka SEURAUKSENA saattaa olla pettäminen, kakkonen, olkoon hän sitten kakkosmies tai kakkosnainen on siis täysin ulkopuolinen aviokriisiinne, hyvä kun tämän ymmärsit niin voit ajatella jatkossa ehkä toisin!

• uskottomuuden
        kerrankin asiaa kirjoitti:

eli myönsit aviokriisin :) ja siihen on tasan kaksi osapuolta: mies ja vaimo, tämä on siis se SYY jonka SEURAUKSENA saattaa olla pettäminen, kakkonen, olkoon hän sitten kakkosmies tai kakkosnainen on siis täysin ulkopuolinen aviokriisiinne, hyvä kun tämän ymmärsit niin voit ajatella jatkossa ehkä toisin!

Jos yksi petetty kertoo aviokriisistä, kannattaa ihan varmaan yleistää kaikkiin tapauksiin. Aloittaja kertoo aika tavalla kyseisen tapauksen hullusta kakkosesta, joka mm. sotkee avioparin lapset juttuun. Senkin sitten voinee yleistää, että kakkoset ovat kaikki mielenvikaisia.

Minusta tuo sinun aviokriisisanaan tarttuminen näyttää hukkuvan oljen korteen tarttumiselta. Tiedät itsekin toisena naisena elämisen olevan kyseenalainen elämän tapa ja haet jostain itsesi ulkopuolelta syytä omaan käytökseesi.

• pettävä suhde

Aina luullut, että uskottomuus on pettäjän valinta. Mut siis suhde pettää.. Hmm.. No, ei se sitten ihme, että ei sitä miestä vaimo syytä, kun sekin on vaan väline.

Haloo. Uskottomuus on seurausta ihmisen omasta valinnasta; valinnasta vaikka ratkoa suhteen tai omia ongelmia. Jos muita ratkaisuvaihtoehtoja ei olisi ongelmille, niin silloin voi sanoa, että uskottomuus on seurausta.

Tyypillinen toisen naisen kommentti sinulla..

• paras vastaus

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000010&posting=22000000011991513

Mahaan sattuu, kun vieläkin naurattaa. Ei tosiaankaan kukaan kokeillut aiemmin testata kakkosten omaa päätelmää.

Petetyt. Käykääs lukemassa sen ketjun toisten naisten ja eevojen vastaukset. Ne vei näiltä kakkosten väitteiltä just pohjan pois.

• enhän mä voi tietää mitä tää "kakkonen" on ajatellut tai tuntenut?
        enhän mä tuntenut miestänikään, vaikka oltu yhdessä 25 vuotta.

mitä olisit itse kertonut jos joku vieras soittaa, ja alkaa kysellä kaikenlaisia henk. kohtaisia asioita.
        mieti vähän.
        olisitko itse ollut rehellinen ja kertonut kaiken??

ja mistä mä tiedän mitä se kertoi "avoimesti" ja "rehellisesti"??
        onhan sekin voinut laskea palturia ihan yhtä paljon?
        vai onko vaimon "velvollisuus" kertoa miehensä p...lle totuus???

• kerrankin asiaa kirjoitti:

kakkonen voi olla ulkopuolinen??

ja tietenkin suurimmassa osassa tapauksista syyt ja seuraukset johtuvat avio/avoparin välisistä suhteista.

tosin tiedän tapauksen, jossa aviopuolisoiden välillä ei ollut mitään ongelmia, mutta toinen vaan yksinkertaisesti rakastui "kolmanteen" niin totaalisesti, että ei voinut enää jäädä pulisonsa luo.

tässä tapauksessa ei mielestäni ollut mitään salarakas meninkiä, koska ennenkuin mitään pettämistä olisi tapahtunut, niin asiasta kerrottiin puolisoille.

eihän se silloinkaan helppoa ole, mutta ei siinä silloin tule mitään katkeruuden ja tavallaan "petetyn" tunteita. ei ainakaan samalla tavalla, kuin jos se olis tapahtunut "salaa".

• Erään vaimon mielipide

Haluan vain ihan ulkopuolisena sanoa, että miksi te vaimot huolitte ne luuseriukkonne takaisin kerta toisensa jälkeen? Teette miehellenne todella helpoksi pettämisen, koska hän tietää mamin ottavan AINA takaisin. Potkut persuksille ensimmäisestä pettämisestä, sanon minä..Täytyyhän vaimolla olla edes hiukan itsekunnioitusta! Jos sitä ei löydy itsestä, niin kuinka se miesreppanakaan viitsii kunnioittaa...Voi teitä rassuja!!

Ja vielä alennutte keskustelemaan jonkun kakkosen kanssa? Hei haloo, kannattaako tuollaisesta vellihoususta tapella? Onnettomia yksilöitä olette kaikki tyynni...

• mutten kyllä tapellut

Minun ja mieheni tapauksessa kakkonen ei käyttäytynyt ollenkaan noin hullusti kuin aloituskirjoituksessa. Itse olisin antanut mieheni mennä ja asuimmekin erillään vähän aikaa. Miehelleni kakkonen oli selkeä kakkonen, hän ei missään vaiheessa nähnyt kakkosta mahdollisena elämän kumppaninaan. Tämän kakkonenkin minulle myönsi. Miehelläni oli jokin ihmeellinen kaikkivoipaisuuden tunne pitäessään tuota salarakasta, jota hän tapasi harvoin. Salainen rakkaus tuntui ihmeelliseltä, mutta vaivaksi se muuttui, kun kakkonen alkoi uhkailla kertomisella minulle.

Joskus kriisit (joka meillä siis syntyi uskottomuuden paljastuttua, ei sitä ennen) kasvattavat ihmisiä ja seisoessa vedenjakalla päätöksen voi tehdä kumpaan suuntaan vain. Vaikka mieheni petti minua, hän ei silti ole 100% pettäjä. Hän on muun muassa ihminen isolla Illä ja lasteni isä, elämän kumppanini yli 20 vuoden ajalta. Tuskin kukaan tuntee minua yhtä hyvin kuin mieheni ja toisin päin. Lapset ja talo eivät meitä yhdessä pidä, mutta onhan se talo yhdessä tehty ja siihen liittyy paljon hyvien hetkien muistoja. Taloudellisesti kuitenkin pärjäisimme vallan mainiosti yksinkin.

Minäkin mietin jättäväni mieheni, jotta osoittaisin olevani vahva nainen. Olen täysin varma, että jättäminen olisi ollut helpompi ratkaisu ja olisin saanut ympäristöltä tukea. Jääminen oli vaikeaa, mutta antoisaa.

• kun jätin pettävän mieheni
        mutten kyllä tapellut kirjoitti:

Minun ja mieheni tapauksessa kakkonen ei käyttäytynyt ollenkaan noin hullusti kuin aloituskirjoituksessa. Itse olisin antanut mieheni mennä ja asuimmekin erillään vähän aikaa. Miehelleni kakkonen oli selkeä kakkonen, hän ei missään vaiheessa nähnyt kakkosta mahdollisena elämän kumppaninaan. Tämän kakkonenkin minulle myönsi. Miehelläni oli jokin ihmeellinen kaikkivoipaisuuden tunne pitäessään tuota salarakasta, jota hän tapasi harvoin. Salainen rakkaus tuntui ihmeelliseltä, mutta vaivaksi se muuttui, kun kakkonen alkoi uhkailla kertomisella minulle.

Joskus kriisit (joka meillä siis syntyi uskottomuuden paljastuttua, ei sitä ennen) kasvattavat ihmisiä ja seisoessa vedenjakalla päätöksen voi tehdä kumpaan suuntaan vain. Vaikka mieheni petti minua, hän ei silti ole 100% pettäjä. Hän on muun muassa ihminen isolla Illä ja lasteni isä, elämän kumppanini yli 20 vuoden ajalta. Tuskin kukaan tuntee minua yhtä hyvin kuin mieheni ja toisin päin. Lapset ja talo eivät meitä yhdessä pidä, mutta onhan se talo yhdessä tehty ja siihen liittyy paljon hyvien hetkien muistoja. Taloudellisesti kuitenkin pärjäisimme vallan mainiosti yksinkin.

Minäkin mietin jättäväni mieheni, jotta osoittaisin olevani vahva nainen. Olen täysin varma, että jättäminen olisi ollut helpompi ratkaisu ja olisin saanut ympäristöltä tukea. Jääminen oli vaikeaa, mutta antoisaa.

Hän on sen jälkeen osoittanut, että tein oikein. Uusi vaimo ja uudet kujeet. Firman joi pois jne. Eikä ole edes ollut hääppöinen isä lapsillemme.
        En kadu.

• vaimoille oo tapahtunut tällaista pettämistä kerta toisensa jälkeen.

taitaa suurimmalla osalla olla kyse yksittäistapauksista??
        toivottavasti ainakin.

eikä siinä ole mitenkään itsekunnioiteksen puute kysymyksessä, ei ainakaan pelkästään.

ei se erokaan niin vaan helppoa ole.

miks ei voi keskustella kakkosen kanssa, jos molemmat (naiset/miehet) sitä haluavat??

enkä minä ainakaan tunne olevani rassu (onneton kylläkin), enkä todellakaan tappele miehestäni. päinvastoin. olen sanonut miehelle monta kertaa että senkus menee jos haluaa.
        ei kuulemma halua.

• ole, että kannattaa

akkojen ruveta henkisesti tukkanuottasille sen takia. Ihan kuin se ukko olisi jotain käyttötavaraa, mikä kiertää akalta toiselle. Jos on kiertääkseen kiertäköön. Ja jos joku haluaa paluupostissa takaisin, omahan on murheensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe