Aivottomat, tahdottomat puolisot?!
Olen aina ihmetellyt sitä, miten usein petetyn ihmisen lähes kaikki viha kohdistuu siihen, joka on ns. toinen nainen tai toinen mies.
Nämä kumppaninsa omistajat eivät ilmeisesti pidä omaa kultaansa järkevään ajatteluun kykenevänä ihmisenä. Joku vaan tulee, viettelee ja vie. Oma kulta ei voi sille mitään, pakkohan on panna vierasta, kun tämä kerran tuli tyrkylle. Eikä yhtään ajatellut, että toinen on varattu. Koska onhan päivänselvää, että varattu ihminen ei pysty torjumaan houkutuksia.
Nämä petetyt raivoavat esim. lehtien palstoilla sitä, kuinka toiset naiset ja miehet ovat pilanneet heidän elämänsä. Se on suorastaan säälittävää. Raivo ja vihantunteet pitäisi kohdistaa pettäjään, hyväksyä se että hänellä on suuri osuus pettämiseen. Itse asiassa hän on monesti ainoa pettäjä, sillä jos "salarakas" on vapaa, hän ei petä ketään.
Jos minun rakkaani jää kiinni pettämisestä, hän on taatusti se, jota pidän vastuullisena. Hän on se, joka on särkenyt sydämeni ja se, jonka olisi pitänyt sanoa ei.
Jos en olisi itse suhteessa, minäkin voisin olla toinen nainen, enkä kuvittelisi ketään väkisin ottavani / pitäväni. Mutta tässä tilanteessa en edes haaveile muista miehistä.
Kertokaapa kokemuksianne & mielipiteitänne!
Toinen nainen..toinen mies...Saatanan sikiöitä?
6
1043
Vastaukset
- SAMAA
Mäkin olen ajatellut.Kun katsoo esim.Cheeters-ohjelmaa subilla niin aina mies tai nainen käy kiinni siihen kolmanteen vaikka sillä ei olisi mitään tietoa missä mennään.
- petettyx1
Onhan se niin, että syyllinen on se pettäjä, kun lähtee mukaan sellaiseen touhuun. Mutta aina on se mutta, miksi niillä toisilla naisilla/miehillä ei voi olla sen vertaa moraalia, että jättää rauhaan mikäli on kyseessä varattu. Oma mieheni ainakin suoraan sanoen iskettiin aikanaan, kun meillä oli alamäki. Flirtti ja kaikki muukin alkoi naisen aloitteesta.Ei varattua ole helppo iskeä, mutta varattu on helppo iskeä mikäli oma suhde rakoilee, ei ole tyydyttävää seksielämää tai on vain muuten kyllästynyt. Myös uteliaísuus siitä, onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella houkuttelee.
Minusta se on kahden tekijän summa, sen pettäjän, joka on niin tyhmä, että lähtee moiseen touhuun mukaan eikä ole selkärankaa jättää se petettävä osapuoli. Se on itsekästä toimintaa! Mutta sitten on myös se petoskaveri, joka suostuu niihin touhuihin, koska on niin lääpällään, että millään ei ole mitään väliä, kunhan pääsee nussimaan. Eli minusta sekä pettäjä, että salarakas syyllistyvät itsekkyyteen, sotkevat yhden petoksesta ulkopuolisen ihmisen elämän ja voivat aiheuttaa tälle valtavia traumoja vain jonkun typerän seksin ja ihastuksen takia!Varsinkin jos ei se suhde sitten jatku ihan loppuun asti.- pettäjä ja toinen nainen
Onko ihastuminen typerää? Onko suhteessa kyse pelkästä "nussimisesta", kuten sinä asian ilmaiset? Jumalauta! Ihmisillä on tunteet ja me eletään vain tämän yhden kerran!
Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt tuota logiikkaa, jota enimmäkseen naiset käyttävät. Toisen naisen mielestä syy pettämiseen on tavalla tai toisella huono vaimon ja vaimon mielestä mies pettää toisen naisen takia....haloo....mihin se petturimies tässä syyllistämispuuskassa aina unohdetaan?
Minun mielestäni kaikissa osapuolissa on vikaa, enemmän tai vähemmän.
Toisten naisten väitteet siitä, että enhän minä voinut tiettää häntä varatuksi pistää kanssa hieman ihmetyttämään. "Seurustellaan" ja paneskellaan ihmisen kanssa josta ei tiedätä juuri mitään....eikö epäilykset muka herää missään vaiheessa?
Esim. miksi tavataan vain satunnaisesti, miksi tavataan vain ulkona, miksi tavataan vain silloin kun hänelle sopii...jne, jne- Jubbajee
Onhan jonkun ulkopuolisen helppoa antaa itsestään täydellinen kuva, satsata tapaamiseen 100 prosentilla ja saadaa aikaan illuusio, että aika hänen kanssaan on pelkkää juhlaa, kun taas parisuuhteen puolison kanssa on pakko jakaa arkiset huolet ja todellisuus. Siksi jakaisin syyn sekä pettäjän, että hänen "salarakkaansa" kesken. Tosin heikot sortuvat helpommin.
Mitä tulee em Cheaters-ohjelmaan, ei se ehkä kerro koko totuutta, vaan pelkän pintaraapaisun. Jopa siinäkin on usein nähtävissa, että obsessiivinen ihminen roikkuu kynsin ja hampain jo kauan sitten kuolleessa yksipuolisessa suhteessa. Ja sitten nämä pettäjien salaiset rakastajat eivät koskaan muka tiedä toisen vaimosta, miehestä, tyttö- tai poikaystävästä kotona... Noh, ei ehkä kannatakaan "muistaa" asiaa, kun tv:ssä ollaan, siinähän menisi maine. - NAINEN-35
Olen pari kertaa ollut se toinen osapuoli suhteessa, jossa mies-ystäväni on ollut tahollaan naimisissa. Tosiasia on tämä: Olen seksikumppanieni suhteen äärimmäisen valikoiva, mutta jos haluan sekstailla jonkun miehen kanssa, mulle ei ole väliä, onko mies naimisissa vai ei! Hitto! Se on sen miehen asia, enkä tosiaankaan välitä paskaakaan, mitä vaimosta tuntuisi, jos suhteemme tulisi ilme. Toisaalta kunnioitan myös kumppanieni oikeutta yksityisyyteen, kuten he minun, enkä ilmianna heitä heidän vaimoilleen! Mutta mulle ei kuulu mulle täysin vieraan ihmisen (eli vaimon) asiat, enkä ota vastuuta hänen tunteistaan. Jos on nainut miehen, joka ei ole uskollinen, syyttäköön itseään huonosta ihmistuntemuksestaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873