Miten on miehet, jos pyydätte naista treffeille, niin onko parempi sanoa heti ei, vai vasta treffien jälkeen? Eli arvostatteko sitä, jos toinen antaa kuitenkin mahdollisuuden vai olisiko pitänyt kieltäytyä saman tien?
Omassa tapauksessa suurella todennäköisyydellä treffit jäävät viimeisiksi..Kyseessä on ujohko mies, joten halusin jotenkin rohkaista häntä naisten suhteen enkä tyrmätä heti pakeilla. Olisiko pitänyt jättää väliin? Ja naiset, miten te toimitte vastaavissa tilanteissa?
ennen vai jälkeen?
25
2695
Vastaukset
- 3633
Ujouden takiako et voit antaa miehelle mahdollisuutta? Vai onko tässä jotain muutakin mistä et hänessä pidä?
- ""!
Vitu huora
- keskustelun aloittaja
siis ei vika ole ujoudessa, vaan siinä, ettei hän ainakaan tämän hetkisen tuttavuuden perusteella ole "sillä tavalla" kiinnostava. Mutta toisaalta eihän sitä voi satavarma olla, jos treffeillä hänestä tulisi esiin jotain muita puolia..Eri asiahan se on aina porukassa jutella kuin kahden kesken. Mutta sanotaanko niin, että suuremmalla todennäköisyydellä hän ei herätä minussa niitä tarvittavia tunteita.
- jajajajajjaaaa
keskustelun aloittaja kirjoitti:
siis ei vika ole ujoudessa, vaan siinä, ettei hän ainakaan tämän hetkisen tuttavuuden perusteella ole "sillä tavalla" kiinnostava. Mutta toisaalta eihän sitä voi satavarma olla, jos treffeillä hänestä tulisi esiin jotain muita puolia..Eri asiahan se on aina porukassa jutella kuin kahden kesken. Mutta sanotaanko niin, että suuremmalla todennäköisyydellä hän ei herätä minussa niitä tarvittavia tunteita.
alkoi vaan kiinnostamaan tuo "sillä tavalla" määritelmä. voiskos sitä vähän purkaa auki, mitä pitää sisällään.
tai kaks ja sit puhu niin suoraan kun vaan osaat.
- Asiasta huvittunut
Jos tiedät heti suoraan ettei kiinnosta, niin tietysti sanot heti suoraan, että ei kiinnosta. Totuus vaan päin naamaa.
Ei ole sun asiasi rohkaista ketään yhtään missään. Sääli on sairautta. - en jummarra
Siis käsitinkö oikein: Jos mies kysyy "haluaisitko lähteä treffeille", pitäisikö sinun kieltäytyä lähtemästä treffeille heti vai vasta treffien jälkeen? Jos lähdet treffeille, niin ethän sinä ole silloin kieltäytynyt. Sama kun kysyisit minulta, "haluatko lasin vettä", joisin sen tyytyväisenä ja sanoisin sen jälkeen "kiitos, ei janota". Mikähän naisen logiikka tässäkin piilee...
- jiii
se parempi saada edes se yksi mahdollisuus, vaikka jäisikin viimeiseksi.
- keskustelun aloittaja
yksi on sitten samaa mieltä kuin minä. Mahdollisuus on kuitenkin mahdollisuus.
- Nainen-75
Jos olet 100 % varma että ei kiinnosta, niin en lähtis ollenkaan, jos oikeasti haluat antaa miehelle mahdollisuuden sitten menisin.
- keskustelun aloittaja
juuri tätä tarkoitin. Mutta mokasin jo, kun en osannut kieltäytyä. Vaikka ainahan sitä voi käsitys ihmisestä muuttua, kun tapaa kahden kesken..
- poobel
juuri tätä tarkoitin. Mutta mokasin jo, kun en osannut kieltäytyä. Vaikka ainahan sitä voi käsitys ihmisestä muuttua, kun tapaa kahden kesken..
No joo, varmasti oppisit jopa pitämään hänestä, jos eläisitte kahdestaan autiolla saarella muutaman vuoden.
Mutta mielenkiintoista tietää, että on vielä olemassa nainen, joka ei osaa sanoa ei. Kanssasisaresi eivät nimittäin juuri muuta osaakaan sanoa. Kultainen keskitie on jossain siinä välillä.
- Kyo-kun
Pyydän...sano heti jos ei kiinnosta. :(
Ehdottomasti pitää sanoa suoraan, jos ei kiinnosta. Ihmeellinen logiikka herätellä miehessä turhia toiveita ensin lähtemällä treffeille ja sen jälkeen ilmoittaa, että ei kiinnosta.
- zaza
Miksi monet miehet valittaa, että heidän pitäisi saada mahdollisuus, ja että naiset ovat pinnallisia, leuhkoja ja ties mitä jos/kun sanovat suoraan, ettei kiinnosta?
Kävi lopulta niin tai näin, itse en olisi loukkaantuntu jos mies myöhemmin kertoisi, että oli ennen ekoja treffejä epävarma, mutta halusi kuitenkin tutustua vähän paremmin. - Unikko77
zaza kirjoitti:
Miksi monet miehet valittaa, että heidän pitäisi saada mahdollisuus, ja että naiset ovat pinnallisia, leuhkoja ja ties mitä jos/kun sanovat suoraan, ettei kiinnosta?
Kävi lopulta niin tai näin, itse en olisi loukkaantuntu jos mies myöhemmin kertoisi, että oli ennen ekoja treffejä epävarma, mutta halusi kuitenkin tutustua vähän paremmin.Samoilla linjoilla ollaan.Miksei antais miehelle mahdollisuutta.Paitsi,jos todellakin tietää,ettei nappaa.
- keskustelun aloittaja
zaza kirjoitti:
Kävi lopulta niin tai näin, itse en olisi loukkaantuntu jos mies myöhemmin kertoisi, että oli ennen ekoja treffejä epävarma, mutta halusi kuitenkin tutustua vähän paremmin.juuri näitä asioita punnitsin ja siksi päätin antaa mahdollisuuden, koska en halunnut olla leuhka tms. Ja eihän sitä koskaan tiedä, jos kahdenkeskiset keskustelut tuovat hänestä jotain uusia puolia esiin (en yleensä ihastu kovin herkästi keneenkään).
Sitä paitsi tutustumallahan voi yhtä hyvin treffeille pyytäjäkin tajuta, etten ollutkaan sellainen kun hän kuvitteli. Itse ajattelen, että mieluummin näyttää millainen on kuin jättää toisen mielikuvien varaan. Mutta tosiaan, tekee niin tai näin, aina saa rapaa niskaan.
Itse taidan olla liikkeellä amerikkalaisen deittikulttuurin tyylillä. Välillä tuntuu, että Suomessa tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen on kielletty, ellei ole heti kiinnostunut.. - nyt
juuri näitä asioita punnitsin ja siksi päätin antaa mahdollisuuden, koska en halunnut olla leuhka tms. Ja eihän sitä koskaan tiedä, jos kahdenkeskiset keskustelut tuovat hänestä jotain uusia puolia esiin (en yleensä ihastu kovin herkästi keneenkään).
Sitä paitsi tutustumallahan voi yhtä hyvin treffeille pyytäjäkin tajuta, etten ollutkaan sellainen kun hän kuvitteli. Itse ajattelen, että mieluummin näyttää millainen on kuin jättää toisen mielikuvien varaan. Mutta tosiaan, tekee niin tai näin, aina saa rapaa niskaan.
Itse taidan olla liikkeellä amerikkalaisen deittikulttuurin tyylillä. Välillä tuntuu, että Suomessa tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen on kielletty, ellei ole heti kiinnostunut..Kuulostaa ihan hyvältä omaan korvaani. Eihän "ei" treffien jälkeen tarkoita että se paukautetaan viime metreillä toisen naamaan, vaan ainakin vastauksistasi sain sen kuvan että asiaa käsitellään avoimesti niinkuin mielestäni pitäisikin. Ihmiset tosiaankin muodostavat mielikuvia toisistaan, eikä niillä välttämättä ole paljoakaan tekemistä todellisuuden kanssa. Todellinen tutustuminenhan se antaa eniten tietoa henkilön piirteistä ja ajatuksista. Itse arvostan avoimuutta ja rehellisyyttä; miksi turhaan verhota asioita epätietoisuuden sumuun, kun niistä voi puhuakin? Asian käsittely antaisi ainakin itselleni positiivisen kuvan vastapuolesta sekä toisi lisää valoa tilanteeseen, kuin pelkkä "ei". Tietenkin joku voisi nähdä tuon vain ajan tuhlauksena, ihmiset kun ovat erilaisia. Epävarmuus tosin on osa deittailua...ja suostuminen tapaamiseen tai treffeille on taas yksi asia, joista vastapuoli muodostaa omia mielikuviaan. Yhdelle "jes, nyt onnisti", toiselle "kaikki on epävarmaa, katsotaanpa". Mutta jos vain mahdollista, en keksi mitä pahaa voisi olla välittömyydessä ja toisten tukemisessa. Hyvää jatkoa vain sinulle ja muille : )
- pööklöäp
Jos olet päätöksesi tehnyt jo ennalta, tuskin mies on iloinen siitä, että haaskaat hänen aikaansa, rahojaan(?) ja vaivaansa sen enempää. Eli kerro ihmeessä heti, äläkä vasta myöhemminnin. Pitääkö tuollaista edes kysyä?
- yksi asia
Mielestäni ihmiset lataavat hiukan liikaa odotuksia ekoille treffeille. Pitäisi heti olla olemassa jotain elämää suurempaa säkenöintiä. Eihän sellaista muissakaan tapaamisissa tapahdu.
Hiljaa hyvä tulee, eikä kannata luovuttaa ensimmäisen vastoinkäymisen takia.
Mutta itse kysymykseen sanoisin että jos ei tod kiinnosta, niin sano se ihmeessä suoraan. - Jeebel
Miehen kurjuuden maksimoit juuri sanomalla, ettet ole kiinnostunut, vasta treffien jälkeen. Jos sanot sen heti, mies voi luulla, että vain hänen ulkonäkönsä tms. pinnallisempi asia ei hänessä sinua kiinnosta. Kun odotat treffien jälkeen, ymmärtää se p...., että myös hänen persoonallusuutensakin on p......stä eikä pelkät pinnalliset ominaisuudet. Hyvä, huomasinkin, että olet päättänyt toimia juuri tällä jälkimmäisellä tavalla. Onnea, sinusta tulee aivan varmasti samanlainen nokka pystyssä kulkeva pikku "bitch," kuin mitä kaupungit jo ovatkin aivan täynnä, erittäin nopeasti. Liity massoihin.
- keskustelun aloittaja
ei ole tarkoitus liittyä nokka pystyssä kulkevien kermaan. Ennemminkin olen liian kiltti, pidin miestä ihan mukavana ja siksi suostuin. Eikö ihmisiin saa siis tutustua? Jos hän olisi sanonut, että on korviaan myöten rakastunut minuun, niin olisin tietysti sanonut että minäpä en ole. Mutta jos pyydetään ulos syömään, ei kai se vielä avioliittolupausta tarkoita?
Mutta jos tämä mies ajattelee kuten sinä, niin sitten mokasin, jos/kun tästä ei kaveruutta kummempaa tule. Olisi vaan kiva, jos miehet voisivat malttaa ensin tutustua ja ymmärtää, että ei kaikkien kemiat vain kohtaa eikä kyse ole bitchinä olemisesta.
- täti
Kysyin kerran yhdeltä mieheltä, että lähtisikö se minun kanssani joskus ulos syömään, kun tutustuisin mielelläni paremmin. Tein näin koska olin sinkku ja kaipasin seuraa, ja mies vaikutti mielenkiintoiselta tyypiltä. Mitään sen vakavampia aikeita ei siis ollut.
Mies valitteli työkiireitään ja sanoi että ehkä joskus vähän myöhemmin. No, kysyin myöhemmin ja taaskin oli kovaa kiirettä. Ymmärsin yskän enkä kysynyt kolmatta kertaa. Myöhemmin selvisi että miehellä oli vähän vakavampaa säätöä toisaalla, ja ehkä siksi vältteli tällaisia "treffejä".
Olisin kyllä kieltämättä loukkaantunut, jos hän olisi sanonut minulle päin naamaa että "ET KIINNOSTA MINUA!", ihan sitten missä vaiheessa tahansa.
Niin, olen siis nainen joka sai pakit, mutta en usko että miehet ovat tässä asiassa kovinkaan erilaisia. Mielestäni kyllä asian voi ilmoittaa tuolla lailla kohteliaasti epäsuorasti, ja täräyttää päin naamaa vasta siinä vaiheessa, jos ei muuten mene jakeluun. - Mies 23
Jos sinusta tuntuu että mies saattaisi olla kiinnostava ja epäilet hiemankin treffeille menoa, niin suosittelen että mene! Ei sitä voi koskaan tietää mitä tapahtuu. Jos mies on ujo ja kyseessä ovat kanssasi ensimmäiset treffit niin tunnelma tulee olemaan todennäköisesti aika jännittynyt ja muodollinen. Yritä saada mies ulos kuorestaan jo ensimmäisten treffien aikana.(Ole pitkämielinen/Älä yritä liikaa) Et voi tietää todellisesta persoonallisuudesta paljoakaan jos mies peittää sen ujouden verhoon. Jos haluat saada paremman kuvan miehestä käy toisilla treffeillä. Ja niinkuin sanotaan kolmas kerta toden sanoo, mutta kyllä yleensä toisen kerran jälkeen jo saa varmuuden kannattaako juttua jatkaa vai ei. Pääasia että saatte jään rikottua( ensimmäiset treffit ) mahdollisemman nopeasti. Treffipaikaksi ei välttämättä kannata valita sitä perinteistä ravintolaa, tai elokuvateatteria vaan jokin muu vähän "ei niin virallinen paikka" Toisaalta kotiolot kahdestaan ei ole se kaikista paras vaihtoehto. Menkää uimaan!!!
- DWF
Jos sä teilaat miehiä samalla tavalla yksien treffien jälkeen, niin pysyt ikuisesti sinkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787