Lävistyskoruja netistä?

wickedsp1d3r

Kertokaapa hyviä saitteja, mistä voi tilata lävistyskoruja? Kiitoksia :)

61

36839

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi
    • nassikka
    • löööyyytyyy

      www.tattooheka.com

    • inox

      www.puoti.tk

    • kjfdksjl
      • 5673

        onko tuo crazy factory jewerly oikeasti noin halpa ? :o koruthan on ihan tuhottoman halpoja. joku ostanut tuolta koruja ?


      • ...
        5673 kirjoitti:

        onko tuo crazy factory jewerly oikeasti noin halpa ? :o koruthan on ihan tuhottoman halpoja. joku ostanut tuolta koruja ?

        on ne halpoja mut sit mietii et sinne tulee postimaksua 5 euroo


      • mullikkaaa
        5673 kirjoitti:

        onko tuo crazy factory jewerly oikeasti noin halpa ? :o koruthan on ihan tuhottoman halpoja. joku ostanut tuolta koruja ?

        pitääkö tehdä tuollainen tulli-ilmoitus?

        "EU:n tullialueen ulkopuolelta tuotava tavara on tullattava silloinkin, kun tuoja on yksityis-
        henkilö. Kun rahdinkuljettajalta, esimerkiksi Postilta, on saatu ilmoitus tavaran saapumises-
        ta ja noutopaikasta, joka voi olla esimerkiksi postipaketteja luovuttava tullitoimipaikka, ta-
        varasta on annettava Tullille tulli-ilmoitus."

        Kirurginteräksessä on tunnetusti nikkeliä. Tulli kai pysäyttää nämä nikkelilliset korut ja miten saa rahat takaisin vai jääkö omaksi tappioksi?


      • lool
        5673 kirjoitti:

        onko tuo crazy factory jewerly oikeasti noin halpa ? :o koruthan on ihan tuhottoman halpoja. joku ostanut tuolta koruja ?

        tilasin tuolta koruja mutta en oikein ymmärrä sitä maksu juttua. ku englanniks lukee kaikkee paskaa.. onkohan joku muu kenties tilannu crazy factory jewerly:stä koruja. ja ne ovat sen takia niin halpoja koska ne tulevat suoraan valmistajalta. =)


      • mukiteline
        lool kirjoitti:

        tilasin tuolta koruja mutta en oikein ymmärrä sitä maksu juttua. ku englanniks lukee kaikkee paskaa.. onkohan joku muu kenties tilannu crazy factory jewerly:stä koruja. ja ne ovat sen takia niin halpoja koska ne tulevat suoraan valmistajalta. =)

        Se kaikki paska on ihan asiallista selostamista, jos yhtään englantia osaa. Ite oon tilannu koruja, neuloja, pihtejä ja muuta. Tosi luotettava paikka. Kerran kävi tässä ku vuojenvaihteen aikaan vaihtu tuo maksu Docdata Paymentsin kautta meneväksi nii kuukauden oottelin lähetystä, kun tyhmänä en kyselly aikasemmin. Sitten nakkasin sivuille kysymyksen miksi statukseni on vielä unpaid ja seuraavana aamuna oli spostisa viesti jossa pahoteltiin ja toinen viesti jossa kerrottiin että tilaukseni on pakattu. seuraavana aamuna lähetetty.

        Ja tuosta tullista nii suomen tulli on nyt vähä nii ja näi mikä sinne jää ja mikä ei. tilasin viimekski paketin jonka hilta oli 60 €n luokkaa ( posti), mitään ilmotusta tulliin tehny ja paketti tuli kotia 8 työpäivän päästä =)


      • Anonyymi
        5673 kirjoitti:

        onko tuo crazy factory jewerly oikeasti noin halpa ? :o koruthan on ihan tuhottoman halpoja. joku ostanut tuolta koruja ?

        Ne myy crazy factorilla halpaa kiinapaskaa, eikä ole titaania nähnytkään. Jos haluaa crazy factorylta niin se on sama tilata suoraan aliexpressiltä.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        on ne halpoja mut sit mietii et sinne tulee postimaksua 5 euroo

        Halvinta kiinapaskaa crazy factorilla. Monet sanonut, että heidän lävistykset ei ole parantunut kun käyttänyt crazy factorin tuotteita. ”Titaani” heillä on nikkeliä, joka on allergisoiva metalli. Pysykää kaukana tästä puljusta. Laadukas lävistyskoru ei maksa paria euroa


    • Spderkiss

      http://korumaailma.fi

      Tuolla myydään suhteellisen halpoja, mutta todella laadukkaita lävistyskoruja ja paljon muutakin! Mikä parasta, sinun ei tarvitse maksaa postimaksua, ellet osta postiennakolla. Korut tulevat nopeasti, ja et tule varmasti pettymään. Minä olen tilannut useasti, ja korut ovat hyviä ja nikkelivapaita. Kannattaa kokeilla.

    • helppohommaaina

      www.cybershop.fi

      mä ite ostan tuolta.

    • napakoru

      Korumaailmasta kannattaa tilaa! Mulle tuli kotiin paris päiväs :) korumaailma.fi

      • Sepi Kanto

        www.bald-fellows.fi Tuottavat itse näköjään korujaan ja ovat hinnatkin tipahtaneet aika reippaasti siitä mitä ovat olleet


      • kanta-asiakas++

        a-ilusion lähettää tilauksen ilman postikuluja ja ne on tulleet suoraan postilaatikkooni seuraavana päivänä. Paras paikkka ikinä :)


    • rriina

      Tietäskö kukaan mistä vois tilata halvalla "kielenalus sylkirauhas" koruja?! =)

    • 88

      Tilattiin vähän isommalla porukalla koruja sieltä, yli 30€lla, ei tullut ongelmia tullien tms kans, ja postikulut jäi pieniks kun jaettiin ne kaikkien tilaajien kesken. Miinuksia ainoastaan siitä että ainakin verkkopankissa maksettaessa pankki(mulla Osuuspankki) peri vei n. 10€(!) jotain ulkomaanmaksukuluja tai jotain... Ja koruista vois sanoa sen verran että KUVALLA VARUSTETTUJA PALLOJA EI KANNATA TILATA KIELILÄVISTYKSIIN! Korun ei tarvitse kauaa olla suussa kun kuva on jo sumentunut ja lopulta se häviää kokonaan....

      • jeef

        Itte maksoin kortilla,niin maksu meni heti perillekkin. Näkyi netissä jo tunnin päästä maksetuksi. Ny ovat tulossa jo:) neljä korua reilu 12e postikulujen kanssa,en enään osta muualta,kuin hätätapauksessa:)


    • Peter Knepper

      Bald Fellows verkkokauppa toimmi erittäin hyvin. Laadukasta tavaraa ja tarjouksista löytyy välillä tosi edullista tavaraa. Omalla kohdallani on vain hyviä kokemuksia laadusta.

    • huohhh

      EN SUOSITTELE CRAZY FACTORYA!

      tilattiin parin kaverin kaa yhessä ja yli puolet koruista jäi tulematta. sitten kun laitettiin palautetta asiasta sieltä väitettiin vaan että kaikki on lähetetty, eikä rahoja saatu takas.

      • Peksi PP

        Crazy factory ei ole tehdas. Moni luulee niin mutta esim. Wild Catin omistaja jakaa omistajasta "Wanted" sähköpostia. Osa tavarasta on kauheaa kuraa..


    • suoli98

      www.korumaailma.fi

      • 1223

        www.diiva.fi


      • witd'
        1223 kirjoitti:

        www.diiva.fi

        itse olen tiaillut koruja crazy factoryltä useamman kerran,
        parhailllaan sellaisen 130€ nivaskan kerrallaan kaveriporukalle

        kerran sain yhden korun toisena kuin piti, tästä mailasin ja sain korvauksena sen puuttuneen korun jälkitoimituksena ja pitää väärän korun
        joten itseltä irtoo tälle lafkalle vain plussa pisteitä


      • *****
        witd' kirjoitti:

        itse olen tiaillut koruja crazy factoryltä useamman kerran,
        parhailllaan sellaisen 130€ nivaskan kerrallaan kaveriporukalle

        kerran sain yhden korun toisena kuin piti, tästä mailasin ja sain korvauksena sen puuttuneen korun jälkitoimituksena ja pitää väärän korun
        joten itseltä irtoo tälle lafkalle vain plussa pisteitä

        Huuto.net piercing.fi on ihan hyvä ja nopea paikka kanssa.


      • borat... ;a
        witd' kirjoitti:

        itse olen tiaillut koruja crazy factoryltä useamman kerran,
        parhailllaan sellaisen 130€ nivaskan kerrallaan kaveriporukalle

        kerran sain yhden korun toisena kuin piti, tästä mailasin ja sain korvauksena sen puuttuneen korun jälkitoimituksena ja pitää väärän korun
        joten itseltä irtoo tälle lafkalle vain plussa pisteitä

        Mmut ite oon käyny kattelee www.ostari.fi toosi södejä koruja... ;]


      • iuuuuuu
        ***** kirjoitti:

        Huuto.net piercing.fi on ihan hyvä ja nopea paikka kanssa.

        Hyyyyyyi kuka tilaa huuto. netistä lävistyskoruja.... kuulostaa todella epähygieniseltä.


    • Sarmana

      Tähän tarvii sen verran kommentoida, oon ite tilannu crazy factoryltä koruja viimeset 3 vuotta,ei oo mitään valittamista..korut on tosi hyväkuntosia ja halpoja ja maksujen kanssa ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa, jos paketista on puuttunu joku koru se on ilmotettu ekassa paketissa ja puuttuvat korut tulee toisessa lähetyksessä (yleensä koruja on uupunut jos on ollu varastosta loppu).. ja tota 88 nimimerkkisen kommentista sen verran, kukan hiton daiju laittaa kieleensä pallon jossa on kuva?? en oo vielä tänä päivänäkään törmänny sellaseen kuvalliseen palloon joka pysyis kielikorussa hyvänä..

      Crazy factoryllä on tosi laadukkaita ja halpoja koruja!

      • tirppax

        mulla on hei hyviä kokemuksii noist logopalloista kielessä.. bald fellowslla on semmosii teräslogopalloja ja on niit sit muovisinaki missä on logo. ja hyvin on pysyny. se logo on semmonen erilainen, ihan kunnon kuva. jotku halppis pallot itelläki menny huonoks mis logo on siin pinnas. kantsii koklaa noit bald:n palloi.
        niil on iha hitosti niitä eri kuvii niis, on mistä valita.
        bfmyynti.fi on toi osote mistä löytyy


    • mistä muualta löytyis kirsikalla varustettui napakoruja tarvisin ;;) ♥
      laittakaa sähköpostia [email protected]
      KIIIIITOOS1

      • napalainen

        Pistän tänne ku sähköposti takkuu kokoajan..ei suostu lähettää mun meilei eteenpäin..Tarttis varmaan jossai toisella saitil kysyy apuu onkelmaani tuohon :D.
        Kirsikkanapakoru löytyy titaanisella rungolla www.bald-fellows.fi ostin ite sieltä yhen toisen napakorun ja kattelin kyl sitä kirsikkaaki, oli söpö.
        ja ku mä haluun käyttää ite vaan titaanii ku on kuulemma huippu matsu,sillä tehään ne lävistykset ihan alkuunki. nyt vihsoin löysin itelle hienon.


    • ljblbökn

      saatana ku on kalliita tunneleita korumaailma.fissä. Savannistakin saa halvemmalla.

    • love2shop

      Juu, täältä tilasin mäkin suht halvalla, ja tuli kotiin päivässä www.savanni.com

    • somebodynen

      ite oon tilannu lävärikorui crazyfactorylt ja cybershopist. välil oon oulun romeo&julia liikkeestä ostanu.

    • Someone9

      http://www.crazy-factory.com/ on halvin ja paras minkä tiiän. Koruthan tulee siis suoraan tehtaalta ilman välikäsiä eli on sen takia halpoja. Maksutapoina käyttäny kaikkia paitsi moneybookersia. Koskaan oo ollu mitään ongelmia eikä oo ylimäärästä rahaa hävinny (OP Visa Electron itsellä). Joskus jääny joku koru puuttumaan mutta tullu sitten myöhemmin postiluukusta. Ja ne toimituskulut, miettikäähän vähän, otetaan vaikka tavan barbell. Muualta ostettuna n. 5-10e _yksi perus barbell_ ja tyypit maksaa valittamatta sen. Sit kun koru on sen alle 1e ja toimituskulut _tilausta_ kohti 4,90e ni heti hirvee valitus kuinka kallista on. Hei halooo!

      • Satu Saari

        Korut eivät tule tehtaalta. Kyseessä on sveitsiläinen joppari joka asuu Thaimaassa ja pyörittää sieltä bisnestä :) Lisäksi tuotteiden materiaaleissa olisi toivomisen varaa, kaikki lävistyskorut eivät ole ammatillisessa mielessä "lävistyskoruja". Itseään kunnioittavat asiakkaat tietävät mistä materiaalista oikeiden lävistyskorujen pitäisi olla ;)


    • JeppeK.

      Bald Fellows turku, uusi verkkokauppa ja hinnat ovat edullisimmat mitä netistä löysin

      • Kaisa R.

        Juu, loistopaikka, uudet hinnat on aika rouheat www.bald-fellows.fi Suosittelen.


    • cf

      Suosittelen kyllä crazy-factorya. mielestäni on törkeetä maksaa muovisesta tunnelista 18€ niinkuin bald-fellowssilla ja parissa muussakin paikassa... crazy-factoryssa kyseisen saa alle 2€...

    • koistinen
    • Upi77

      MKyllä se korumaailma vetää pisimmän korren.

    • Tietäjä :)

      Crazy factory on ihan asiantunteva kauppa, ja nykyään yli 20e:n tilauksiin ilmaset postituskulut ! Nordealla ei mitään lisämaksuja ja kotiovelle, tuli 5 päivässä! KOTIOVELLE. ei postiin.

    • Hippix
    • RuksiRaksi

      2 parasta

      Cybershop
      laaja valokoima
      edullinen

      Crazy Factory
      laaja valikoima
      todella edullinen
      -tilaaminen ihan perseestä.(hankalaa)

    • Sackie

      Jumaraudasta tilasin ja nopeesti tuli sekä oikeet kamat. Joulun alla kun oli niin sain vielä alekoodin pakkauksen mukana niin ei valitettavaa. www.jumarauta.fi

    • tiiu7

      Tuota DOCDATA systeemiä en ymmärrä :/

    • korujen tilaaja

      Itse olen pari kertaa tilannut Crazy Factorylta. Kaikki tilaamani tuotteet ovat tulleet perille. Mutta ainoa mikä mättää on toimitus. Luvataan 1-8pvä:n toimitusta, mikä venähtää usein sinne kuukauteen.
      Kerkesin jo kysellä heiltä korujen perään, että olivatko ne edes tulossa, mutta ei sieltä kuulunut minkään näköistä vastausta.
      Kyllä tuolloin meni Crazy Factoryyn hermot totaalisesti.
      Mutta korut ovat kaikesta huolimatta edullisia ja hyvälaatuisia.

    • unknown.

      tietääkö kukaan mitä materiaalia nuo cybershopin nenäkorut ovat ? koska siellä ei lue materiaalista mitään ... vaan hopeanvärinen / kullanvärinen

    • jvnnxe

      http://www.kingsbodyjewelry.com ja https://painfulpleasures.com/ ovat ainoa mistä lähtisin lävistyskoruja ja venytyksiä tilaamaan. Crazy Factoryn suosittelen kiertämään kaukaa. Siksikin, koska joidenkin ihmisten korvat on menneet todella paskaan kuntoon CF:n puuvenytyksistä, joista oli jäänyt joku käsittely välistä.

    • anttipojho

      https://bodymod.fi/
      kuulemma todella hyvä luotettava ja myöskin eurooppalainen nettikauppa! Itse tilannut muutamaan kertaan ja aina tullut perille parin päivän päästä sekä maksut toimineet hyvin! Suosittelen!

      • Juueipäs

        Kohta kuukauden odotellut... erittäin luotettava...


      • keletys
        Juueipäs kirjoitti:

        Kohta kuukauden odotellut... erittäin luotettava...

        Mulle tuli väärän kokoinen koru. Olen laittanut useamman viestin kun pyysivät todisteeksi kuvaa mutta ei vastausta. Täältä en tilaa enää ikinä!


      • Mnbvcxz

        Bodymodissa ihan onneton asiakaspalvelu. Piti pistää jo disputea paypalilla.


    • modaaja

      Suosittelen Bodymod.fi verkkokauppaa. Mulla tuli perille 3-4 päivässä eli ihan ok toimitusaika sekä ongelmiini vastattiin kyllä asiakaspalvelusta samantien kun olin vahingossa laittanut väärän postinumeron ja se saatiin vaihdettua hetkessä. Lisäksi sain upeat korut todella edullisesti ilman postikuluja!

      • moikaikkis

        Vaikuttaa siltä, että sinulla kävi hyvä tuuri... mulla nimittäin aivan päinvastaisia kokemuksia kyseisestä sitestä .... en tilaa enää ikinä mitään tuolta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe