nenänkaivaminen

räkäpallo

En pysty lopettamaan nenänkaivuuta, pakko kokoajan kun tuntuu ikävältä, ja mitä enemmän kaivaa sitä enemmän tuntuu ikävältä kun veri kuivuu sinne ja se on pakko sit kaivaa taas. Onko hyviä keinoja päästä eroon tästä? Ja voiko tästä olla jotain pahoja seurauksia? Pienenä vaan peloteltiin et sieraimista tulee jättikokoiset..

4

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinen_tuntija

Jos nenänkaivuu on pahin tapasi niin olet aika onnekas :-) Ajattele nyt, tupakoinnin tai ryyppäämisen sijasta saat iloa omista sieraimistasi.

Mitenkö vähentää? Päätä vaikka lista paikoista joissa et sitä tee. Sitten vain lisäät listaan joka viikko yhden uuden paikan.

• kaivelee

Mun velipoika kaivelee kans jatkuvasti nokkaansa. Inhottavan näköstä. Se ei edes itse huomaa, että toiset näkee, mutta jos hoksaa toisten näkevän yrittää sitten salaa kaivaa. Ja se pistelee niitä räkäklönttejä suuhunsa.
        Inhottavaa.
        Ja sillä on tosi isot sieraimet. Tottakai ne venyy, kun koko ajan tonkii. Sen paksu peukalokin mahtuu sinne.

• :=)

itsesi siitä nenän kaivamisesta. Sulle on tullut tapa mistä on vaikea päästä eroon, mutta kyllä se onnistuu. Mulla taas oli tyhmä tapa kaivaa topsilla korvia joka aamu suihkun jälkeen. Kuulin että se ei ole terveelistä ja vaikeetahan se oli aluksi kun korvia kutitti koko ajan. Nyt siis putsaan vaan korvat tarvittaessa.

• kaivelija

itse herään joskus öisin kun huomaan kaivelevan nenääni, tosi ärsyttävää. mutta minkäs teet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      82
      3917
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2851
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2282
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1291
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      879
    6. 130
      855
    7. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      801
    8. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      774
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      736
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      710
    Aihe