Minä en uskalla harjoitella karaoke-laulantaa kerrostalossa. Missä Hesassa esim.voisi harjoitella? Kuinka te muut pidätte ääntänne kunnossa? Hengitysharjoituksia minä teen lenkkipolulla, huidon minkä kerkiän ja huokailen. Uskon, että naapurit häätävät pois jos sisätiloissa laulan.
Voiko Hesassa vuokrata jotain äänieristettyä tilaa jossa voi vapaasti "huutaa"?
Kuka laulaa kerrostalossa?
13
3101
Vastaukset
- joku vaan
Itselläni on kerrostalossa pa-kamat (15" alapäät ja yläpäät 18" 5"hornmid ja isot torvidiskantit), joita ohjaa 2 * 1025RMS ja 2 * 300RMS pa-päätteet. Välillä laulelen ja välil soittelen eri instrumenteilla. Mutta ei oo tullu valituksia ainenkaan viellä :)
- Julli
Taidat-otsikolla tarkoitettu viesti.
- joku vaan
Julli kirjoitti:
Taidat-otsikolla tarkoitettu viesti.
Osasin kyllä yhdistää :)
- Jammu
joku vaan kirjoitti:
Osasin kyllä yhdistää :)
Säälittävvää, taas ja taas samat "pikkusalapolliisit"
Menkää kottiin kasvamaan!
Eikö teillä ole tosissaan muuta tekemistä.
Kyttäilkää sitte kun tuutte mun ikkään.
- Julli
Taidat laulaa hyvin. Muuten naapuri kyllä pitää huolen, ettei äänentoisto kauan toimi.
- Kieku/kaiku
Mä menin joskus "vahingossa" harjottelemaan... kun köh.. vähän unohdin...
Niin johan tuli lappua luukusta!!!!
Ei kivaa!
Pahinta oli, etten tiedä kuka sen laittoi. En siis pysty pyytämään anteeksi!
Eiks ookki tyhmää, kun ei tulla reilusti soittamaan ovikelloa?
Ois ihan varmasti pystynyt sopimaan.
Nyt pitää vaan kyräillä, kukahan se oli. - zep
Mitä ihmettä?? Mä en ole reiluun 10 vuoteen tehnyt yhtään ääniharjoitusta (Frank Sinatrakin totesi aikoinaan vain lahjattomien harjoittelevan). Laulan vain karaokessa ja silti ääntä on. Käytännön kautta oppii kyllä todella hyvin oikean tavan hengittää jne. Miksi nykyään niin moni tekee tästäkin hauskuudesta noin vakavaa? Juuri se hauskuus on ainakin mut saanut kieltäytymään äänitysjutuista ym. jutuista, mulle riittää laulaminen karaoke tavallisissa kuppiloissa.
- olen miekin
Satoi tai paistoi, ni lauletaan.
Eihän karaoken pitäs olla noin vakavaa.
Muuten kyllä hauska aihe aloittajalla!:D - zep
olen miekin kirjoitti:
Satoi tai paistoi, ni lauletaan.
Eihän karaoken pitäs olla noin vakavaa.
Muuten kyllä hauska aihe aloittajalla!:DToivottavasti tän viestiketjun aloittaja ei menetä uniaan tai saa traumoja kanssasisarien&-veljien kera, kun ainakin minä ja ed. kommentoija koitetaan tolkuttaa, että karaoke ei ole tiukkapipoista touhua - ei sitä noin vakavasti pidä ottaa! Tuntuu, että moni paneutuu esim. karaokeen kovemmalla innolla, kuin töihinsä!!! (saatika elämänkumppaninsa hoivaamiseen....)
- tiina1962
zep kirjoitti:
Toivottavasti tän viestiketjun aloittaja ei menetä uniaan tai saa traumoja kanssasisarien&-veljien kera, kun ainakin minä ja ed. kommentoija koitetaan tolkuttaa, että karaoke ei ole tiukkapipoista touhua - ei sitä noin vakavasti pidä ottaa! Tuntuu, että moni paneutuu esim. karaokeen kovemmalla innolla, kuin töihinsä!!! (saatika elämänkumppaninsa hoivaamiseen....)
voi harjoitella, kun käyttää järkeään ja katsoo kelloa, mihin aikaan. Joutuuhan klassisen laulun opiskelijakin harjoittelemaan, siinä ei karaoketurneet savuisessa baarissa käy. Eivätkä kaikki karaokelaulajatkaan tykkää laulaa savussa, joten jos ei kotona, niin missäs sitten?
Aina voi puhua ja sopia naapureiden kanssa asioista avoimesti. Meilläkin aikoinaan naapuri pyysi aloittamaan viikonlopun pianoharjoitukset vähän myöhemmin, vasta siinä klo 13.-14.00 aikoihin. Ja hyvin toimi.
- Pro F. Sional
Minä laulan ja olen ammattimuusikko. Ei ole naapurien kanssa koskaan ollut mitään ongelmaa. Jos naapurisi ovat täysjärkisiä niin ei niiden maailman pitäisi parin tunnin päivittäisestä laulustasi romahtaa. Valitettavasti tosin tässä maassa suhteellisen monilla niin tuntuu vaan käyvän...päätelköön jokainen siitä sitten hiljaa itsekseen kovaa faktaa kansakunnan tajunnantasosta.
- Kai laulaa saan?
Minä laulan kotona. Arkena siinä ennen kuutta ja sunnuntaina en kirkonmenojen aikaan laula. Talossa asuu iäkkäämpää väkeä, kukaan ei ole koskaan valittanut.Luulen että jos hankkisin nyt vaikka trumpetin, mitä en ole koskaan soittanut, niin saattaisi olla ihan aihettakin tulla sanomaan varsinkin jos soitan sitä hiljaisuus aikana. En kuitenkaan pääpunaisena laula, joskus kuuluu kovalla pelkkä telkkarin ääni naapurista eikä se haittaa minua. Jos joku tulee sanomaan niin laulan pienemmmällä äänellä sen jälkeen :)
Ite ainakin laulan kerrostalossa, eikä oo kukaa koskas valittanut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817