Mitäs tästä sanotte - olenkohan tosi hullu - tai me kaikki kolme.
aviomieheni ei välitä vaikka minulla on ns. rakastaja. Päin vastoin aina kun tulen "hänen" luotaan" on aviomieheni kanssa välit paremmat kuin koskaan. Juttu luistaa ja elämä on ihan iisiä. Emme toki keskustele rakastajastani vaan normaaleista asioista.
Miksi sitten näin? Aviomieheni suo minulle vapauden kun itse ei halua sexiä.
Toimii ihan hyvin - kuinka kauan sitä kukaan ei tiedä, tosin 4 vuosi alkaa kohta.
Että kaikenlaista se maailma päällään kantaa.
hyvää syksyä
nimimerkki onnellinen
2 miestä
22
4368
Vastaukset
- kalat
jaahah-et tällaista ehkä miehelläsi on myös "oma" suhde joten siksi juttunne toimii-ei muuta kuin puuta pesään ja tsemppiä!! tiedän tapauksen kun avioliitossa oli toinen nainen ja kaikki kolme olivat onnellisia.
- miehelläs
ja hyvin toimii, sinä vaan kun et ole sitä hoksannut.. voi,voi
- täällä
Ja hyvin toimii. Aviomies on tyytyväinen, kun en enää kiusaa kyltymättömällä keskustelutarpeellani. Toinen mies on siis myös hyvä ystävä niin lapsille kuin itsellenikin. Monet mukavat reissut on tehty, kun aviomies ei moisiin vaivaudu. On kuitenkin terästäytynyt jonkin verran lasten suhteen huomattuaan miten paljon toinen mies heidän seurastaan nauttii. Että kaikki ovat tästä järjestelystä hyötyneet. Itse suon myös miehelleni vastaavan ihmissuhteen, mutta hän ei ole kovin ihmisiin suuntautunut, joten viihtyy paremmin tietsikkansa parissa.
- eeteevee
miehelläsi taitaa olla toinen nainen. Ei kukaan tavallinen suomalainen mies kyllä tuommoista hyväksyis.
- Ullah
Kyllä rakkauteen kuuluu terve mustasukkaisuus ja lähtökohtainen oletus, että ihmisen intiimimmät toiminnat hoidetaan vain yhden ihmisen kanssa.
Ihminen on yksinkertaisesti yksiavioinen.
Kääntykää ammattiauttajan puoleen, että pääsisitte tilanteeseen jossa normaali sukupuolielämä toimisi.
Tai sitten lusikat jakoon. - hoitoon???
Ullah kirjoitti:
Kyllä rakkauteen kuuluu terve mustasukkaisuus ja lähtökohtainen oletus, että ihmisen intiimimmät toiminnat hoidetaan vain yhden ihmisen kanssa.
Ihminen on yksinkertaisesti yksiavioinen.
Kääntykää ammattiauttajan puoleen, että pääsisitte tilanteeseen jossa normaali sukupuolielämä toimisi.
Tai sitten lusikat jakoon.Jäikö nimimerkki noteeraamatta? Eivätköhän onnettomat ihmiset kuormita ammattiauttajia riittämiin. Mitä kenellekään kuuluu, miten joku pariskunta asiansa hoitaa, kun kuitenkin kaikki asianosaiset tietävät, missä mennään. Salailu yms. olisikin aivan eri juttu.
Vähän sama kuin päänsärky. Kaikenmerkkisiä lääkkeitä siihen otetaan, vaikka vieläkään ei ole aavistustakaan, miksi tehoavat. Jos perhe-elämä paranee millä tahansa pariskunnan (tässä tapauksessa tietysti myös rakastajan) yhteisesti hyväksymällä tavalla, eikö se ole tärkeämpää kuin että keino on ammattilaisten keksimä ja allekirjoittama.
Kuka sitä paitsi on puhunut mitään rakkaudesta. Luepa tämänkin palstan ketjuja kulissiliitoista. Sellaisiakin on. Ja niistä osa saattaa toimia ihan kelvollisesti tällaisilla järjestelyillä. Joskus suhde halutaan jostakin yhteisesti päätetystä syystä pitää kasassa ja tarkastella purkamistarvetta myöhemmin. Silloin siitä kannattaa tietysti tehdä niin hyvä kuin mahdollista.
Sitä paitsi seksi on vain yksi osa parisuhdetta, olennainen tosin. Joskus toinen osapuoli voi todellakin antaa luvan toiselle hankkia nautintonsa muualta, jos ei itse sitä pysty tarjoamaan, mutta muuten parisuhde on ok.
- Paljon hyvää
Vaimollani myös on rakastaja. Tuntuu hyvältä kuulla, että ´muitakin on. Olemme olleet viisi vuotta naimisissa ja yksi lapsikin on.
Olin vähän haluton koko ajan, jostain syystä sain paremman tyydytyksen masturboimalla. Vaimoni löysi eräisä juhlista ja miehen ja kun hän tulin kotiin, tiesin heti mitä oli tapahtunut.
Mutta hän oli onnellinen. Sen jälkeen rakastaja on vaihtanut ja seksi minun kanssani jäänyt. Minulla meni aikani tunnustaa, etten ole rakastajaksi, mutta voin olla hyvä aviomies, isä ja luulen vaimoni rakastavan minua, tosin ehkä eri tavalla kuin rakastajaansa. Ajattelen tavallaan että tämä on meidän tapa elää.
Onko sinulla seksiä miehesi kanssa? Eikö tosiaan lainkaan mustasukkaisuutta? Kuinka usein tapaat rakastajaasi. Tuntevatko miehet toisensa. Miksi kirjoitat tämän avioero-palstalle, sanoit olevasi onnellinen. Olisi kiva jos vastaisit.
Terv. Sam- hyvä niin
sexi
EI, joskus oli, loppui siihen kun hän ei halunnut.
mustasukkaisuus
En usko, ainakaan hän ei sitä näytä.
Tapaamme n. 1 2 viikossa.
Miehet tuntevat toisensa.
Miksi kirjoitan
Olen normaali yksiavioinen nainen, tai niin ainakin tähän asti olen kuvitellut. Vaatii todella rohkeutta elää ns. ei tavallista elämää ja joskus se yön hetkinä tuntuu vaikealta.
Siksi kirjoitan. Rakastan aviomiestäni, rakastan myös toista miestäni.
Olen joskus kuullut, että jotkut ovat eläneet tällaisessa suhteessa koko elämänsä.
En itse osaisi rakastella jos miehet vaihtuisivat joten tämä tuntuu minusta minulle parhaimmalta.
onnellinen - MerjaX
hyvä niin kirjoitti:
sexi
EI, joskus oli, loppui siihen kun hän ei halunnut.
mustasukkaisuus
En usko, ainakaan hän ei sitä näytä.
Tapaamme n. 1 2 viikossa.
Miehet tuntevat toisensa.
Miksi kirjoitan
Olen normaali yksiavioinen nainen, tai niin ainakin tähän asti olen kuvitellut. Vaatii todella rohkeutta elää ns. ei tavallista elämää ja joskus se yön hetkinä tuntuu vaikealta.
Siksi kirjoitan. Rakastan aviomiestäni, rakastan myös toista miestäni.
Olen joskus kuullut, että jotkut ovat eläneet tällaisessa suhteessa koko elämänsä.
En itse osaisi rakastella jos miehet vaihtuisivat joten tämä tuntuu minusta minulle parhaimmalta.
onnellinenOnnea sinulle Onnellinen. Et elä tavallista elämää. Toivon ehkä juuri siksi, että trio-elämänne onnistuu. Miksi ei voisi rakastaa yhdellä tavalla yhtä ja toisella tavalla toista.
Ainakin sinä kuulostat onnelliselta.
Mx
- minulla
Niin, se mikä tässä on ihmeellistä. mieheni ei halua itselleen toista naista eikä myöskään pyöri kapakoissa eikä ole alkoholisti.
Hän viihtyy kotona, hoitaa työnsä ja on ihan normaali SUOMALAINEN mies. ja mieheni ei halua erota, joten
Jospa ihmiset nyt kertakaikkiaan vaan ovat tarpeiltaan erilaisia.
onnellinen minäkin- miehesi on
homo?
- on tai ei?
miehesi on kirjoitti:
homo?
ja entäs sitten? Ei kai se miestä huonommaksi tee?
Jos näin on - eikä halua tulla kaapista niin minkäs minä sille mahdan?
Toivoa tietysti sopii - jos näin on - että hän tekee "järkevän" päätöksen mikä se sitten onkin.
onnellinen
- MerjaX
Käytkö vain tapaamassa ns. rakastelevaa miestäsi, vaiko vietättekö aikaa myös ravintoloissa tms, matkusteletteko yhdessä jne.
Merja- Ymmällään...
En halua tuomita ketään.. haluan oppia ymmärtämään?? Ovatko nämä kakkosmiehet vapaita niin että heillä ei ole vakisuhdetta? Ettehän vaan loukkaa sitten tällä toiminnalla toiselta puolelta ketään?
Minä haluan ja yritän ymmärtää??
Avomieheeni pitää yhteyttä naimisissa oleva nainen. Ovat kuulemma ystäviä??? Perjantaina mieheni oli nukahtanut sohvalle ja kännykkä oli lattialle pudonnut nukahtessa. Viesti oli auki ja tämä naisen viesti oli suoraa seksiä??
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä reilun vuoden. Meillä minä olen jopa se aktiivisempi ja mielikuvitusrikkaampi seksin saralla ja siitä tuleekin joka kerta mieheltäni kiitosta. Viihdymme yhdessä ja hyvä on olla, mutta tämä jonkun toisen vaimo soittelee silloin tällöin ja viestittelee ja haluaa tavata miestäni? Hyviä ohjeita kaivataan. Taistelenko vai luovutan hänet naimisissa olevalle?? Tekisi mieleni käyttää kaikki keinot taistelussa naimisissa olevaa vastaan vaikka lopulta eroaisimmekin mieheni kanssa??? Olen kiltti, auttavainen, en kiukuttele, nautin lätkämatseissa käymisestä, urheilusta, hyvästä ruuasta, rakastelusta, huolehdin itsestäni, tuoksun hyvälle... Mitä muuta teen, että mieheni irrottautuu tästä toisesta "suhteesta"? Olen joskus kysynyt että haluaako mieheni miettimisaikaa siihen mitä elämältään oikeasti haluaa?? Hän sanoo, että jos niin tekee niin pelkää menettävänsä minut... Olemme 40-kymppisiä... - täällä
Ymmällään... kirjoitti:
En halua tuomita ketään.. haluan oppia ymmärtämään?? Ovatko nämä kakkosmiehet vapaita niin että heillä ei ole vakisuhdetta? Ettehän vaan loukkaa sitten tällä toiminnalla toiselta puolelta ketään?
Minä haluan ja yritän ymmärtää??
Avomieheeni pitää yhteyttä naimisissa oleva nainen. Ovat kuulemma ystäviä??? Perjantaina mieheni oli nukahtanut sohvalle ja kännykkä oli lattialle pudonnut nukahtessa. Viesti oli auki ja tämä naisen viesti oli suoraa seksiä??
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä reilun vuoden. Meillä minä olen jopa se aktiivisempi ja mielikuvitusrikkaampi seksin saralla ja siitä tuleekin joka kerta mieheltäni kiitosta. Viihdymme yhdessä ja hyvä on olla, mutta tämä jonkun toisen vaimo soittelee silloin tällöin ja viestittelee ja haluaa tavata miestäni? Hyviä ohjeita kaivataan. Taistelenko vai luovutan hänet naimisissa olevalle?? Tekisi mieleni käyttää kaikki keinot taistelussa naimisissa olevaa vastaan vaikka lopulta eroaisimmekin mieheni kanssa??? Olen kiltti, auttavainen, en kiukuttele, nautin lätkämatseissa käymisestä, urheilusta, hyvästä ruuasta, rakastelusta, huolehdin itsestäni, tuoksun hyvälle... Mitä muuta teen, että mieheni irrottautuu tästä toisesta "suhteesta"? Olen joskus kysynyt että haluaako mieheni miettimisaikaa siihen mitä elämältään oikeasti haluaa?? Hän sanoo, että jos niin tekee niin pelkää menettävänsä minut... Olemme 40-kymppisiä...vastaa sinulle ja vähän muihinkin ylläesitettyihin kysymyksiin. Meidän tapauksessamme kakkosmies on eronnut ja siis sinkku. Hänen elämäntilanteensa on kuitenkin muista syistä aika vaikea, joten avioliitto hänen kanssaan ei olisi esimerkiksi lasten takia mahdollinen. Mieheni tuntee hänet ja tietää myös tilanteen.
Rakastan molempia miehiä, kakkosmiestäni enemmän kuten puolisoa mielestäni pitäisi rakastaa (siinä asetelman ainoa ongelma, siis mm. rakastelu sujuu vain tämän miehen kanssa). Mutta en näe mitään syytä erottaa isää lapsistaan, kun tulemme ihan hyvin juttuun ja mieheni toivoo, että emme eroaisi.
Miestäni kohtaan tunnen syvää kiintymystä ja kiitollisuutta siitä, että on antanut minulle niin mahtavat lapset. Henkistä ja tunneyhteyttä ei välillemme ole oikein koskaan syntynyt valtavasta yrittämisestä huolimatta. Tarpeet eivät kerta kaikkiaan kohtaa. Parhaimmillaan on ihan mukavaa, mutta mies on aina ollut hyvin työ-, suoritus- ja asiasuuntautunut, kun itseäni kiinnostavat ihmiset. Hän on mieluummin omissa maailmoissaan ja suo sen, että minä haen keskustelu- ym. seurani muualta.
Enimmäkseen teemme kakkosmiehen ja lasten kanssa sellaisia pienimuotoisia retkiä. Viihtyvät meidän iloisessa seurassamme erittäin hyvin ja mies on hyvä keksimään lapsia kiinnostavia kohteita. Aviomies ei tällaisen päälle ymmärrä mitään, mutta mielestäni kuuluu vanhempien tehtäviin. Yksin en pystyisi reissuja järjestämään ja kakkosmies saa elämäänsä toivomaansa sisältöä. En ole vielä keksinyt, kuka tässä kärsisi! Silloin tällöin tosin on tullut tuo sama olo kuin viestiketjun aloittajalla, että olemmekohan hulluja koko porukka!
Ja sinun omasta tilanteestasi Ymmällään... Olisiko tuossa vähän neljänkympin kriisin makua? Pelätään valintoja, tajutaan, että aikaa ei ole loputtomiin ja halutaan pitää kaikki ovet auki. Muistathan kuitenkin, että rakkaus elää vain vapaudessa. Sitä ei voi keneltäkään vaatia. Tietenkään et voi itseäsi loputtomiin kiusata, jos tilanne sinua vaivaa. Keskustelkaa avoimesti tunteista, toiveista ja tarpeista. Onneksi et ole ainakaan masentunut, kun jaksat huolehtia itsestäsi. Miehesi tunteet ovat varmaan tosi ristiriitaiset. Hyvä, ettet tuomitse, vaan yrität ymmärtää, mutta mieti itsekin, mitä elämältä haluat. - minulla vastaa
Minä vietän aika paljon aikaa 2-mieheni kanssa. Käymme lefassa, lounailla,lomilla, kävelyllä jne...jopa harrastamme yhdessä.
Oma laillinen siippani ei halua tehdä näistä mitään kanssani.
Hänelle sopii olla kotona sofalla ja katsoa tv:tä.
Yrittänyt kyllä olen ja edelleen yritän, mutta vielä ei aviomieheni ole sohvalta pois päässyt.
No kyllä me aviomieheni kanssa käymme huvilallamme, veneilemme ja kestitämme ystäviämme.
Ja se on ihan mukavaa.
Tämä kakkosmieheni on vapaa mies. Oli jo silloin kun hänet tapasin. Lapsia hänellä edellisestä liitostaan on 10 vuotias poika.
Olen todella rakastunut 2-mieheen, mutta rakastan edelleen myös aviomiestäni. Hän on myös ihana mies, ainut kurjuus on tuo ettei meillä ole avioelämää ollenkaan.
Joten ratkaisu joka tällä hetkellä tyydyttää meitä kaikkia on tämä. Minulla on kaksi miestä!
Mitä tästä kaikesta sitten tulevaisuudessa tulee vain aika sen näyttää.
onnellinen
- Miekkonen vaan
Tuohan kuullostaa erittäin hyvältä ja toimivalta ratkaisulta ja kun kaikki osapuolet vaikuttavat hyväksyvän tilanteen, niin asiahan on silloin täysin kunnossa.
En oikein edes ymmärrä miksi kyselet, että oletko hullu? Kyllä maailmassa tapahtuu paljon hullumpaakin ja aikuisten ihmisten välinen(seksi)elämä ei edes kuulu kenellekään ulkopuoliselle.
Jos vaimoni seksin tarve olisi suurempi kuin omani tai jos hän vaikkapa haluaisi aivan vain vaihtelun takia kokeilla toista miestä voisin sen ihan hyvin hyväksyä, niin kauan kuin tietäisin mitä tapahtuu ja hommassa noudatettaisiin yhteisiä pelisääntöjä. Ei se veisi minulta mitään pois ja jos vaimoni on onnellinen, niin minäkin olen.
Ainoa riski tuon tyyppisissä kuvioissa on rakkauden ja/tai mustasukkaisuuden astuminen kuvioon mukaan. Miten voin tietää, että vaimoni ei rakastu toiseen mieheen? Mistä voin tietää, että toinen mies ei ole minulle mustasukkainen vaimostani?
Miten te olette käsitelleet ja välttäneet rakastumisen ja mustasukkaisuuden? Onko rakastajasikin varattu?? - Mallu vaan
Luulin olevani ainoa, jolla on ns. kakkosmies. Mutta meitähän on monta!
Meidän tapauksessa miehillä on selvä työnjako. Ykkösmiehen kanssa pyöritetään kotia, hoidetaan lapsia (tässä ykkösmies on tosi hyvä), sukuloidaan jne.
Kakkosmies on seksiä varten. Kakkosmiehen kanssa käymme pienillä, mutta ihanilla lomilla esim. Tallinnassa joskus.
Ykkösmiehen meillä ei ole seksiä. En halua harrastaa seksiä kahden eri miehen kanssa. Seksi ykkömiehen kanssa edes tunnu miltään. Ykkösmies on hyväksynyt tämän. Hän joskus masturboi vieressäni ja tämä on minulle ihan ok.- täytyy
tätä sinun ykkösmiestä!
- yhden miehen vaimo
YÄK!!!!!!
- minulla vastaa
täytyy kirjoitti:
tätä sinun ykkösmiestä!
Niin minäkin olen ihmetellyt jo monta vuotta, kunnes sattuma saatteli tielleni tämän kakkosmiehen.
Mikä mieheni on? Miksi hän sallii minulle toisen miehen? Miksi hän haluaa olla kanssani aviossa? Miksi, miksi ja miksi?
Vastauksia ei ihan hevillä ole eteeni tullut....
siksi elän kuin elän, en tiedä miten muuten olisin ratkaissut yhtälön.
Avioliittoterapeutit tms. valitettavasti niihin mieheni ei lähde. Keskutella hän ei halua, eikä edes avaudu kavereilleen, joten...
elämä kulkee ja tässä sitä pyöritään joukon jatkona...
onnellinen - samaa olen
yhden miehen vaimo kirjoitti:
YÄK!!!!!!
mieltä: yäk! Yksi kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318