Megadeth

Mitä mieltä olette tästä bändistä? kertokaa mielestänne paras/parhaat Megadeth levyt. Ja muutenkin kunnon keskustelua kyseisestä bändistä. Ja Metallicaa on turha tuoda mukaan tähän.

32

2557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reinari

      Meinasit sitten Suomi24 keskustelupalstalla keskustella asiallisesti Megadethistä? Ei kuule onnistu täällä...

      Noh, uus ja vanha iskee ainakin mulle. Ei tietystikään känniselle, rumalle ja putkikatseiselle metallijyrälle.

      • Täällä ei tosiaankaan onnistu asiallisesti keskustelu, mutta pitää yrittää. Kyllä minullakin toimii uudempi Megadeth. Ainoastaan Risk on levy jota tulee kuunneltua aniharvoin. Itse pidän levyjä Peace sells..., So far... ja Rust in peace parhaina.
        Ja Megadeth on minulle se paras bändi maailmassa.


      • ..........
        hell_patrol kirjoitti:

        Täällä ei tosiaankaan onnistu asiallisesti keskustelu, mutta pitää yrittää. Kyllä minullakin toimii uudempi Megadeth. Ainoastaan Risk on levy jota tulee kuunneltua aniharvoin. Itse pidän levyjä Peace sells..., So far... ja Rust in peace parhaina.
        Ja Megadeth on minulle se paras bändi maailmassa.

        Niinkuin sinä asiantuntevasti sanot.


      • Kalmanneiti666
        hell_patrol kirjoitti:

        Täällä ei tosiaankaan onnistu asiallisesti keskustelu, mutta pitää yrittää. Kyllä minullakin toimii uudempi Megadeth. Ainoastaan Risk on levy jota tulee kuunneltua aniharvoin. Itse pidän levyjä Peace sells..., So far... ja Rust in peace parhaina.
        Ja Megadeth on minulle se paras bändi maailmassa.

        megadethin paras biisi on must brides of destruction


      • My Eye Hurts

        NO empähän ole koskaan ennen käynyt täällä katselemassa Megadeath juttujanna, joten en tiedä tästä palstasta. Miten niin, että pysty keskustelemaan Megadeathista asiallisesti? I wonder..

        Loistava bändi, loistava laulaja/kitaristi. JOskin, kun ostin Megadeathin live dvd:n petyin Mustainen joihinkin laulusuorituksiin. Kokoelma levyn dvd:llä Dave on muulta planeetalta, vetää erittäin hyvin.


      • höh
        Kalmanneiti666 kirjoitti:

        megadethin paras biisi on must brides of destruction

        onko? minä luulin että se on enter sandman.


    • jaajaa

      Mahtaa mennä megadethin tuotanto päin persettä kun Mustainekin on uskossa...

      • Menee jos jatkavat samalla linjalla kuin The system has failed.


    • 709214

      hyvä bändi.

      paras levy Peace Sells...But Who's Buying?
      toisiks paras Rust in Peace.
      megadethin tyyli muutoksen jälkeen ja kolmanneks paras levy Youthanasia.


      muiltakin levyiltä löytyy hyviä biisejä
      kuten Mechanix,Into the Lungs of Hell,In My Darkest Hour ja Symphony of Destruction



      ja kun jotain keskusteltavaa

      niin vanhoje levyjen remasteroinnissa ollaan kyllä menty aikalailla metsään.

      sitten Greatest Hits (back to the start) levyllä oleva Mechanix (2002 Remix) on alkuperistä huomompi. jää kaipaamaan sitä Fuck you huudahdusta.

      • Ainakin kaikkien studiolevyjen remasterointi on ehkäpä kuitenkin huonomman kuuloista kuin mitä se alkuperäisissä levyissä on. Varsinkin rummut kuulostavat jotenkin ontoilta. Tuota Back to the start kokoelmaa en vielä ole hommannut että siitä en osaa sanoa vielä mitään.


      • gar samuelson

        Kolmen ekan masterointi ja miksaus onnistunut hienosti, varsinkin ekan levyn, joka taitaa olla suosikkini. Muita remastereja (lue:kahta seuraavaa, Countdownin jälkeen loppuu mun kiinnostus))en ole hankkinut koska niissä on jotain kohtia soitettu uusiksi. Tämmöinen ei sovi meikäläiselle. Näin muuten bändin suomessa keikalla 1988.


      • PgDn
        gar samuelson kirjoitti:

        Kolmen ekan masterointi ja miksaus onnistunut hienosti, varsinkin ekan levyn, joka taitaa olla suosikkini. Muita remastereja (lue:kahta seuraavaa, Countdownin jälkeen loppuu mun kiinnostus))en ole hankkinut koska niissä on jotain kohtia soitettu uusiksi. Tämmöinen ei sovi meikäläiselle. Näin muuten bändin suomessa keikalla 1988.

        ...Paitsi kyrsii kun debyytillä These Boots on pilattu piipeillä. Kappaleen säveltäjä ei kuulemma tykännyt Mustainen lyriikkamuutoksista ja biisi piti käsitellä että saivat julkaista sen vuoden 2002 remasterilla.


      • Mary Jane
        gar samuelson kirjoitti:

        Kolmen ekan masterointi ja miksaus onnistunut hienosti, varsinkin ekan levyn, joka taitaa olla suosikkini. Muita remastereja (lue:kahta seuraavaa, Countdownin jälkeen loppuu mun kiinnostus))en ole hankkinut koska niissä on jotain kohtia soitettu uusiksi. Tämmöinen ei sovi meikäläiselle. Näin muuten bändin suomessa keikalla 1988.

        Eikös tuo Megadeth esiintynyt silloin -88 Elmun järjestämissä bileissä Lepakon pihalla? Mukana oli myös Stone, Melrose ja Sielun Veljet. Oi niitä aikoja.. Ite oon ollut silloin vielä niin äpärä, ettei tuosta ole silloin paljoa tiennyt. Toki tiesin jo silloin Stonen ja Megadethistäkin olin nähnyt jonkin selkämerkin farkkutakissa.. Tuosta keikasta oon joskus kuullut sellaista, että Mustaine olisi käyttäytynyt jotenkin oudosti, ja muukin bändi olisi jotain sekoillut sillä keikalla. Mitä siellä siis tapahtui?

        Itse pidän Megadethin neljää ekaa levyä speed-metallin klassikoina, ja ehdottomasti paras levy on so far, so good...so what! Tuolla levyllä on tunnetta, ja vauhti kestää alusta loppuun. Tuohon levyyn en oo vielä kertaakaan kyllästynyt, vaikka oon sitä kuunnellut yli 13 vuotta.


    • gorgoneion

      Megadeth on kyllä se bändi, mistä metallia aloin aikoinaan vuosia sitten kuuntelemaan ja tärkeä se on minulle edelleenkin. Kaikki täyspitkät löytyvät levyhyllystä aitona.. lukuunottamatta Hidden Treasuresia. Ja tuskimpa tulen sitä löytämäänkään.

      Loistavimpia Megadethin levyjä ovat kaikki aina Countdown to Extinctioniin asti suurimpina suosikkeinani Peace Sells ja Rust In Peace.
      Debyytti on kyllä kovaa menoa, mutta Peace Sells se vasta murhaa onkin. En löydä tältä levyltä juurikaan negatiivista sanottavaa. So far on myös loistavaa jälkeä jäsenten huumehuuruista huolimatta. Rust In Peace nyt on ilmiselvä klassikko. Armottomat soolot ja mustaine/friedman ovat aivan omiaan niitä soittamaan. Countdown to Extinction ehkä vähän kaupallinen, mutta aika kuuntelijaystävällinen mieleenpainuvilla kertosäkeillään. Tätäkin on ahkeraan tullut kulutettua.
      Youthanasia on vähän erilaista Megadethiä. Siinä ei kuulla enää sitä aggressiivisuutta, mitä alkuaikojen tapporiffeistä löytyi. Hyvä levy kuitenkin. Cryptic Writingsissa on pari hyvää kappaletta, mutta kokonaisuudessaan levy oli pettymys. Riskistä ei viitsi edes keskustella. Siinä ei ole mitään muuta Megadethia kuin Dave Mustainen ääni ja se levy on muutenkin omasta mielestäni jotain niin turhaa. The World Needs A Hero on sitä keskitasoa. Sitä kyllä kuuntelee, mutta jotain siitä puuttuu.. Uusin levy oli positiivinen yllätys näiden kolmen heikomman levyn jälkeen. Siksi odotankin innolla Mustainen soololevyä. Kuinkahan kauan lienee antaa odotuttaa...

      Sauna open airin keikka oli kyllä hieno veto, kokoonpanon muutoksista huolimatta. Mustaine soittaa kitaraakin kuin mikäkin eläin;)

      Eikö keskustelun aloittajan kannattaisi samalla kertoa omatkin mitelipiteensä??

      • Onhan tässä jo tullut lempparilevyt sanottua ja kuten sanoin tämä on minulle maailman paras bändi ja myöskin yhtye Iron maidenin ohella joka minut sai heviä kuuntelemaan. olen usein ihmetellyt sitä että miksi moni haukkuu Youthanasia levyn vaikka se ei enää olekkaan niin perinteistä Megadethia mutta silti sillä levyllä on todella mahtipontisia kappaleita ja se oli pitkään minun lemppari Megadeth levyistä. Ja sauna open airissa mielestäni bändi veti todella hyvin vaikka ei alkuaikojen loisteliaisuutta saavuttanutkaan. Ja Mustainehan ei tee soololevyä vaan Megadeth jatkaa edelleen :D ja uuden levyn työstäminen on jo aloitettu.


      • gorgoneion
        hell_patrol kirjoitti:

        Onhan tässä jo tullut lempparilevyt sanottua ja kuten sanoin tämä on minulle maailman paras bändi ja myöskin yhtye Iron maidenin ohella joka minut sai heviä kuuntelemaan. olen usein ihmetellyt sitä että miksi moni haukkuu Youthanasia levyn vaikka se ei enää olekkaan niin perinteistä Megadethia mutta silti sillä levyllä on todella mahtipontisia kappaleita ja se oli pitkään minun lemppari Megadeth levyistä. Ja sauna open airissa mielestäni bändi veti todella hyvin vaikka ei alkuaikojen loisteliaisuutta saavuttanutkaan. Ja Mustainehan ei tee soololevyä vaan Megadeth jatkaa edelleen :D ja uuden levyn työstäminen on jo aloitettu.

        Pitipäs käydä tarkistamassa megadeth.comista asia. Niin ihmeelliseltä asia kuullostikin. Ja niin tosiaan bändi näyttäisi jatkavankin. Nykyisellä kokoonpanolla olettaisin. Kiitoksia tiedosta:)
        Monella on kyllä ollut negatiivista palautetta Youthanasiasta. Henkilökohtaisesti se ei ole minulle niitä Megadethin tärkeimpiä levyjä, mutta niinkuin taisinkin jo sanoa, levy on kyllä oikein hyvä.


      • gorgoneion kirjoitti:

        Pitipäs käydä tarkistamassa megadeth.comista asia. Niin ihmeelliseltä asia kuullostikin. Ja niin tosiaan bändi näyttäisi jatkavankin. Nykyisellä kokoonpanolla olettaisin. Kiitoksia tiedosta:)
        Monella on kyllä ollut negatiivista palautetta Youthanasiasta. Henkilökohtaisesti se ei ole minulle niitä Megadethin tärkeimpiä levyjä, mutta niinkuin taisinkin jo sanoa, levy on kyllä oikein hyvä.

        Juu nykyisellä kokoonpanolla jatkavat.


    • Dave lindh...

      Megadeth on kovempi. Se on vertailua ja mukaan tuomista.

      • Toki mutta ei mieluiten Metalicaa tähän.


      • kakkuli
        hell_patrol kirjoitti:

        Toki mutta ei mieluiten Metalicaa tähän.

        joo mutta kun enter sandman on paras biisi.


    • really metal

      Loistava bändi.
      Olen kuunnelllut kyseistä bändiä 80-luvun alusta ja nautin edelleen Mustanen äänestä.
      Youthanasia on loistava levy, unohtamatta symphony:ä ja peace sells:iä.
      Et sillee.

      • Ekakin levy tuli 85, ni miten sinä oot sitä pystynyt jo 80 luvun alusta kuuntelemaan? Ja nimihän on Mustaine eikä mustane. Eikä sellasta levyä olekkaan kuin Symphony of destruction.


    • Maiden Iron

      Lämppäsi viimeksi maidenia suomessa -99.

      • hussein

        Meneppäs takasin vittuun siitä torspo jos ei ole mitään järkevää sanottavaa...


      • Maiden Iron
        hussein kirjoitti:

        Meneppäs takasin vittuun siitä torspo jos ei ole mitään järkevää sanottavaa...

        Ottapa poikaa lujille kuulla totuus!


      • hussein
        Maiden Iron kirjoitti:

        Ottapa poikaa lujille kuulla totuus!

        Mikä totuus? Ei Megadeth ole ikuinen lämppäribändi, joten mene "totuuksinesi" vaikka räppi-palstalle...


      • Maiden Iron kirjoitti:

        Ottapa poikaa lujille kuulla totuus!

        Tietääkseni useampi muukin yhtye on lämpännyt Maidenia ja Maiden itsekkin on joskus ollut lämppäribändinä. Eikös jokainen yhtye joskus ole lämppärinä. Ei sitä niin vaan kiilata suuremman yhtyen edelle pääesiintyjäksi.


      • aina paras

        maiden onki niin paska että sillä pitää olla kova lämppäri.


    • jamo

      kattelin tässä rude awakening dvd.tä ja ei voi muuta sanoo ku hyvin jätkät vetää,she wolf on tosi hyvä(ite yritän renkutella kitaralla samaa,toivotonta,mutt ehkä joskus)elikkä hyvä deeveedee,

    • kuuntelija

      the system has failed on paras albumi

    • Marccu

      Kyllä tuo Mustaine on asiansa helvetin hyvin hoitanut, vaikka "kuolleenakin"on pari kertaa ollut. Kova bändi. Ameriikan meininkii:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1938
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      245
      904
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe