tuli vaan tässä mieleen että saako tuommosesta floikallisesta kitarasta sitä kampea irrotettu että pysyis edes vähän paremmassa vireessä ku ei käytä ollenkaan.. ja sitte vielä lukkovibratallasta. Mikäs se semmonen sitte on? saako sen tallan jotenki lukkoon että pysyy vireessä. tuossa kuva lukkovibrallisesta kitarasta. http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=fad62f
vibrakampi
13
1543
Vastaukset
- randy rockhard
Itse kammen saa ruuvattua irti. Sen tallan voi sitten blokata jollain puupalalla sieltä takaa niin että pysyy paikoillaan.
- palikka
Ei siinä palikoita tarvita, Kaikki jouset paikoilleen niin talla lepää varsin napakasti, eikä vireestä ole ongelmia. En ymmärrä mitä täällä puhutaan. Ja kammen voi ottaa pois, ei tarvita.
- randy rockhard
palikka kirjoitti:
Ei siinä palikoita tarvita, Kaikki jouset paikoilleen niin talla lepää varsin napakasti, eikä vireestä ole ongelmia. En ymmärrä mitä täällä puhutaan. Ja kammen voi ottaa pois, ei tarvita.
Jaa että sä meinaat laittaa floydrose tallan ihan takakenoon jousilla. Jotkut floikat on muutaman millin irti bodystä ja jousien lisääminen tarkoittaa sitä että talla menee ihan kenoon. Nyt ei ollut kyse kuitenkaan mistään Fenkkujen talloista joihin voi laittaa niitä jousia kuin sielu sietää. Sitä paitsi tallan tukeminen parantaa sustainia.
- minä
randy rockhard kirjoitti:
Jaa että sä meinaat laittaa floydrose tallan ihan takakenoon jousilla. Jotkut floikat on muutaman millin irti bodystä ja jousien lisääminen tarkoittaa sitä että talla menee ihan kenoon. Nyt ei ollut kyse kuitenkaan mistään Fenkkujen talloista joihin voi laittaa niitä jousia kuin sielu sietää. Sitä paitsi tallan tukeminen parantaa sustainia.
NUKKUMAAN ennen ku rupeet kirjottaan ni selvitä itsellesi mitä kirjoitat OOT MEINAA VITUN TYHMÄ
- Randy
minä kirjoitti:
NUKKUMAAN ennen ku rupeet kirjottaan ni selvitä itsellesi mitä kirjoitat OOT MEINAA VITUN TYHMÄ
Mee sä pappa vetelee niitä blues likkejäs sinne himaas. Ehkä susta joku päivä tulee vielä uus Clapton.
Vastaan yhtä asiallisesti kuin sinäkin. Jos sulla on jotain parempaa sanottavaa niin sano mitä sanot ja perustele kantas. - asdfa
Randy kirjoitti:
Mee sä pappa vetelee niitä blues likkejäs sinne himaas. Ehkä susta joku päivä tulee vielä uus Clapton.
Vastaan yhtä asiallisesti kuin sinäkin. Jos sulla on jotain parempaa sanottavaa niin sano mitä sanot ja perustele kantas.Jepjep, toi puupalikka niksi on toimiva kyllä ja suosittelen jos vire ongelmia usein ilmenee. Kyllä jousia voi lisätä ja sitä ehkä kannattaa kokeilla ensin (riippuen hieman missä tilanteessa menee vire ja miten usein). Tottakait jos floikkaan lisää jousen/jousia pitää se uudestaan säätää ja pitää säädellä ehkäpä vähän muutakin ja siitähän toki on vaivaa ah..Kiinteästä tallasta on kyllä hyötyä toisinaan paljonkin (unision bend tms) ja toisaalta floikalla saa kikkailtua kivasti ah oh ah...Tosiaan olisi hyvä jos jengi vähän perustelisi kantojaan eix jee?
- s-sarja
osta ibanez s-sarjan kitara. sitä et saa epävireeseen sitten niin millään. siinä on ZR- tremolo.. lisenssi floikka.
- vaan
kiitos vastauksista ja se s-sarja on varmaan sitte niitä laatukitaria. itelle olen hommaamassa ensimmäistä kitaraa hintaluokkaa 200-300€,
- Baretta
ovat kyllä kopioita originaali Floyd Rosesta.Oikea "Floikka" pysyy vireessä vaikka tekisit mitä. Suosittelen hommaamaan/katsomaan "Van Halen Live Without a Net (1986)" videon,siinä Floyd Rose talla joutuu todelliselle koetukselle,mutta ei Edward silti viritä kitaraa kertaakaan keikan aikana.Itse myös omistan originaali Floyd Rosen,eikä sitä kyllä tarvi virittää juuri
koskaan.Joten jos tallasi ei pidä virettä,syy on mitä todennäköisimmin TALLASSA! Kopiot on kopioita!- näitä
IDIOOTEJA. hommaa itsellesi vaikka joku koulupaikka kitara tehtaalta ni tiedät ja lakkaa puhumasta
- Baretta
näitä kirjoitti:
IDIOOTEJA. hommaa itsellesi vaikka joku koulupaikka kitara tehtaalta ni tiedät ja lakkaa puhumasta
perusteella olen mielestäsi IDIOOTI! Veikkaan että omaan pikkusen pitemmältä ajalta kokemusta kitaroista ja kitaran soitosta kuin sinä! Opettele kirjoittamaan sana "IDIOOTEJA",ennen kuin rupeat käyttämään sitä aiheetta jotain kohtaan!
- määä..........................
siinä on ensimmäisen nauhan vieressä kielilukot..
varmaan 3 pienta palasta jotka on ruuveilla kiinni ja pysyy se kitara paremmin vireessä jos on semmoset..
itellä on kielilukkojen paikat mutta ei oo niitälukkoja siihen ja neki maksaa erikseen sen varran että ei oo tullu ostettua vielä... aineki semmonen yli 40euroa.. riippuu tietenki mistä ostaa.. - darkthtone
http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=fad62f
Mä omistan ton kitaran ja se pysyy ihan hyvässä vireessä. Ne kielilukot on aika rasittavat ruuvailla aina irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024